بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت
بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت
واتساپ: 09018317558 02142326

بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت

تشکیل کارگروه تدوین آیین‌نامه بازگشت ارزحاصل از صادرات از محل ورود موقت

بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت : مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از تشکیل کارگروه تدوین آیین‌نامه از محل ورود موقت خبر داد.

تامین_ارز_برای_وارد_کنندگان

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با بیان اینکه کارگروه ویژه جهت تدوین آیین‌نامه با ابتکار سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده است، گفت: بر اساس آمار موجود، ‌میزان صادرات از محل ورود موقت طی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ حدود ۳ میلیارد دلار بوده است که عدم‌ تعیین تکلیف بازگشت ارز این صادرکنندگان، مشکلاتی برای ایشان ایجاد کرده است.

وی پیشنهادات کارگروه را شامل سه بخش صادرات از محل ورود موقت قبل از ۲۲ فروردین ۱۳۹۷، صادرات از محل ورود موقت بعد از ۲۲ فروردین ۹۷ و تا انتهای سال ۱۳۹۸ و صادرات از محل ورود موقت از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد عنوان کرد و افزود: در اولین جلسه کارگروه در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت قبل از ۲۱ فروردین تصمیم‌گیری و مقرر شد در جلسات آتی در خصوص سایر بازه‌های زمانی پیشنهادات کارشناسی ارائه شود.

بیشتر بدانید :

قمری اظهار امیدواری کرد که کمیته ماده ۲ مستقر در بانک مرکزی نسبت به تصویب پیشنهادات کارگروه در اسرع وقت اقدام کرده تا مشکلات بازگشت ارز صادرات از محل ورود موقت مرتفع شود.

گفتنی است، کارگروه تدوین آیین‌نامه با حضور مدیرکل صادرات گمرک ج. ا. ا، مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، مدیر صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس کنفدراسیون صادرات و نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با هدف مرتفع کردن مشکلات بازگشت ارز حاصل از صادرات از محل ورود موقت تشکیل شده است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1399-2-24
0 962

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ