واردات لوازم و قطعات آسانسور
واردات لوازم و قطعات آسانسور
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات لوازم و قطعات آسانسور

واردات لوازم و قطعات آسانسور از گمرک 02142326
ثبت سفارش و اخذ مجوزها

 

در این مطلب قصد داریم شما را با ترخیص لوازم و قطعات آسانسور  و  واردات قطعات آسانسور  از کشورهای دیگر آشنا کنیم.آسانسور ها بطور کلی یکی از بهترین گزینه ها برای جابجایی بین طبقات می باشد و از جهتی اجرای آن در سازه های بیش از 3 طبقه ضروری است.امروزه بخش قابل توجه ای  از قطعات آسانسور در داخل کشور تولید نمی شود و امروزه به صورت واردات انجام می شود.  جهت واردات لوازم و قطعات آسانسور با ما تا انتهای مقاله همراه باشید، همچنین جهت واردات و ترخیص مواد صنایع تولیدی بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

واردات_لوازم_آسانسور

واردات_لوازم_آسانسور

 

ترخیص لوازم و قطعات آسانسور  چه اهمیتی دارد؟

 

آسانسور ها به دلیل اینکه بصورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرند معمولا پس از مدتی نیاز به بررسی دارند و طی این بررسی بعضی از قطعات آن تعویض یا تعمیر می شود.

معمولا اگر قطعه مورد نظر در داخل کشور وجود نداشته باشد این وسیله غیر قابل استفاده می شود و بعضی افراد به دلیل بیماری های خاص نمی توانند به طبقه مورد نظر خود بروند و به همین دلیل و به دلایل دیگر از جمله تعمیرات و تعویذات واردات قطعات آسانسور اهمیت پیدا می کند.

واردات قطعات آسانسور

واردات قطعات آسانسور

واردات قطعات آسانسور از چه کشورهایی صورت می گیرد؟

 

با اینکه امروزه بیشتر کشور ها طبق استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید قطعات آسانسور می کنند ولی بطور خلاصه اغلب واردات قطعات آسانسور بیشتر از کشور های اروپایی و کشور چین انجام می گیرد.

در واقع هر قطعه از آسانسور طبق یک مشخصه های متفاوتی و بر حسب استاندارد های روز دنیا ساخته می شود . نکته قابل توجه اینکه آسانسور ها در مدل های مختلفی ساخته می شوند و قطعات آن نیز متفاوت می باشد.

 

 

واردات لوازم و قطعات آسانسور شامل چه مواردی است؟

 

 

دیکتاتور آسانسور

 

این قطعه یکی از قطعات رایج وارداتی است که نمونه های فراوانی دارد و معمولا برای هر مدل آسانسور یک دیکتاتور بکار می رود.

این مورد بر روی درب آسانسور نصب شده و وظیفه جلوگیری از کوبیده شدن درب به کابین و روان بسته شدن آن می باشد و معمولا اگر این قطعه پس از عمر مفید تعویض یا تعمیر نشود صدمات بیشتری به سایر اجزا وارد می شود.

 

مگنت درب آسانسور

 

مگنت درب آسانسور از دیگر قطعاتی است که با وجود تولید داخلی هنوز هم بخش اعظمی از آن به صورت واردات  انجام می شود.

این وسیله   از یک سیم پیچ مغناطیسی ، یک اهرم و یک جک تشکیل شده و بر روی کابین و طرف قفل ایمنی درب طبقات نصب می شود. عملکرد آن به صورتی است که قفل درب هنگام رسیدن به طبقات با فشار این مگنت باز می شوند.مگنت های درب دارای تنوع مدل بسیاری هستند و بیشتر از کشور های اروپایی تولید کننده آن هستند.

 

الکترو سیگنال

 

در سیستم های جدید آسانسور و در بخش شناسایی ۲ سنسور جدید جایگزین سنسور های ثابت شده اند . این سنسور ها عملیات شناسایی را انجام و سیگنال ها را به وسیله ی تراوبل کابل به جعبه فرمان ارسال می کنند . بدین ترتیب آسانسور در جایگاه مناسب در طبقات می ایستد

 

گاورنر آسانسور

 

یکی از متداول ترین قطعات آسانسور که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گاورنر آسانسور می باشد. راهکار های فعال سازی ترمز ایمنی آسانسور ( پاراشوت ) روش فعال کردن توسط گاورنر می باشد.

زمان افزایش سرعت کابین از سرعت تعیین شده  ( %۱۱۵ سرعت نامی کابین ) گاورنر سیم بکسل متصل شده به ترمز ایمنی ( پاراشوت ) را متوقف کرده و باعث فعال شدن ترمز ایمنی می شود.

نکته قابل توجه اینکه استفاده از این قطعه به دلیل ایمنی در همه آسانسور ها بسیار ضروری می باشد و تحت استاندارد های شدیدی تولید می شود.

 

انکودر آسانسور

 

انکودر آسانسور یکی از قطعات رایج و البته تعویضی آسانسور است که پس از مدت قابل توجه ای نیاز به بررسی عملکرد دارد. از مهمترین موضوعات مرتبط با آسانسور مبحث کنترل حرکت و سنجش میزان آن به صورت دقیق می باشد ، از قطعاتی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد انکودر نام دارد.

این قطعه نیز با وجود تولید در داخل هنوز هم به صورت وارداتی  تامین می شود و  که در حال حاضر با اشکال و انواع مختلفی در سطح بازار یافت می شوند.

روش عملکرد این قطعه از آسانسور به این صورت است که به ازای هر دور ۳۶۰۰ پالس تولید می کند .عملکرد دقیق آن به گونه ای است که در نتیجه با شمارش این پالس ها می توان میزان چرخش و میزان جابه جایی کابین را محاسبه کرد.

 

بطور کلی از دیگر قطعات وارداتی می توان به موارد زیر از جمله  :

 

  • سیم بکسل
  • وزنه تعادل Counter Weight
  • تابلو فرمان AC2
  • تابلو فرمان VVVF
  • جعبه رویزیون
  • تراول کابل

 

ترخیص_لوازم_و_قطعات_آسانسور

ترخیص_لوازم_و_قطعات_آسانسور

قطعات آسانسور از چه راهی وارد کشور می شوند؟

 

قطعات و لوازم آسانسور معمولا بیشتر از راه دریایی از طریق بنادر دریایی وارد کشور می شوند و از طرفی این راه یکی از بهترین راه های واردات می باشد.علاوه بر راه دریایی معمولا در صورت لزوم و ضروری بودن قطعات از راه هوایی و زمینی برای انجام واردات استفاده می شود.

بطور کلی برای  بار ها با حجم بالا راه دریایی یکی از بهترین راه ها می باشد و کشور ایران نیز از این راه با بسیاری از کشورها ارتباط دارد.

 

ترخیص قطعات آسانسور از گمرک

 

یکی از اصلی  ترین موارد واردات قطعات آسانسور ترخیص آن از گمرک می باشد. معمولا افرادی که دارای تجربه و مهارت بالایی در این زمینه می باشند و به نمایندگی از صاحب بار به دنبال ترخیص بار هستند را ترخیص کار می نامند.

نکته قابل توجه اینکه  اگر صاحب بار از قوانین و ضوابط ترخیص کالا اطلاعات لازم را نداشته باشد ممکن است که نتواند در زمان مناسب بار خود را ترخیص نمایند و این سبب شود که دچار هزینه ها و خسارات  شود و برای همین برای آن دسته از افرادی که قصد دارند کار واردات لوازم آسانسور یا سایر کالا ها را انجام دهند پیشنهاد می شود که ابتدا اطلاعات و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرند.

جهت ترخیص لوازم و قطعات آسانسور  با  کارشناسان ما در ارتباط باشید

چه کسانی می توانند در حیطه واردات قطعات آسانسور فعالیت کنند؟

در واقع همه افراد پس از انجام و گرفتن مجوز های قانونی در زمینه واردات می توانند در این حیطه فعالیت نمایند. علاوه بر آن درواقع امروزه نهاد های خصوص و دولتی در زمینه واردات قطعات آسانسور و سایر کالاها فعالیت می کنند و با وجود این واردات هنوز هم نیاز کل کشور تامین نشده است. در واقع این بازار برای افرادی که به دنبال کسب سرمایه و سود هستند یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

چطور می توان در زمینه واردات اطلاعات خود را بالا ببریم؟

مراجعه به یک مرجع مطمئن که پاسخگو تمام سوال های شما در زمینه واردات باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین مراجع آشنا کنیم.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سابقه طولانی در انجام تشریفات و امور گمرکی می‌تواند خیال شما را از واردات و مشاوره آن ترخیص  کالاهای مختلف راحت کند و شما می توانید با مراجعه به واحد کارشناسان آن تمام سوال های خود را در زمینه واردات بپرسید.

در چه زمینه ای از واردات می توان فعالیت کرد؟

امروزه با توجه به ارتباط خوب کشور با سایر کشور ها، می توان در زمینه های مختلف وارداتی فعالیت کنید. بطور مثال امروز بیشتر نهاد های دولتی و خصوصی در زمینه  واردات کالاهای :

  • پزشکی
  • کشاورزی
  • قطعات صنعتی
  • قطعات تعمیراتی موبایل

و… فعالیت می کنند.

آنچه که سبب می شود افراد چه کالایی را وارد کنند، نیاز آن در داخل کشور است و قطعات و لوازم آسانسور از این  موارد می باشد.معمولا بسیاری از قطعات و کالاهای وارداتی در داخل کشور تولید می شوند ولی به دلایل مختلف از جمله ویژگی های کمی و کیفی و محدود بودن تولیدات هنوز هم نیاز به وارد کردن آن از سایر کشور ها می باشد.

ظرفیت بازار واردات برای افراد چگونه است؟

ظرفیت بازار واردات بسیار نامحدود است و این  بازار فرصت بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال افزایش سرمایه و چرخه تولید هستند. بدون واردات بسیاری از صنایع و کسب و کار های داخل کشور دچار اختلال می شود و لزوم چرخه تولید اغلب این صنایع نیازمند واردات می باشد.بطور کلی با اینکه بسیاری از افراد چه به صورت خصوصی و چه به صورت دولتی فعالیت می کنند ولی هنوز هم این بازار از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-2-6
0 1166

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ