ترخیص جرثقیل از گمرک
ترخیص جرثقیل از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص جرثقیل از گمرک

ترخیص جرثقیل از گمرک

 

***شرایط:  جرثقیل تک کابین چرخ لاستیکی و تک کابین چرخ زنجیری و جرثقیل دو کابین با حداکثر 10 سال ساخت توسط واحدهای دارای پروانه معدن و یا تولیدی و یا بازرگانان دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ09018317541

 

اقدامات لازم برای ترخیص جرثقیل از گمرک

به طور کلی برای این که بتوان ترخیص جرثقیل از گمرک را با بهترین شرایط و ایمنی بالا انجام داد باید به برخی قوانین و اصول کلی در این زمینه توجه کرد. برای نمونه شما باید مدارک لازم برای این کار را بشناسید و هر کدام را در دسترس خود داشته باشید. در ضمن می باید با وظایف و چگونگی عملکرد یک فرد ترخیص کار هم آشنایی داشته باشید تا بتوانید به طور صحیحی با او همکاری کنید.

شناخت و بررسی عمومی مراحل ترخیص جرثقیل از گمرک در کنار آشنایی با چارچوب کلی قوانین اجرایی این فرایند می تواند به شما کمک بکند تا در حین ترخیص جرثقیل مورد نظر خود برای شما اختلالی ایجاد نشده و حتی در ادامه نیز از طرف مراجع قانونی مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشید. به این ترتیب شناخت کلی این قوانین و عملکرد در چارچوب آن برای شما الزامی می باشد.

از دیگر اقداماتی که می بایست در هنگام ترخیص جرثقیل از گمرک بسیار مورد توجه قرار بگیرد بررسی انواع تعرفه های گمرکی می باشد. این تعرفه ها می توانند بنا به دلایلی متفاوت باشند ولی در هر صورت با بررسی آن ها می توان برنامه درستی را برای برخورد با آن ها در نظر گرفت. همچنین در صورتی که در حوزه ترخیص جرثقیل از گمرک دارای تجربه کافی نمی باشید و احساس می کنید که ممکن است کار شما با مشکلی برخورد بکند بهتر است از افراد و یا مجموعه های معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

ترخیص-جرثقیل

 

آشنایی با انواع جرثقیل

همان طور که می دانید شما می بایست قبل از واردات و ترخیص جرثقیل از گمرک ابتدا آن ها تهیه و خریداری بکنید. خرید جرثقیل نیز مستلزم شناخت انواع مدل های آن و همچنین شناخت ویژگی ها و عملکرد آن می باشد. در همین راستا با ما همراه باشید تا انواع جرثقیل ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

جرثقیل سقفی

یکی از انواع جرثقیل های تولید شده در جهان که در ساختمان سازی جهت انتقال ابزار و وسایل بسیار سنگین کاربرد دارد، جرثقیل یقفی می باشد. این جرثقیل نیز همانن سایر جرثقیل های دیگر از برخی اجزا و قطعات خاص ساخته شده است. مهم ترین اجزای آن بدون شک طنابی قطور و ضخیم به همراه یک قلاب مستحکم برای جابجایی اجسام می باشد. در بیشتر مواقع در حین ساخت انواع مکان های سر پوشیده از این نوع جرثقیل کمک گرفته می شود.

ترخیص جرثقیل از گمرک – جرثقیل دروازه ای

جرثقیل دروازه ای یکی از مهم ترین جرثقیل هایی است در بحث واردات همواره مورد گفتگو قرار می گیرد. این نوع جرثقیل به دو صورت نیم دروازه ای و یا دروازه ای کامل در دسترس می باشد. به طور معمول در مکان های بدون سقف یا به عبارتی در مکان های باز و آزاد از جرثقیل دروازه ای کامل استفاده می کنند. به همین ترتیب بحث واردات و ترخیص جرثقیل از گمرک با این نوع همواره تازه است.

جرثقیل بازویی

یکی دیگر از انواع جرثقیل هایی که در صنایع مختلف کاربرد متنوعی دارند بدون تردید جرثقیل های بازویی می باشند. این نوع جرثقیل ها به دلیل داشتن ساختاری خاص به صورت مجزا مورد استفاده قرار می گیرند. به همین منظور کاربرد آن ها به دو شکل ستونی و دیواری می باشد. در ضمن از این نوع جرثقیل برای فعالیت در انواع انبارهای موجود در مکان ها مختلف و یا حتی خط های مونتاژ نیز کمک گرفته می شود.

ترخیص جرثقیل از گمرک – جرثقیل برجی

این نوع جرثقیل به دلیل کاربرد برای انجام امور ساختمانی در ساختمان ها مرتفع و برج ها، به جرثقیل برجی شهرت دارد. به طور عمده می توان این نوع جرثقیل را به سه شکل متفاوت بر روی زمینه نصب و از آن استفاده کرد. جرثقیل های برجی به خاطر داشتن شعاع و ارتفاع زیاد در حین ساخت ساختمان های بلند، به کمک آن ساختمان تعادل خود را حفظ می کند و همزمان با افزایش ارتفاع ساختمان، طول خود را بیشتر می کند.

 

بنابراین برای ترخیص جرثقیل از گمرک باید همواره به نکاتی توجه کرد که این نکات جهت تسریع این فرایند می باشند. در واقع با رعایت این نکات شما می توانید جرثقیل مورد نظر خود را به شکل کاملاً قانونی وارد کشور بکنید. البته شناخت انواع جرثقیل ها و بررسی عملکرد هر کدام از آن ها نیز می تواند در انتخاب صحیح جرثقیل برای واردات و ترخیص آن به شما کمک بکند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-7
0 1006

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ