واردات گوشت ایران از نیوزیلند
واردات گوشت ایران از نیوزیلند
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات گوشت ایران از نیوزیلند

واردات گوشت ایران از نیوزیلند

واردات گوشت ایران از نیوزیلند . به نقل از پایگاه خبری ان بی آر، نیوزیلند موافقتنامه ای را با ایران امضا كرده كه مسیر را برای از سرگیری صادرات گوشت به دومین اقتصاد بزرگ منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هموار می سازد.

واردات گوشت از نیوزلند

ناتان گای، وزیر صنایع اصلی نیوزیلند گفت، سازمان دامپزشكی ایران و وزارت صنایع اصلی نیوزیلند بر سر یك ترتیبات گوشتی توافق كرده اند كه شرایط را برای از سرگیری صادرات گوشت گرم و سرد گوسفند و گوساله فراهم می سازد.

بیشتر بدانید :

 صادرات گوشت نیوزیلند به ایران پس از لغو تحریم ها در سال گذشته به دلیل ملاحظات شرعی دولت ایران نتوانسته افزایش یابد. این در حالی است كه صادر كنندگان گوشت در نیوزیلند استانداردهای حلال را تحت نظارت وزارت صنایع اصلی این كشور رعایت می كنند. گای افزود: «این یك گام مهم برای شركت های تولید گوش تنیوزیلند است زیرا انها به دنبال ورود مجدد به بازار ایران هستند.» گوشت پس از لبنیات، دومین محصول عمده صادراتی نیوزیلند است و ارزش صادراتی این كالا در سال 2016 به 5.92 میلیارد دلار رسید.

 به گفته وزیر صنایع اصلی نیوزیلند، طرفین همچنین در مورد یك برنامه اقدام برای همكاری در بخش كشاورزی در سال پیش رو مذاكراتی را انجام داده اند. دو كشور همچنین در حال كار بر روی تولید كیوی در ایران هستند. محدودیت های وارداتی مانع از صدور كیوی تولید نیوزیلند به ایران می شود. شركت زسپری اینترنشنال، فعال در زمینه بازاریابی كیوی در نیوزلند و وزارت كشوارزی ایران با امضای بیانیه ای مشترك از قصد خود برای بررسی بیشتر فرصت های بازرگانی در بازار میوه ایران خبر داده اند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1210

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ