واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی برای ادامه کار صنایع امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و وارد کنندگان فعال در این حوزه همواره در تلاش هستند تا قطعات یدکی استاندارد مورد نیاز ماشین آلات مورد استفاده در داخل کشور را در اسرع وقت با بهترین کیفیت وارد کرده و به دست مصرف کنندگان برسانند.

واردات-قطعات-یدکی-ماشین-آلات-سنگین

 

ترخیص قطعات یدکی ماشین آلات سنگین

نیاز به قطعات مربوط به ماشین آلات سنگین به ویژه در حوزه راهسازی و معدن، یکی از نیازهای اساسی جامعه است که عدم تامین به موقع آن موجب توقف کارها در این حوزه می‌شود و ضرر مالی جبران ناپذیری برای صاحبان کسب و کارها و کشور دارد. اگر می‌خواهید کالای مورد نظر به موقع به دست شما برسد، باید کار واردات را به متخصص واگذار کنید.

اعتماد به مجموعه‌های معتبر در زمینه واردات و ترخیص کالا همانند مجموعه پرشین تجارت دوان می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا ماشین آلات صنعتی  و یا قطعات یدکی مورد نظرتان را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

واردات_قطعات_یدکی_لودر واردات قطعات یدکی ماشین‌ آلات سنگین راهسازی و معدنی مقرون به صرفه تر از تولید در داخل

 

از آنجا که اغلب ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی از خارج وارد کشور می‌شود، وارد کردن قطعات یدکی این ماشین آلات از همان کشور سازنده به لحاظ اقتصادی و کیفی منطقی‌تر از تولید آن در داخل می‌باشد.

در واقع واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی مقرون به صرفه تر از تولید در داخل است ولی باید در این حوزه از متخصصین کمک گرفت در نتیجه افرادی که می‌دانند برای واردات کالا از هر کشور باید چه روندی را طی کرد و به راحتی کالای مربوطه را به دست ما می‌رسانند در این حوزه متخصص محسوب می‌شوند. درواقع در دو راهی تولید یا واردات قطعات ماشین‌آلات سنگین، کفه ترازو برای واردات این کالاها سنگین‌تر است.

قطعات_یدکی_لیفتراک چطور واردات و ترخیص لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را بدون دردسر انجام دهیم؟

 

صاحبان ماشین آلات سنگین همواره به دنبال خرید قطعات یدکی اصل و با کیفیت هستند و وارد کنندگان در تلاشند تا کالایی مطابق با درخواست مشتری را وارد کنند اما در این بین با مشکلات زیادی در واردات و ترخیص لوازم یدکی ماشین آلات سنگین رو به رو هستند که موجب شده ترخیص این کالاها از گمرک به کندی انجام شود و بازار با مشکل کمبود کالا دست و پنجه نرم کند. چطور واردات و ترخیص لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را بدون دردسر انجام دهیم؟ این سوال اغلب وارد کنندگانی می‌باشد که اجناس آنها در گمرک با مشکل ترخیص رو به رو است. در پاسخ باید بگوییم که وارد کننده‌ها وظیفه دارند مجوزهای لازم را از بخش‌های مربوطه تهیه کنند و به گمرکات کشور ارائه دهند تا مجوز ترخیص کالا برای آنها صادر شود. جهت آشنایی با مقاله پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه بفرمایید.جهت آشنایی با مقاله واردات وینچ از گمرک پیشنهاد می کنیم مقاله واردات و ترخیص وینچ از گمرک را مطالعه بفرمایید.

 

ترخیص لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چقدر هزینه دارد؟

 

واردات قطعات یدکی ماشین آلات معدنی و راهسازی هرچقدر هم برای وارد کننده سودآور باشد، در این بین هزینه‌هایی هم دارد که مهمترین آنها مربوط به ترخیص کالا از گمرک است. سوالی که در اینجا برای وارد کنندگان تازه کار مطرح می‌شود این است که ترخیص لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چقدر هزینه دارد؟ پاسخ این سوال با توجه به قطعه‌ای که وارد کرده‌اید مشخص می‌شود، در واقع تمامی کالاهای وارداتی مربوط به ماشین آلات سنگین دارای هزینه ترخیص مخصوص به خود هستند که این هزینه را براساس کد تعرفه گمرکی مشخص می‌کنند. علاوه بر تعرفه گمرکی وارد کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی باید مبلغی را هم به عنوان مالیات بر ارزش افزوده بپردازد.

 

مرز بازرگان بهترین مسیر برای واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

 

واردات قطعات یدکی ماشین آلات معدنی و راهسازی از گمرک‌های مختلفی در کشورمان امکان پذیر است که از جمله آنها می‌توان به گمرک‌های خرمشهر، بوشهر و بازرگان اشاره کرد. برای ترخیص راحت لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی از گمرک بوشهر باید اظهارنامه کالاها در مسیر سبز قرار بگیرد، برای ترخیص این کالاها از گمرک خرمشهر هم باید وارد کننده مسیری مشابه گمرک بوشهر طی کند. اما مرز بازرگان بهترین مسیر برای واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی است، زیرا این مرز به صورت مستقیم و زمینی با کشورهای اروپایی ارتباط دارد و همین موضوع موجب افزایش سرعت ارسال کالاها و ترخیص آن توسط وارد کننده شده است.

 

سودآوری مناسب دلیل اصلی واردات قطعات یدکی ماشین‌ آلات سنگین راهسازی و معدنی

 

واردات قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی با مشکلات و دردسرهای گمرکی زیادی همراه است ولی بسیاری با وجود تمامی این شرایط باز هم تمایل به واردات این اجناس از خارج دارند. سودآوری مناسب دلیل اصلی واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی محسوب می‌شود. اغلب وارد کنندگان تمایل دارند برای کسب سود بیشتر در این بازار پرتقاضا جنس به کشور بیاورند. واردات قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی از مرز بازرگان به عنوان یکی از مسیرهای مناسب برای واردات پرسود این کالا محسوب می‌شود و هزینه‌های گمرکی این مرز برای وارد کننده، مقرون به صرفه است.

 

واردات لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با کیفیت و اورجینال

 

استفاده کنندگان از ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی امروزه به دنبال خرید لوازم یدکی اصل برای ماشین آلات خود هستند. به همین دلیل واردات قطعات یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی باید توسط وارد کننده حرفه‌ای و از شرکت‌های خارجی به صورت تخصصی به کشور انجام شود. برای واردات لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با کیفیت و اورجینال باید وارد کننده به درجه کیفی استاندارد این کالا و کشوری که جنس را از آن وارد می‌کند، توجه ویژه‌ای نماید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-5-2
0 832

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ