آمادگی برای صادرات 3 میلیون تن گندم
آمادگی برای صادرات 3 میلیون تن گندم
واتساپ: 09018317558 02142326

آمادگی برای صادرات 3 میلیون تن گندم

آمادگی برای صادرات 3 میلیون تن گندم

آمادگی برای صادرات 3 میلیون تن گندم ، معاون وزیر كشاورزی اعلام كرد كه گندم مورد نیاز برای تامین نان صنعتی به سنتی كشور به صورت كامل از محل تولید داخلی تامین شده و هیچ نیازی به واردات نداریم، بلكه درصدد صادرات گندم ایرانی به كشورهای مختلف هستیم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، علی قنبری اظهار كرد: امسال بالغ بر 14.5 میلیون تن گندم تولید شد كه 11.5 میلیون تن آن را به صورت تضمینی خریداری كردیم و ركوردی بی‌نظیر در تاریخ كشاورزی ایران به حساب می‌آید و هیچ مشكلی برای تامین آرد صنعت نان و صنایع وابسته به آن نداریم.

هم‌اكنون آمادگی صادرات سه میلیون تن انواع گندم دروم و معمولی به كشورهای مختلف وجود دارد و خریدار نیز برای این محصول از كشورهای مختلف وجود دارد كه نشان‌دهنده كیفیت بالای گندم تولیدی در كشور است.

 

گندم

 

معاون وزیر كشاورزی با بیان این‌كه گندم مورد نیاز خبازی‌ها به صورت كامل تامین شده و هیچ نیازی به واردات این محصول نداریم، گفت: یكی از برنامه‌های دولت افزایش كیفیت تولید نان در كشور از نظر شرایط بهداشتی و ارتقای گلوتن نان‌های مصرفی مردم است كه در این راستا اقدامات لازم انجام شده و میزان پروتئین و گلوتن در حد استاندارد وجود دارد.

بیشتر بدانید :

قنبری اظهار كرد: در راستای افزایش كیفیت تولید نان در كشور به نظر می‌رسد صنعتی‌ كردن تولید نان در كشور كه می‌تواند با ذائقه مردم ایران بیشتر سازگار باشد و از نظر بهداشت و سلامت مناسب است می‌تواند جایگاه مناسبی در كشور برای تولید نان به وجود آورد.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح نان صنعتی و دلیل عدم موفقیت كامل آن در كشور، اظهار كرد: یكی از دلایل عدم موفقیت تولید نان صنعتی در كشور ذائقه و تمایل مردم برای مصرف نان سنتی است؛ گرچه نان سنتی هم می‌تواند جایگاه ویژه‌ای از نظر سلامت در سبد مصرفی خانوار داشته باشد اما به نظر می‌رسد برای تقویت جایگاه نان صنعتی باید اعتبارات سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه صورت گیرد و با تبلیغات بیشتر مزایای این محصول برای مصرف‌كنندگان روشن‌تر شود. این در حالی است كه هم‌اكنون هفت درصد از نان مصرفی مردم به نان‌های صنعتی اختصاص دارد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1142

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ