امتیاز دهید
3/5 - (1 امتیاز)
نرخ حمل کالا وارداتی

بهترین ترخیصکار گمرک

بهترین ترخیصکار گمرک کیست؟ ترخیصکار گمرک فردی است که در زمینه ترخیص کالا که امری تخصصی می‌باشد، اطلاعات کافی دارد و می‌تواند به خوبی مراحل تشریفاتی ترخیص کالا از گمرک را پشت سر بگذارد. ترخیصکار که می‌تواند حقیقی و یا حقوقی باشد، با وکالتی که از وارد کننده کالا و یا صادر کننده کالا دارد، اقدام به ترخیص کالا در بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه از گمرک می‌نماید. در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان همراه ما باشید تا با ویژگی‌های بهترین ترخیصکار گمرک آشنا شویم.

ترخیصکار کیست؟

به روندی که طی آن کالا از گمرک آزاد می‌گردد، ترخیص کالا گفته می‌شود. برای ترخیص کالا وارد کننده بایستی که اقدام به ارائه اسناد و مدارک لازم نماید و هزینه‌‌های ترخیص کالا را پرداخت کند. در صورتی که وارد کننده به فرآیند ترخیص کالا آشنایی نداشته باشد، باید از ترخیصکار برای خارج کردن کالای خود از گمرک کمک بگیرد.

ترخیصکار گمرک فردی است که از سمت شرکت یا شخص وارد کننده استخدام می‌شود تا کالای وارداتی را بدون پیچیدگی‌های موجود و در بازه زمانی مشخصی از گمرک ترخیص نماید.

در حقیقت ترخیصکار گمرک، به عنوان یک نماینده عمل می‌کند و می‌تواند صادرات و واردات را از سوی صاحب کالا مدیریت نماید. بنابراین می‌توان گفت بهترین ترخیصکار گمرک، فردی است که در زمینه امور گمرکی تخصص و اطلاعات کافی داشته باشد و بتواند با استفاده از تجربه‌ای که در این زمینه دارد، کالای وارداتی را از گمرک ترخیص کند.

در صورتی که ترخیص کار مهارت و تجربه کافی داشته باشد، با توجه به تسریع روند ترخیص کالا، منجر به کاهش هزینه‌های اضافی برای وارد کننده نیز می‌گردد.

بهترین ترخیص کار گمرک چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین ترخیص کار گمرک دارای ویژگی‌هایی است که او را از دیگر ترخیصکاران متمایز می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های بهترین ترخیص کار گمرک اشاره کرده‌ایم.

  • بهترین ترخیص کار بایستی که به قوانین و مقررات وضع شده برای گمرک هر کشور واقف باشد.
  • تمامی قوانین و اصول صادرات و واردات را رعایت کند.
  • در صورتی که ترخیص کار، حق العمل کار نیز باشد، بایستی که کارت بازرگانی داشته باشد.
  • ترخیص کار بایستی که مورد اعتماد و همینطور امانت‌دار باشد.
  • بهترین ترخیصکار گمرک دارای سابقه درخشانی در زمینه انجام فعالیت‌های بازرگانی است.
  • ترخیص کار گمرک بایستی که با تمامی تشریفات اداری و مراحل خاص برای ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور آشنایی داشته باشد.
  • بهترین ترخیص کار گمرک سعی می‌کند اطلاعات و دانش خود را در زمینه قوانین و آئین نامه‌های جدید به روز نگه دارد.
  • فردی که به عنوان بهترین ترخیص کار گمرک شناخته می‌شود، بایستی که در انجام دقیق و سریع مراحل ترخیص کالا سرعت عمل بالایی داشته باشد.

نحوه ترخیص کالا توسط بهترین ترخیصکار گمرک

 

بهترین ترخیص کار گمرک برای ترخیص کالا مراحل مختلفی را شامل ثبت اظهار در سامانه EPL، احراز هویت و تعیین مسیر برای ترخیص کالا، کنترل کالا توسط کارشناسان گمرک، اخذ مجوزهای لازم، بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس،  مراجعه به صندوق و صدور سند ترخیص، انبارداری و اجازه بارگیری و در نهایت خروج کالا از گمرک را پشت سر بگذارد.

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

پرشین تجارت دوان یک گروه تجاری فعال و با سابقه درخشان و طولانی می‌باشد که تیمی متشکل از بهترین ترخیصکاران گمرک را در مجموعه خود دارد. افراد متخصص و ماهر این مجموعه می‌توانند با به کارگیری دانش و تخصص خود، روند ترخیص کالا از گمرک را سرعت ببخشند و اینگونه از پرداخت هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری می‌گردد.

برای انتخاب گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان که خدمات گوناگونی را در زمینه حمل و نقل بین‌المللی و امور گمرکی ارائه می‌دهد، دلایل زیاد و کافی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • ترخیصکاران پرشین تجارت دوان باتجربه و باسابقه هستند، به طوری که با رعایت قوانین و مقررات گمرکی ایران و جهان اقدام به ترخیص کالا می‌کنند. زمانی که امر ترخیص کالا را به یک ترخیصکار مجرب بسپارید، می‌توانید تجارت پرسودی را تجربه کنید.
  • با توجه به سابقه طولانی ترخیصکاران مجموعه و حضور مستمر آن‌ها در گمرک، اخذ تمامی مجوزهای قانونی در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی به صورت یک روزه بر ای شما عزیزان انجام می‌شود.
  • برای ترخیص کالا به برخی اسناد و مدارک شامل پروفرما، بارنامه، گواهی بازرسی، گواهی مبداء و… نیاز می‌باشد. بهترین ترخیصکار گمرک تمامی این اسناد و مدارک را در بازه زمانی کوتاهی آماده می‌کند و به کارشناس گمرک ارائه می‌دهد.
  • در مجموعه پرشین تجارت دوان، قیمت ترخیص کالا پیش از ثبت سفارش و بر اساس مشخصات کالا به مشتریان اعلام می‌گردد. اینگونه بازرگانان می‌توانند برای تامین هزینه های واردات و صادرات برنامه ریزی بهتری داشته باشند. از سویی دیگر در صورتی که برای ترخیص کالا از مهارت ترخیصکاران مجموعه بهره‌مند شوید، می‌توانید با کمترین ضرر و زیاد امور گمرکی را پشت بر بگذارید.

شما عزیزان می‌توانید برای همکاری با بهترین ترخیصکار گمرک در مجموعه پرشین تجارت دوان، از طریق راه‌های ارتباطی شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با کارشناسان پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

ثبت سفارش بازرگانی

کارشناسان واحد ثبت سفارش گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان پاسخگوی سوالات شما در زمینه اخذ مجوزها از جمله صمت، بهداشت و .. و همچنین ثبت شناسه کالا هستند.

حمل و نقل

کارشناس حمل و نقل ضمن ارائه تخصصی در زمینه هزینه های حمل و نقل با بهترین و رقابتی ترین نرخ های واردات ، صادرات در زمینه انواع حمل و نقل در خدمت شما هستند

ترخیص کالا

کارشناسان واحد ترخیص کالا در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان پاسخگوی سوالات شما در زمینه ترخیص تخصصی در خدمت شما هستند

خدمات ارزی

کارشناسان واحد ارزی پرشین تجارت دوان، مشاوره کلیه امور سپرده گذاری و تخصیص و خرید و حواله ارز تا مرحله ارائه سوئیفت را انجام خواهند داد.

ترخیص کالای خود را با آرامش به ما بسپارید

021-42326 ارتباط از واتساپ