واردات گوشت گاو
واردات گوشت گاو
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات گوشت گاو

واردات گوشت گاو

واردات گوشت گاو : پس از انكه اختلافات تركیه با روسیه بر سر سرنگونی هواپیمای نظامی این كشور بالا گرفت و روسیه واردات مواد غذایی از تركیه را ممنوع اعلام كرد.

بسیاری در داخل كشور از فرصتی طلایی برای صادرات محصولات غذایی ایران به روسیه خبر دادند!با این حال پس از گذشت ماه‌ها این ایران است كه قرار است از روسیه گوشت قرمز وارد كند!!!!

بیشتر بدانید :

خبرگزاری ایسنا در  مورد واردات‌ گوشت‌گاو

ایران در نظر دارد به جای برزیل، گوشت گاو مصرفی خود را از منطقه آستاراخان روسیه تأمین كند.

به گزارش رگنوم، محمدمهدی كربلایی، مدیرعامل شركت اتكای ایران، گفت: ایران بازار مصرفی بالای گوشت قرمز دارد و در سال مجموعه ما بیش از 20 تا 30‌ هزار تُن گوشت قرمز وارد می‌كند.

واردات گوشت گاو

صدرالله دولت مدیرعامل سابق شركت پشتیبانی امور دام اوایل سال 94 نسبت به افزایش واردات گوشت قرمز به كشور هشدار داده و گفته بود :« از بركات نظام جمهوری اسلامی این بود كه در حوزه گوشت قرمز گرچه واردات از بین نرفت.

ولی به كف واردات رسیدیم ولی اكنون این دستاورد مهم در آستانه به خطر افتادن است و با روند فعلی افزایش واردات را در سال‌های آینده حتما خواهیم داشت. »

او همچنین با انتقاد از دولت یازدهم گفته بود:« استان سیستان و بلوچستان قابلیت تامین بخش قابل توجهی از گوشت كشور را دارد، ولی در دولت یازدهم مورد بی‌مهری واقع شده است.»

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1129

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ