ترخیص ژنراتور از گمرک
ترخیص ژنراتور از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص ژنراتور از گمرک

ترخیص ژنراتور از گمرک 02142326
ثبت سفارش و اخذ مجوزها

 

 

ترخیص ژنراتور از گمرک را باید به کمک متخصصین با تجربه در این زمینه انجام دهید. در حال حاضر ژنراتور ها هم به صورت نو و هم به صورت مستعمل وارد ایران می شوند. با ما همراه باشید تا با ترخیص دیزل ژنراتور از گمرک آشنا شوید.

واردات ژنراتورهای مستعمل نیازمند دریافت و اخذ مجوز ها و ارز متقاضی است؛ هر چند که واردات ژنراتورهای نو نیز نیازمند اخذ مجوز استاندارد اجباری می باشد. در صورتی که برای جمل ژنراتورهای کمتر از 5 عدد به داخل کشور از حمل هوایی استفاده کنید، نیازی به اخذ مجوز استاندارد اجباری نیست.

ژنراتورها از دستگاه های بسیار کارآمد هستند که در هنگام قطع برق، برق مورد نیاز را تامین می کنند و اینگونه از ایجاد اختلال در روند روزانه جلوگیری می نمایند. واردات ژنراتور به کشور ایران از دیگر کشورها شامل چین، ایتالیا، انگلستان، فرانسه، کره و … انجام می شود. در صورتی که تمایل دارید تعداد زیادی از ژنراتورها را با هزینه کم از دیگر کشورها خریداری کرده و وارد ایران کنید، می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان استفاده نمایید. در ادامه جزئیات بیشتری پیرامون ترخیص  دیزل ژنراتور از گمرک ارائه کرده ایم. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون واردات و ترخیص شمع خودرو بر روی لینک کلیک نمایید.

 

ترخیص دیزل ژنراتور  ژنراتور چیست؟

 

ژنراتور دستگاهی می باشد که با دریافت انرژی مکانیکی از یک منبع خارجی، آن را تبدیل به انرژی الکتریکی می کند. بنابراین ژنراتور خود ایجاد کننده انرژی الکتریکی نیست و فقط جریان بارهای الکتریکی، خروجی تامین شده به وسیله ژنراتور را تشکیل می دهد. عملکرد ژنراتور همانند پمپ آب است که عاملی برای جریان آب می باشد چراکه پمپ آب نیز آبی را تولید نمی کند. نحوه عملکرد ژنراتورهای مدرن بر اساس القای الکترومغناطیسی می باشد.

 

 

مهمترین اجزاء ژنراتور

 

ژنراتور از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در ادامه توضیحاتی پیرامون هر یک ارائه کرده ایم:

 

1.موتور

 

موتور در واقع انرژی مکانیکی لازم برای ورودی ژنراتور را تامین می کند. اندازه موتور متناسب با حداکثر توان تولیدی ژنراتور طراحی می شود.

 

2.دستگاه تولید برق متناوب (آلترناتور)

 

آلترناتور قسمتی از ژنراتور است که متشکل از قطعات ثابت و متحرک می باشد و منجر به ایجاد تناسب میان میدان مغناطیسی و میدان الکتریکی شده و در نهایت تولید برق می گردد. این قطعه خود متشکل از روتور و استاتور است.

 

3.مخزن سوخت

 

مخزن سوخت در ژنراتور به گونه ای طراحی شده است که با تکمیل آن، ژنراتور می تواند 6 تا 8 ساعت به کار خود ادامه دهد.

 

4.نوع سوخت مصرفی ژنراتور

 

ژنراتورهای مختلف با انواع سوخت ها از جمله بنزین، دیزل، پروپان، گاز طبیعی و … کار می کنند. معمولا اغلب ژنراتور های کوچک با بنزین و ژنراتور های بزرگ با دیزل کار می کنند.

 

5.تنظیم کننده ولتاژ

 

تنظیم کننده ولتاژ در ژنراتور جریان DC را به AC و بالعکس تبدیل می کنند تا ژنراتور ها توانایی افزایش ولتاژ خروجی را داشته باشد.

 

6.سیستم خنک کننده

 

این سیستم دارای نقش موثری در عملکرد صحیح ژنراتور می باشد؛ چراکه قطعات و اجزا ژنراتور پس از کار کردن مداوم داغ می شوند و سیستم خنک کننده با فشار بالا می تواند عملیات خنک سازی را انجام دهد.

 

7.سیستم اگزوز

 

این سیستم از جنس چدن، آهن و فولاد ساخته می شود و گازهای سمی تولید شده در اثر کارکرد ژنراتور را مدیریت می کند.

لازم به ذکر است که ژنراتور از دیگر اجزا شامل سیستم روغن کاری، شارژر باطری و کنترل پنل و شاسی موتور نیز تشکیل شده است.

 

 

مزایای ژنراتورهای وارداتی

 

ژنراتورهای وارداتی و مدرن نسبت به نمونه های قدیمی دارای مزایایی هستند که واردات و خرید آن ها را توجهی می کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به  طراحی فشرده،  مکانیزم عملکرد ساده تر،  دوام، کاربر پسند در عملیات کم صدا بودن و … اشاره کرد.

 

 

انواع ژنراتور

 

ژنراتورها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی ها و البته کاربرد خاص خود را دارند که واردکنندگان باید در واردات و ترخیص ژنراتور از گمرک به آن توجه کنند. در ادامه به انواع ژنراتورها پرداخته ایم:

 

دیزل ژنراتور (diesel generator)

 

دیزل ژنراتورها با سوخت دیزل و گازوئیل کار می کنند و برای امکان عمومی همچون بانک، بیمارستان و … مناسب هستند. ویژگی های این نوع از ژنراتورها سبب شده است که نیازمند نگهداری دقیق و مرتبی باشند.

 

ژنراتور بنزینی (gasoline generator)

 

ژنراتور بنزینی کارکردی مشابه با ژنراتور دیزلی دارد؛ با این تفاوت که سوخت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. این نوع از ژنراتور ها نیز نیازمند رسیدگی به فیلتر هوا است.

 

ژنراتور گازسوز یا گازی (gas generator)

 

این نوع ژنراتور حساسیت بالایی دارد و قدرت حریق آن بسیار زیاد است.

 

ژنراتور آبی (hydro generator)

 

ژنراتورهای آب با ایجاد چرخش در پره ها و دیگر اجزا، برق تولید می کنند.

 

مولد برق خانگی نیمه صنعتی (household generator)

 

این مولد ها نیز خود دارای انواع مختلفی شامل اضطراری، پایه، دائم و چند منظوره هستند.

 

ژنراتورهای سه فاز (three phase generator)

 

ژنراتور های سه فاز در صنایع بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

 

در نظر داشته باشید که هر کدام از این ژنراتورها دارای کاربرد خاص خود هستند. اما عملکرد همه آن ها مشابه است به طوری که برق را ذخیره می کنند و در مواقع قطعی و ایجاد اختلال در برق، کار خود را آغاز می کنند. برخی از این ژنراتور ها به صورت خودکار و برخی دیگر به صورت دستی فعال می شوند.

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص ژنراتور از گمرک

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان از شرکت های بازرگانی فعال در زمینه واردات و ترخیص انواع ژنراتور از گمرک فعالیت می کند. شما عزیزان که تمایل به واردات هر کدام از انواع ژنراتورها که دارید، می توانید با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان و ترخیصکاران مجموعه، در کم ترین زمان و با هزینه ای به صرفه کالای مورد نظر خود را وارد بازار ایران کنید.

در ادامه به برخی خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص ژنراتور از گمرک اشاره کرده ایم :

  • واردات و ترخیص ژنراتور از گمر
  • ترخیص ژنراتور گازوئیلی
  • واردات و ترخیص ژنراتور دیزل
  • ترخیص ژنراتور مستعمل
  • واردات و ترخیص ژنراتور تک فاز
  • ترخیص ژنراتور سه فاز
  • واردات و ترخیص ژنراتور بنزینی
  • ترخیص ژنراتور ترانس برق الکتروموتور
  • واردات و ترخیص ژنراتور جهت استارت موتور
  • ترخیص انواع ژنراتور دیزلی نو و مستعمل
  • واردات و ترخیص انواع موتور برق از جمله بنزینی و دیزلی
  • ترخیص انواع ژنراتور توربین بادی القایی و سنکرون
  • واردات و ترخیص ژنراتور بی صدا
  • ترخیص ژنراتور القایی قفس سنجابی
  • واردات و ترخیص ژنراتور روتور سیم پیچی شده با مقاومت متغیر
  • ترخیص ژنراتور سنکرون آهنربا دائم
  • واردات و ترخیص ژنراتور سنکرون با تحریک کلاسیک
  • ترخیص ژنراتور القایی با تغذیه دوبل
  • واردات و ترخیص ژنراتور سنکرون مغناطیس دائم

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص ژنراتور از گمرک

 

تعرفه گمرکی انواع ژنراتورهای برق از جمله ژنراتور دیزل در ردیف 8501 قرار می گیرد. در صورتی که تمایل دارید از تعرفه گمرکی کالای مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید، توصیه می شود با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل بفرمایید.

 

ارتباط با گروه کارشناسان

 

متخصصین گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات و ترخیص انواع ژنراتورهای برق از گمرک یاریگر شما عزیزان هستند. شما بازرگانان گرامی می توانید صفر تا صد واردات و ترخیص ژنراتور های برق شامل ثبت سفارش کالا، خرید کالا، اخذ مجوزهای لازم، پیگیری استاد بانکی، حمل و نقل و … را با کمک ترخیصکاران مجرب این مجموعه انجام دهید. همکاری با متخصصان پرشین تجارت دوان منجر به کاهش هزینه ها و زمان ترخیص ژنراتور از گمرک می گردد.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی پیرامون واردات و ترخیص ژنراتور از گمرک و همینطور اطلاع از قوانین جدید ترخیص کالا از گمرک، می توانید با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

 

 

اهمیت بازرسی کالا در فرآیند ترخیص ژنراتور از گمرک چیست؟

بازرسی کالا، فرآیندی می باشد که طی آن خریدار نسبت به کمیت و کیفیت کالایی که فروشنده برای او ارسال می کند، مطلع می شود. طی این پروسه خریدار کالا، از یکی از شرکت های بازرسی کالا می خواهد تا استانداردها، کیمت و کیفیت کالایی که خریداری کرده است را بررسی کند. به منظور بازرسی کالا، خریدار باید با شرکت های خارجی فعال در این زمینه قراردادی را تنظیم کند. اطلاعاتی شامل نحوه پرداخت هزینه بازرسی، تعداد کالا، کیفیت کالای خریداری شده و … در این قرارداد درج می گردد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-2-11
0 1632

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ