صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد
صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد

صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد

صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امسال صادرات مناطق آزاد كشور نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و ارزش آن به یك میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مرتضی بانك مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ماكو و در مرز بازرگان گفت: خوشبختانه امسال صادرات مناطق آزاد كشور نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و ارزش آن به یك میلیارد دلار رسیده است.

صادرات مناطق آزاد كشور 25 درصد رشد كرد

وی گفت: سیاست دولت دوازدهم، ایجاد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، بهبود سرمایه‌گذاری و نیز ایجاد و توسعه صنایع و مبادلات تجاری است دولت به مناطق آزاد توجه خاصی دارد و اگر قوانین این مناطق رعایت شود دولت با توسعه آنها موافق است.

بیشتر بدانید :

بانك افزود: مناطق آزاد در زمینه صادرات رشد متناسب و مطلوبی داشته اندو امیدواریم با گشایش‌ هایی هم چون«فاینانس» فعالیت مناطق آزاد افزایش یابد . دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: هیچ ارتباطی بین مسئله قاچاق با مناطق آزاد وجود ندارد این موضوع در واقع یك نكته انحرافی است و توسط برخی رسانه‌ها طراحی می‌شود چون با همكاری كه بین گمرك و منطقه آزاد وجود دارد قاچاقی صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: هم اكنون همه صادرات و واردات توسط یك سیستم یكپارچه و جامع كنترل شده و امكان قاچاق وجود ندارد و خوشبختانه نیز بسیاری از امكانات گمركی در منطقه آزاد ماكو ایجاد و یكی از بهترین پایانه‌ها با تمامی امكانات در این منطقه به وجود آمده است.

مشاور رئیس جمهور و  دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار كرد: علاوه بر آن، در این منطقه به واسطه امكاناتی كه وجود دارد، شاهد روند رو به رشدی بوده و تعریض جاده‌ها نیز یكی از دلایل رشد است و بنابراین اگر قاچاقی در مناطق آزاد صورت گیرد امكان سرمایه‌گذاری وجود نداشته در حالی كه هم اكنون شاهد رشد سرمایه‌گذاری هستیم و این نشان می‌دهد كه كارها براساس قوانین صورت می‌گیرد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1184

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ