واردات لوازم یدکی خودرو از چین
واردات لوازم یدکی خودرو از چین
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات لوازم یدکی خودرو از چین

جای شک و تردید نیست که واردات لوازم یدکی خودرو از چین اولین انتخاب اکثر بازرگانان و تجار ایرانی می‌باشد. کشور چین جز بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو می‌باشد که به همین علت چین می‌تواند بهترین انتخاب برای واردات لوازم یدکی خودرو باشد.

از زمان های قدیم چین یکی از بهترین مراکز تجاری دنیا به شمار می آید. با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران در مسیرجاده ابریشم قرار گرفته است، مبادلات تجاری ایران و چین قدمت طولانی دارد. امروزه چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالا در جهان محسوب می شود و با علم به اینکه چین یکی از بهترین و بزرگترین شرکای تجاری ایران محسوب می شود می توان با واردات قطعات یدکی خودرو از مزایای بسیاری بهره مند شد.

لوازم_یدکی_خودرو واردات لوازم یدکی خودرو

بازار لوازم یدکی خودرو در چین دنیایی بسیار متنوع با برندهای مختلف است که تمرکز همگی آنها در شهرخاصی نیست و با توجه به کارخانه‌های قطعات در شهرهای گوناگون چین مراکز بزرگ خرید لوازم یدکی خودرو وجود دارد. با توجه به سخت و طاقت فرسا بودن مسیر واردات لوازم یدکی خودرو از چین  بر آن شدیم که در ادامه مطلب به معرفی این بازار و مراکز خرید لوازم یدکی خودرو چین بپردازیم.

باور اشتباهی وجود دارد که بازار لوازم یدکی خودرو چین فقط مناسب تامین قطعات خودروهای چینی است اما این باور بسیار اشتباه است. در بازار لوازم یدکی خودرو چین انواع برندهای مختلفی وجود دارد که بخشی از نیازهای اکثر برندهای موجود دنیا را تامین می‌کند. برای مثال اکثر لوازم یدکی خودروهای آمریکایی، اروپایی، آلمانی توسط تولیدکنندگان چینی تولید و تامین می‌شود.

در بازار لوازم یدکی خودرو در چین  هیچ محدودیتی از نظر خودروهای سبک و سنگین وجود ندارد.  در ادامه به نکات مهمی در خصوص واردات لوازم یدکی خودرو  می پردازیم.

 

نکات مهم واردات لوازم یدکی خودرو از چین

 

  • نیاز سنجی بازار قبل از خرید قطعه مورد نظر بسیار حیاتی است.
  • لیست ممنوعیات گمرک ایران را بررسی نمونده سپس اقدام به خرید ویا واردات قطعه مورد نظر کنید.
  • توجه به تعرفه واردات لوازم یدکی مورد نظر
  • قبل از خرید لوازم یدکی مورد نظر حتما از تولید کننده درخواست نمونه نمایید
  • همانطور که می‌دانید چین قطعات یدکی متفاوتی تولید می‌کند که کیفیت این قطعات نیز با یکدیگر متفاوت است خرید قطعات باکیفیت و مورد نیاز بازار از واجبات این امر است.
  • گرفتن پکینگ لیست بعد از ثبت سفارش کالا از نکات مهم دیگر است که جهت انبار لوازم یدکی خریداری شده در کارگاه‌های چین به مساله ومانعی برخورد نکنید.
  • با یک شرکت حمل و نقل معتبر قرار داد بسته شود
  • ترخیص کار ماهر و باتجربه جهت ترخیص قطعات خریداری شده استخدام نمایید.

 

واردات لوازم یدکی از چین گزینه بسیار خوبی است زیرا تنوع برندهای موجود و همراه با قیمت‌های مناسب هیچ محدودیتی برای تجار ایرانی باقی نگذاشته است.  لیست لوازم یدکی که می‌توان از چین وارد کرد به شرح زیر می‌باشد که گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌تواند در این مسیر بصورت تخصصی همراه شما باشد.

  • واردات گیربکس اتوماتیک خودرو از چین
  • واردات موتورهای کامل یا نیم موتور خودرو از چین
  • واردات قطعات مکانیکی موتور خودرو
  • واردات شاتون خودرو از چین
  • واردات میل لنگ خودرو از چین
  • واردات یاتاقان خودرو از چین
  • واردات ترموستات خودرو از چین
  • واردات فن و موتور فن خودرو از چین
  • واردات انواع واتر پمپ خودرو از چین
  • واردات تسمه تایم خودرو از چین
  • واردات تسمه کولر خودرو ازچین
  • واردات پمپ بنزین خودرو از چین
  • واردات باتری خودرو از چین
  • واردات دیفرانسیل خودرو از چین
  • واردات دیسک ترمز از چین و…

همه‌ی این موارد و بسیاری از موارد جزئی دیگر نشان می‌دهند که بازارلوازم یدکی چین چقدر غنی و متنوع است. و همه ای این قطعات در انواع مختلف با درجه کیفیت‌های متفاوتی در این بازار یافت می‌شود. جدای از تامین قطعات یدکی خودروهای معمولی چین بازار لوازم یدکی خودروهای لوکس نیز دارد. و انواع قطعات این اتومبیل‌های لوکس نیز به راحتی در چین یافت می‌شود.

 

شرکت‌های تولید کننده لوازم یدکی چین

 

شرکت لوازم یدکی اوسکا

 

این شرکت دارای تجربه 20 ساله تولید لوازم یدکی خودرو است که از بهترین تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو چین محسوب می‌شود. محصولات تولیدی شرکت اوسکا به بیش از 100 کشور جهان از جمله اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا صادر می‌شود. شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ خودرو سازی دنیا بخشی از قطعات مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه می‌کنند از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بنز و کیا، نیسان و تویوتا اشاره کرد.

 

شرکت چائودا

 

شرکت تولید لوازم یدکی چائودا تولید کننده سیستم درب وسایل نقلیه و انواع سوئیچ است. این کمپانی معتبر به کشورهای مختلف آسیا و اروپا و امریکا بخصوص خاورمیانه  و امریکای شمالی و جنوبی محصول صادر می‌کند.

 

شرکت تولید کننده لومیاکسیون

 

این شرکت از شرکت‌های معتبرو مشهور تولید کننده لوازم یدکی چین محسوب می‌شود که بیش از 40 سال در این حوزه تخصص و سابقه دارد. این شرکت تجهیزات کامل تولید انواع لوازم یدکی خودرو را داراست. که شامل قطعات الکتریکی و  لوازم یدکی جانبی و مکانیکی است.

 

شرکت فست وین

 

این کمپانی بیش از 20 سال در زمینه تولید لوازم یدکی خودرو سابقه دارد که از شرکت‌های معتبر چین محسوب می‌شود. لوازم یدکی تولیدی این شرکت شامل انواع فیلتر و قطعات شاسی و ترمز می‌شود که لوازم یدکی موتور نیز از دیگر تولیدات این شرکت محسوب می‌شود.

 

مشهورترین بازارهای لوازم یدکی خودرو در چین

 

در چین برای هر لوازم یدکی یک بازار عمده وجود دارد  که تنوع این بازارها بسیار زیاد است و با توجه به قطعه مورد نظر و نوع سبک یا سنگین بودن خودرو می‌توان به بازار تخصصی آن مراجعه کرد. علاوه بر نوع اتومبیل مورد نظر با توجه به سبک و دسته بندی لوازم یدکی مورد نظر برای آن بازار خاصی وجود دارد.

بازار کونشان گلدن یکی از بازارهای متنوع و مناسب لوازم یدکی چین محسوب می‌شود که انواع قطعات یدکی ماشین‌های سنگین و سبک در این بازار عرضه می‌شود. در این بازار انبوهی از لوازم یدکی خودرو وجود دارد که فقط با داشتن لیست مورد نظر خود می‌توان با مناسب‌ترین قیمت اقدام به خرید کرد. لزم به ذکر است انواع دیگری از کالاهانیز در این بازار یافت می‌شود.

بازار فیلتر گوانجو: بازرگانانی که فقط در زمینه واردات فیلتر تمرکز دارند می‌توانند نسبت به تامین فیلتر مورد نظر خود از این بازار اقدام نمایند. علاوه بر فیلتر انواع دیگری از قطعات خودرو مانند فیلتر بنزین، فیلتر روغن و فیلتر کابین ماشین‌های مختلف سبک و سنگین را از این بازار تهیه کرد.

بازار نینگبو میشنگ یکی دیگر از بازارهای تخصصی لوازم یدکی خودرو محسوب می‌شود که کلیه لوازم به صورت عمده در این بازار عرضه می‌شود. این بازار جز بازارهای معتبر چین محسوب می‌شود که در اکثر شهرهای چین دارای نمایندگی فروش است. این بازار مناسب تامین لوازم یدکی موتوری و الکتریکی خودرو می‌باشد.

واردات لوازم یدکی کامیون و تریلی

تعرفه واردات لوازم یدکی خودرو از چین

 

جهت واردات لوازم یدکی خودرو از چین ابتدا باید بدانید که واردات برخی قطعات یدکی خودرو ممنوع می‌باشد. و هنگام خرید و یا وارد شدن به بازار واردات قطعات این نکات ولیست ممنوعیات این صنعت را باید در نظر داشته باشید. واردات هر قطعه یدکی خودرو تعرفه مخصوص به خود را دارد حتی اگر ماهیت قطعات یکسان باشد یعنی هردو ماهیت برقی داشته باشد نیز ممکن از تعرفه جداگانه ای داشته باشد.

به طور کلی لوازم یدکی خودرو در ردیف 8708 تعرفه‌های گمرک قرار می‌گیرد برخی قطعات نیز در ردیف 85111000 قرار می‌گیرد. اما هر قطعه کد ردیف مخصوص به خود را دارد که قبل از خرید باید هزینه تعرفه قطعه مورد نظر را محاسبه و بررسی نمایید.

 

حمل و نقل لوازم یدکی از چین

 

یکی از موضوعات اساسی جهت واردات لوازم یدکی از چین حمل آن به ایران است که معمولا روش حمل هوایی و دریایی از رایج‌ترین روش‌های حمل و نقل لوازم یدکی از چین به ایران می‌باشد.

 

حمل و نقل هوایی لوازم یدکی خودرو به ایران

 

اگر زمان برای شما دارای اهمیت است می‌توانید لوازم یدکی واردشده از چین را با استفاده حمل و نقل هوایی بین الملل انجام دهید. این روش حمل و نقل دارای سرعت بالاتری نسبت به روش‌های دیگر است و لازم به ذکر است که هرچند این روش حمل و نقل گران است اما ایمنی بیشتری دارد.

 

حمل و نقل دریایی لوازم یدکی خودرو از چین

 

روش حمل و نقل دریایی نسبت به روش حمل و نقل دریایی بسیار مقرون به صرفه است اما زمان تحویل محموله در روش حمل و نقل دریایی بسیار طولانی‌تر است. حمل دریایی به صورت کانتینری صورت می‌گیرد که مناسب محموله‌های بزرگ واردات لوازم یدکی خودرو از چین می‌باشد.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با بهره گیری از علم روز و تجربه طولانی مدت در مسیر شغلی ترخیص کالا همواره همراه بازرگانان و تجار محترم بوده است. این شرکت با بهره گیری از کلیه تجهیزات و روابط تجاری خود از خرید کالا، خدمات پیکاپ مرسوله، اخذ مجوزهای صادراتی و دریافت اسناد، و ارائه خدمات گمرگی در مبدا و مقصد به واردکنندگان محترم خدمات ارائه می نماید.

شرکت پرشین تجارت دوان با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و ترخیص‌کاران ماهر، همواره در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به ترخیص کالاهای وارد شده کرده است.  جهت استعلام قیمت خدمات و دریافت مشاوره رایگان از متخصصان شرکت، همواره می‌توانید در تمامی ساعت روز با شماره‌های  02142326،  و واتس‌اپ 09018317541 با تیم پشتیبانی شرکت در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-6-28
0 938

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ