ترخیص کالیپر ترمز از گمرک
ترخیص کالیپر ترمز از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

‌‌‌ترخیص کالیپر ترمز از گمرک را می‌توانید با طی کردن مراحل قانونی، اخذ مجوزهای لازم و پرداخت حقوق گمرکی به راحتی انجام دهید. وارد کننده موظف است، برای ترخیص کالای خود تعرفه‌های گمرکی را به صورت کامل پرداخت کند. جهت واردات و ترخیص آسان انواع لوازم یدکی خودرو از گمرک می‌توانید، از ترخیص کاران حرفه‌ای مجموعه پرشین تجارت دوان راهنمایی بگیرید.

 

چگونگی ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

کالیپر ترمز بخش مهمی از سیستم ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین محسوب می‌شود که در ترمزهای دیسکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر در ایران واردات انواع لوازم یدکی سود بسیار خوبی دارد و کالیپر ترمز هم یکی از کالاهای مصرفی در این حوزه محسوب می‌شود. شرکت‌های بازرگانی بسیاری در زمینه واردات لوازم یدکی فعالیت دارند، به همین دلیل کسب اطلاعات در مورد چگونگی ترخیص کالیپر‌ ترمز از گمرک برای آنها مهم است.

ترخیص کالیپر ترمز از گمرک مجوزهای ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

ترخیص و واردات لوازم یدکی خودرو اغلب توسط شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو و خودروسازی‌ها انجام می‌گیرد. ثبت سفارش و ترخیص کالیپر‌ ترمز از گمرک مشمول قانون استاندارد اجباری است. برای ترخیص کلیه کالاهای مستعمل هم باید مجوز از کمیسیون ماده یک قانون مقررات صادرات و واردات اخذ شود. برای اخذ مجوزهای ترخیص کالیپر‌ ترمز از گمرک، بهتر است از کمک افراد خبره در این زمینه راهنمایی بگیرید.

 

واردات کالیپر ترمز از چه کشورهایی انجام می شود؟

 

واردات کالیپر ترمز از چه کشورهایی انجام می شود؟ عمده واردات این کالا از کشورهای چین، کره جنوبی و دبی انجام می‌گیرد، دبی به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید و فروش قطعات یدکی خودرو محسوب می‌شود و از همین رو بسیاری از بازرگان ایرانی برای واردات قطعات یدکی خودرو همچون کالیپر ترمز انواع خودروهای سبک و سنگین به بازارهای شهر دبی می‌روند.

 

واردات و ترخیص کالیپر ترمز از گمرک چه هزینه‌هایی دارد؟

 

واردات و ترخیص کالیپر‌ ترمز از گمرک چه هزینه‌هایی دارد؟ تاجران برای واردات هر کالایی به کشور باید هزینه‌های مختلفی را پرداخت کنند. وارد کننده کالیپر ترمز تا زمان ترخیص این کالا از گمرک باید هزینه‌هایی از قبیل :

 

  • هزینه‌های مربوط به خرید محصول در کشور مبدا
  • هزینه‌های حمل و نقل
  • هزنیه‌های مربوط به ثبت سفارش
  • هزینه نگهداری در انبار گمرک و تعرفه ترخیص

 

چه مدارکی برای ترخیص کالیپر ترمز از گمرک نیاز است؟

 

چه مدارکی برای ترخیص کالیپر ترمز از گمرک نیاز است؟ بازرگانان پس از اینکه کالا مورد نظر را در کشور مبدا خریداری کردند برای ورود قانونی آن به کشور باید برخی مدارک را به اداره گمرک ارائه دهند تا مجوز ترخیص از گمرک صادر شود. پس از خرید قطعات خودرو و ورود آن به کشور، مالک قطعات و یا ترخیص کار گمرک که نماینده قانونی مالک است باید مدارکی را برای ترخیص کالا به گمرک ارائه کند. این مدارک عبارتند از:

 

  • بارنامه ( شامل اطلاعاتی در مورد نوع محصول مورد نظر است)
  • ترخیصیه ( به منزله تسویه حساب وارد کننده با شرکت حمل کننده محموله است)
  • گواهی مبدا (اتاق بازرگانی کشور مبدا این گواهی را که شامل اطلاعات محصول است برای مالک صادر می‌کند)
  • فاکتور ( همان سند خرید تلقی می‌شود)
  • بیمه نامه
  • قبض انبار
  • پروفرما (پیش فاکتور شامل اطلاعاتی در مورد فروشنده، کالا، قیمت کالا، قیمت کل محموله و تعداد کالا است)
  • ثبت سفارش ( همان مجوز وزارت بازرگانی برای ورود کالای مورد نظر)
  • لیست عدل بندی (نحوه چیدمان کالا در محموله)
  • دریافت گواهی بازرسی که بیانگر تطابق کامل کالای ثبت سفارش شده با کالای وارد شده است.

 

کد تعرفه واردات و ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

برای ترخیص انواع‌ کالاهای وارداتی از گمرک وارد کننده باید مبلغی را به عنوان تعرفه گمرکی پرداخت کند تا مجوز ترخیص آن کالا از گمرک صادر شود، این مراحل را معمولا ترخیص کار گمرک پیگیری می‌کند. کد تعرفه واردات و ترخیص کالیپر ترمز از گمرک عبارتست از:

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص کالیپر‌ ترمز خودروهای سواری در ردیف 87083024 می‌باشد.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص کالیپر‌ ترمز خودروهای سنگین در ردیف 87083029 می‌باشد.

 

 

مرحله نهایی ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

پس از خرید قطعات یدکی خودرو و ورود آنها به یکی از گمرکات کشور، وارد کننده یا ترخیص کار گمرک که نماینده قانونی وی است باید مرحله نهایی ترخیص کالیپر ترمز از گمرک را انجام دهد.  پس از ارائه مدارک مورد نیاز برای ترخیص، در صورتی که مشکلی در اسناد وجود نداشته باشد و به کالای وارداتی شماره ارزیابی می‌دهند. در این مرحله مالک یا ترخیص کار گمرک با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی می‌تواند به راحتی قطعات وارداتی را از گمرک خارج کند.

 

نکات مهم در زمان واردات و ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

 

یکی از نکات مهم برای واردات این نوع قطعات این است که باید استانداردهای لازم را برای قطعه وارداتی پیش از ورود به کشور اخذ نمایید، این استانداردها توسط سازمان استاندارد کشور به وارد کننده داده می‌شود. ترخیص کاران حرفه‌ای تیم پرشین تجارت دوان از نکات مهم در زمان واردات و ترخیص کالیپر ترمز از گمرک مطلع هستند و آماده ارائه مشاوره به شما در این زمینه می‌باشند تا بدون دردسر کالای خود را از گمرک ترخیص کنید.

 

مدت زمان ترخیص کالیپر ترمز از گمرک

 

با توجه به مدارکی برای ترخیص کالیپر‌ ترمز باید به گمرک ارائه کنید، ترخیص این کالاها ممکن است چند روز تا چند هفته زمان ببرد. ناقص بودن مدارک و یا عدم دریافت مجوزهای لازم استاندارد پیش از واردات از جمله مشکلاتی است که وارد کنندگان لوازم یدکی خودرو در زمان ترخیص کالاهای خود از گمرک با آن رو به رو هستند به همین دلیل مدت زمان ترخیص کالیپر ترمز از گمرک را به صورت دقیق نمی‌توان مشخص کرد.

 

 

ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

در این مقاله تمامی مراحل ترخیص کالیپر ترمز از گمرک گفته شده تا وارد کنندگان آگاهی کافی در این زمینه داشته باشند. واردات این کالاها از کشورهای مختلف برای افراد کم تجربه کار آسانی نیست و باید فرآیند ترخیص این اقلام توسط افراد  با تجربه انجام گیرد. برای ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید با شماره تلفن  02142326 با ما در ارتباط باشید.

 

جمع بندی

 

کارشناسان مجموعه پرشین تجارت دوان در زمینه سرعت عمل در واردات و انواع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین از گمرک حرف اول را می‌زنند و تجربه طولانی در این زمینه دارند. اگر قصد واردات انواع لوازم یدکی خودرو به کشور را دارید، بهترین راه دریافت مشاوره و یا استفاده از خدمات مجموعه حرفه‌ای پرشین تجارت دوان است که موفقیت‌های بسیاری در این زمینه دارند.

برای ترخیص کالیپر ترمز از گمرک های کشور باید چه مدارکی را ارائه کنیم؟

مدارک مورد نیاز برای کالیپر ترمز از گمرک عبارتند از: بارنامه، ترخیصیه، گواهی مبدأ، فاکتور، بیمه نامه، قبض انبار، پروفرما، ثبت سفارش، لیست عدل بندی و دریافت گواهی بازرسی.

وارد کننده باید چه هزینه‌‌هایی را برای واردات و  ترخیص کالیپر ترمز پرداخت کند؟

واردات کالا، تجارت پرسودی است ولی هزینه‌های زیادی هم دارد. وارد کننده کالیپر ترمز هم باید تا زمان ترخیص هزینه‌های مختلفی از قبیل هزینه‌های مربوط به خرید محصول در کشور مبدا، هزینه‌های حمل و نقل، هزنیه‌های مربوط به ثبت سفارش  و هزینه نگهداری در انبار گمرک و تعرفه ترخیص را پرداخت نماید.

کالیپر ترمز از چه کشورهایی به ایران وارد می‌شود؟

واردات و ترخیص کالیپر ترمز از کشورهای مختلفی همچون چین، کره جنوبی و امارات متحده عربی انجام می‌شود و تعرفه واردات و ترخیص انواع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین از گمرک با یکدیگر متفاوت است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-2-3
0 216

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ