اینترنتی شدن تشریفات گمركی صادرات كالا در گمرك
اینترنتی شدن تشریفات گمركی صادرات كالا در گمرك
واتساپ: 09018317558 02142326

اینترنتی شدن تشریفات گمركی صادرات كالا در گمرك

اینترنتی شدن تشریفات گمركی صادرات كالا در گمرك

تشریفات گمركی صادرات كالا در گمرك به طور كامل اینترنتی شد ، با الكترونیكی شدن مراحل مختلف تشریفات صادرات كالا در گمرك، همه عملیات صادرات در بستر اینترنت انجام می‌گیرد. بر این اساس صادركننده پس از اظهار كالای خود از طریق اینترنت، از گمرك درخواست ارزیابی كالا در محل را نموده و بدون مراجعه حضوری كلیه مراحل تشریفات صادرات انجام می‌پذیرد. همچنین در صورت نیاز به مجوزهای موردی مراحل انجام كار از طریق پنجره واحد مجازی انجام می‌شود. هم‌اكنون تمامی تشریفات صادرات در بستر فضای مجازی به آدرس اینترنتی www.epl.irica.ir صورت می‌گیرد. این اقدام گمرك به دنبال تكمیل پنجره واحد تجاری در بخش صادرات صورت می‌پذیرد كه به اذعان صاحب‌نظران و صادركنندگان نتایج این طرح كاملاً موفق بوده است.

تولید_و_صادرات كاهش اسناد صادراتی از 7سند به 3سند

گمرك ایران در اقدام دیگری اسناد مورد نیاز برای صادرات كالا را از 7 سند به 3سند كاهش داد.

دفتر برنامه‌ریزی و بهبود فرآیندهای گمركی در تازه‌ترین گزارش اعلام كرد: این برنامه پیاده‌سازی و برخی از تشریفات زاید برای صادرات كالا حذف شده است. براساس طرح جدید، صادركنندگان می‌توانند با حداقل اسناد و بدون حضور فیزیكی تشریفات گمركی كالاهای صادراتی را انجام دهند.

آماده باش به مسؤولان سرویس‌های صادرات گمركات برای اجرای كامل پنجره واحد مجازی

بیشتر بدانید :

در ادامه برنامه‌های جدید گمرك برای تسهیل صادرات، نشست مسؤولان سرویس‌های صادرات گمركات سراسر كشور در تهران برگزار شد و عبدالرضا غلامی مدیركل دفتر صادرات به كلیه مسؤولان صادرات گمركات سراسر كشور برای اجرای كامل پنجره واحد مجازی فرمان آماده باش داد. این اقدام در حالی انجام شد كه پیش از این مدیریت هماهنگ مرزی در مرزهای زمینی با تصویب كارگروه ذی‌ربط به گمرك سپرده شده است.

بر این اساس سازمان‌ها و نهادهای مستقر در مرز كه حوزه فعالیت آنها امور اقتصادی و بازرگانی است و شمار آنها به حدود 10 سازمان می‌رسد با گمرك ایران در جهت رفع مشكلات و تسهیل تجارت و تسریع عبور محموله‌های تجاری همكاری خواهندكرد و مدیریت واحد مرزی به مدت 3 سال به گمرك واگذار شده است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1141

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ