ترخیص كالا در ایران
ترخیص كالا در ایران
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص كالا در ایران

ترخیص كالا در ایران یك فرایند است كه توسط ترخیص كار به عنوان نماینده ی قانونی صاحب كالا در گمرك جهت صادرات و یا واردات كالا صورت می گیرد و در طی آن كالا پس از انجام تشریفات گمركی مربوط از اماكن گمركی خارج می گردد. این فرآیند شامل آماده سازی و ثبت اسناد به صورت فیزیكی یا الكترونیك و محاسبه هزینه ها شامل مالیات، سود بازرگانی و حقوق گمركی و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردكنندگان و صادركنندگان می باشد.

ترخیص كالا در ایران چگونه است؟

ترخیص كالا در ایران

ترخیص کالا در ایران به مفهوم آماده سازی و ارائه اسناد و مداركی از جمله مجوزات لازم می باشد. مجوزات استاندارد، بهداشت، وزارت ارشاد و كانون پرورش فكری كودكان، سازمان انرژی اتمی، وزارت ارتباطات و مخابرات، مبارزه با مواد مخدر، قرنطینه مرزی و قرنطینه نباتی و هر مجوز الزامی دیگری و البته مجوز وزارت راه كه به كلیه كالاهایی كه با ناوگان غیر ایرانی به حمل و نقل بین‌المللی خود مبادرت كرده اند تعلق می گیرد كه خود شامل پرداخت هزینه 10% كرایه حمل كالا می باشد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

بیشتر بدانید :

 همچنین شامل حمل و ارسال كالا به مقصد نهایی درون مرزی می باشد. بسیاری از ترخیص كار ان در حوزه هایی چون صنایع فلزی، شیمیایی و ماشین آلات و مواد اولیه به تخصص رسیده اند. ترخیص كاران معمولاً در گمركات بنادر و فرودگاه ها و یا مناطق آزاد متمركز و مستقر می شوند.

منبع : ویكی پدیا

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1549

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ