نصب كد رهگیری برای تولید و واردات پوشاك الزامی شد
نصب كد رهگیری برای تولید و واردات پوشاك الزامی شد
واتساپ: 09018317558 02142326

نصب كد رهگیری برای تولید و واردات پوشاك الزامی شد

نصب كد رهگیری برای تولید و واردات پوشاك الزامی شد

نصب كد رهگیری برای تولید و واردات پوشاك الزامی شد ، به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمد مهدی رئیس زاده با اشاره به اینكه از سال گذشته تاكنون جلسات زیادی با گمرك و وزارت صنعت داشتیم ، گفت: برای مقابله با قاچاق پوشاك و منسوجات خانگی دو دستگاه مجری اصلی بودند كه می توانستند نقش تاثیر گذاری داشته باشند از این رو گزارش هایی را به گمرك ایران ارائه دادیم و تا حد زیادی مشكل اجرایی این بخش حل شده است.

نصب كد رهگیری واردات پوشاك

وی با بیان اینكه خروجی جلسات با گمرك و وزارت صنعت الزام وارد كنندگان تنها به صورت حقوقی است ، افزود: وارد كنندگان از این پس كالایی را كه در بخش پوشاك قصد دارند وارد كنند باید از طریق برند ثبت شده باشد و دیگر اشخاص حقیقی نمی توانند اقدام به واردات كنند.

بیشتر بدانید :

وی ادامه داد: واردكنندگان از 31 اردیبهشت تا 31 تیر مهلت دارند كد رهگیری را بگیرند و از دو ماه بعد ثبت سفارش از طریق كد جی تی آی ان انجام می شود. محمد مهدی رئیس زاده افزود : تولید كننده ها نیز باید شناسه داخلی بگیرند و آن را روی كالاهای تولیدی خود نصب كنند تا كالای وارداتی از كالای تولیدی مشخص شود و مهم تر از آن كالایی كه از طریق مبادی رسمی آمده و كالایی كه از طریق قانونی وارد شده مشخص خواهد شد.

بنابر گزارش گمرك ایران ؛ رئیس زاده گفت: گمرك نهایت همكاری را در این زمینه انجام داده و ما از این سازمان برای حمایت از صنعت نساجی تشكر می كنیم. دبیر كل انجمن صنایع نساجی ایران با اشاره به قاچاق كوله بری و كالای همراه مسافر تاكید كرد: یكی از مشكلاتی كه صنعت پوشاك با ان درگیر است واردات كالا از طریق كوله بری و ته لنجی است كه باید با آن مقابله شود. البته این موضوع باید به تدریج حل شود و در اختیار گمرك نیست كه از انها بخواهیم.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1278

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ