میوه‌‌های مجاز وارداتی
میوه‌‌های مجاز وارداتی
واتساپ: 09018317558 02142326

میوه‌‌های مجاز وارداتی

نام میوه‌‌های مجاز وارداتی در سال 95 اعلام شد

مدیركل میوه‌های سردسیری و خشك وزارت جهاد كشاورزی با بیان اینكه مصوبه دولت در خصوص آزادسازی واردات كالاهای اولویت 10 شامل میوه‌های تولید داخل نمی‌شود، گفت: امسال تنها میوه‌هایی مجاز به واردات هستند كه تولید داخل ندارند یا تولید آنها كم است.
رمضان رویین‌تن در ارتباط با شرایط واردات میوه در سال جاری، بر اساس مصوبه جدید هیئت دولت مبنی بر آزاد شدن واردات كالاهای اولویت 10 اظهار كرد: مجوز واردات میوه از قبل نیز وجود داشته اما این مجوز شامل میوه‌هایی است كه در داخل تولید ندارد یا تولید آن به‌حدی است كه پاسخ‌گوی نیاز كشور نیست.

وی افزود: این محصولات شامل موز، آناناس، نارگیل و انبه می‌شود اما واردات باقی میوه‌ها در سال جاری نیز ممنوع است.
مدیركل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشك وزارت جهاد كشاورزی ادامه داد: شرایط واردات میوه در سال جاری تغییری نكرده است و در صورتی كه تغییری در واردات ایجاد می‌شد مصوبه آن به دست ما نیز می‌رسید.
براساس تصمیم هیئت وزیران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور طی ابلاغیه‌ای، به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و جهاد كشاورزی، ثبت سفارش واردات كالاهای گروه 10 (لوكس و غیرضرور) را با ارز متقاضی و پرداخت دو برابر سود بازرگانی مجاز اعلام كرد.
گفتنی است، لیست كالاهای اولویت 10، فصل هشتم (80 ردیف تعرفه) شامل انگور، سیب، گلابی، به، گیلاس، زردآلو، آلبالو و … می‌شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” میوه‌‌های مجاز وارداتی ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1302

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ