قوانین واردات خودرو در سال 97 تغییر می کند ؟
قوانین واردات خودرو در سال 97 تغییر می کند ؟
واتساپ: 09018317558 02142326

قوانین واردات خودرو در سال 97 تغییر می کند ؟

قوانین واردات خودرو در سال 97 تغییر می کند ؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از بررسی الگوهایی جدید با هدف مدیریت و کنترل واردات در سال جاری خبر داد . به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهدی دادفر  با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره این انجمن در سال جدید اظهار کرد: در این جلسه اعضای هیات مدیره به جمع بندی کلی رسیدند تا بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، با رویکردی جدید اقدام به واردات خودرو کنند و در عین حال نیز کمک به دولت را در رئوس کاری خود قرار دهند.

قوانین واردات خودرو در سال 97 تغییر می کند ؟وی با اشاره به قیمت فعلی ارز و همچنین فضای اقتصادی حاکم بر جامعه یادآور شد: هم اکنون شرکت های واردکننده در تلاش برای اجرای تعهدات خود هستند اما با این حال با تعاملی که با دولت انجام می شود واردات خودرو با توافق انجام شده کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا کلیک کنید.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از بررسی الگوهای جدید واردات در سال جدید خبر داد و گفت: در جلسه آینده هیات مدیره این انجمن، این الگوها مطرح و بررسی لازم بر روی هرکدام از گزینه ها انجام می شود و بهترین گزینه برای واردات در سال جدید انتخاب خواهد شد.

دادفر با بیان این که هم اکنون با محدودیت های به وجود آمده در مسیر واردات خودرو همچون اخذ مالیات 60 درصدی از واردکنندگان و همچنین اعمال استانداردهای هشتادو پنج گانه از سال جاری، به طور قطع کار واردات دشوارتر از همیشه خواهد بود، ادامه داد: بر این اساس در نظر داریم با تغییر در رویکرد واردات و تعامل با دولت نسبت به مدیریت و همچنین کنترل واردات اقدام کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترخیص کالا کلیک کنید.

وی یادآور شد: در سال گذشته پیش بینی شد که شاهد کاهش واردات 15 هزار دستگاه خودرو به کشور باشیم و در عین حال در سال جاری نیز در نظر داریم فضا را به سمت کاهش میزان واردات با هماهنگی دولت سوق دهیم.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-1-20
0 1821

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ