واردات ماشین آلات pvc و upvc + واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی از گمرک
واردات ماشین آلات pvc و upvc + واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات pvc و upvc + واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی از گمرک

واردات ماشین آلات خط تولید pvc  و upvc

واردات ماشین آلات خط تولید pvc و upvc امری کاملا تخصصی است که نیازمند تجربه طولانی مدت و تیمی کاملا مجرب و حرفه‌ای و مسلط به کلیه قوانین و مقررات واردات و ترخیص می‌باشد.
گروه بازرگانی پرشین تجارت داون ترخیص با تیم حرفه‌ای خود خدمات واردات و ترخیص ماشین آلات و دستگاه‌های خط تولید را از صفر تا صد ارائه می‌کند.
در ادامه ما درباره نکات مهم درباره واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید.

ماشین_upvc

 

 

مجوز واردات ماشین آلات خط تولید pvc  و upvc

در ایران واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی و ترخیص آن از گمرک با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌شود. زیرا ایران واردات از برخی کشورها را ممنوع کرده و برخی به قاچاق روی آورده اند.
برای جلوگیری از این اتفاق، واردکننده باید مجوز واردات کالا را داشته باشد. یکی از مهمترین مجوزهای واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی و سایر کالاهای وارداتی کارت بازرگانی می‌باشد.
با این کارت می‌توان امور صادرات و واردات را از طریق گمرک انجام داد. البته علاوه بر کارت بازرگانی، ترخیص کالا از گمرک، جواز کسب، کلیه مدارک واردکننده و اطلاعات ماشین آلات را بررسی می‌کند.

 

چه عواملی تعرفه ترخیص ماشین آلات خط تولید pvc و upvc را تعیین می‌کند؟

افرادی که ماشین آلات خط تولید پی وی سی وارد می‌کنند. برای پاکسازی تمامی دستگاه‌ها باید با کد تعرفه آشنایی کامل داشته باشند.
لازم به ذکر است که هر دسته از ماشین آلات خط تولید پی وی سی ی و سایر کالاهای وارداتی دارای کد شناسایی منحصر به فرد می‌باشند.

 

منبع یابی

در این مرحله تیم تحقیقاتی با آگاهی کامل از دستگاه و خط تولید خود باید بازارهای بین المللی را به دقت تجزیه و تحلیل کنند و بهترین تولیدکنندگان را از کشورهای مختلف پیدا کرده و با آن‌ها مذاکره کنید و در نهایت به پایان برسانند. نتیجه انتخاب در این فرآیند، تیم باید چندین موضوع را در نظر بگیرد، از جمله:

  • تاریخچه سازنده و بررسی رضایت مشتریان قبلی از این کارخانه
  •  عمر مفید ماشین آلات و ماشین آلات تولید را بررسی کنید
  • خدمات پس از فروش سازنده
  •  اعتبار فروشنده برای اعتماد
  • قیمت پیشنهادی را بررسی کنید و با رقبای خود مقایسه کنید
  • نحوه دریافت وجه و انتقال ارز و مسائل بانکی

 

دریافت پروفرما برای واردات ماشین آلات خط تولید pvc و upvc

پس از مذاکره نهایی و نهایی شدن فروشنده، مرحله بعدی دریافت پروفورما اینویس و امضای قرارداد می‌باشد.
در این مرحله واحد تجاری ترخیص می‌بایست وارد عمل شده و پس از بررسی نهایی کلیه مفاد قرارداد را نهایی می‌کند.

 

 ثبت سفارش

حالا به مراحل داخلی و هفت خوان رستم می‌رسیم. ثبت سفارش واردات ماشین آلات خط تولید pvc و upvc توسط واحد ثبت سفارش گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان انجام می‌شود

بیشتر بدانید :

تخصیص ارز و حواله

در مرحله پنجم اخذ مجوز از بانک مرکزی برای واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی، حواله‌ها باید دریافت و حواله شود.
در نظر داشته باشید که تمامی این مراحل دارای جزئیات و پیچیدگی‌هایی می‌باشد که نیازمند سال‌ها تجربه و تخصص می‌باشد و در صورت کوچکترین اشتباه در هیچ یک از این مراحل نباید توسط شرکتی و مبتدی انجام شود.
یکی از مسائل مهم در واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی، بیمه باربری و بازرسی است. گروه بازرگانی پرشین تجارت داون برای واردات و ترخیص ماشین آلات خط تولید پی وی سی با یک شرکت بازرسی معتبر قرارداد می‌بندد.
همچنین، قبل از ارسال به ایران به صورت حضوری دستگاه‌ها را بررسی و تست می‌کند تا از صحت دستگاه‌ها از نظر کارایی اطمینان حاصل شود.

 

ارتباط با کارشناسان گمرکی

این هزینه‌ها هزینه‌های عمومی هستند و بسته به شرایط می‌توانند بیشتر یا کمتر باشند. برای برآورد هزینه‌های واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی و همچنین استعلام هزینه‌های آن کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هزینه‌های شما به طور دقیق محاسبه و ارسال شود.
گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ضمن مشاوره تخصصی به شما تجار عزیز درباره واردات ماشین آلات خط تولید پی وی سی ، دریافت مجوزهای لازم برای شما انجام خواهند داد.
برای بهره از مشاوره تخصصی  با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۳۲۶ و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱  با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-10-8
0 903

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ