صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق
صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق

صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق

صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق ، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قم، گفت: صادرات اولین محموله فولادی استان قم به میزان 200 تن و ارزش بیش از یك میلیون دلار به عراق در سال جاری صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، احمد ذاكری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این صادرات توسط یكی از واحد های تولید كننده ورق های اصلاح شده فولادی در منطقه صنعتی نیزار قم انجام شد.

صادرات اولین محموله فولادی قم به عراق

وی بیان اینكه این محموله شامل شیت های فولادی است تصریح كرد: تولیدات این واحد صنعتی در تولید صنایع خودرو سازی، لوازم خانگی و صنایع پایین دستی كاربرد دارد.

وی با بیان اینكه این كارخانه در حال حاضر به علت مشكلات موجود با 10درصد توان اسمی خود یعنی 2تا 3هزار تن در ماه مشغول فعالیت است گفت: در صورت حمایت مسوولان استان و اجرای طرح توسعه، این واحد صنعتی می تواند ظرفیت تولید خود را به بیش از 25هزار تن در ماه افزایش دهد.

بیشتر بدانید :

وی افزود: به همت متخصصان جوان این واحد صنعتی برخی ماشین آلات تولید ورق های فولادی كه پیشتر در انحصار ایتالیا بود بومی سازی شد كه ماشین ها آلات تولید شده به دست متخصصان این كارخانه ضمن جلوگیری از تولید ضایعات، امكان استفاده مجدد از ورق های زائد را بدون ذوب مجدد فراهم می كند.

وی با اشاره به نیاز كشور به ورق های فولادی سرد گفت: نیاز كشور به ورق های فولادی سرد 2 میلیون تن در سال است كه این واحد در صورتی كه بتواند به ظرفیت واقعی خود برسد می تواند 10 تا 15 درصد نیاز كشور را تامین كند.

ذاكری در پایان با تاكید به حركت در مسیر اقتصاد مقاومتی اظهاركرد: با حمایت مسوولین و هم افزایی دستگاههای متولی از این واحد صنعتی پیش بینی می شود اشتغال در این واحد از 40 نفر به 100 نفر افزایش یابد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1245

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ