عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا
عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا
واتساپ: 09018317558 02142326

عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا

عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا

عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا : رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی فراكسیون مطبوعات مجلس و نماینده مردم سبزوار عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از سخنان مقام معظم رهبری چیزی دال بر عدم رابطه علمی و فناوری با كشورهای مختلف از جمله آمریكا استنباط نمی‌شود.

عدم ممنوعیت واردات فناوری از امریكا

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بعید می‌دانم منع رهبری از واردات كالاهای آمریكایی شامل دانش و فناوری‌های نوین هم بشود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس محور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به خدمت گرفتن دانش و فناوری غیربومی و داخلی‌سازی آن دانست و خاطرنشان كرد: واردات فناوری به توسعه  و رشد اقتصادی و صنعتی كشور كمك می‌كند و قطعا نباید كشور و صنعت‌مان را از داشتن آن محروم كنیم البته نباید كشور را به استفاده از فناوری یك كشور محدود كرد بلكه باید سبدی از فناوری‌ها و علوم كشورهای مختلف را  برای رشد و اعتلای اقتصاد و صنعت كشور به خدمت بگیریم، بی‌توجهی به این مسئله در دراز مدت كشور را دچار مشكل می‌كند.رییس كمیته ارتباطات مجلس یادآور شد: قرارداد رنو و پژو در گذشته مصادق این مسئله است.

بیشتر بدانید :

وی انعقاد قرارداد با  خودروسازان فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، كره‌ای و آمریكایی را به نفع اقتصاد و صنعت كشورمان دانست و خاطرنشان كرد: دولت بنا دارد با جذب مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران و مشاركت بخش خصوصی خارجی زمینه تامین سرمایه ارزی و توسعه صنعتی و اقتصادی كشور را فراهم كند.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس واردات خودروی آمریكایی جی‌ام از چین و ممنوعیت واردات خودروی ژاپنی هوندا از آمریكا را رفتاری متناقض دانست و افزود: مدیران صنعتی كشور باید از كارهایی كه گره‌ای بر گره‌های كشور اضافه می‌كند پرهیز كنند.سبحانی‌فر در عین حال از اعلام آمادگی فیات ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در كشورمان خبر داد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1073

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ