اخذ گواهینامه iso
اخذ گواهینامه iso
واتساپ: 09018317558 02142326

اخذ گواهینامه iso

امروزه شرکت های پیشرو به دنبال کسب استاندار‌دهای روز دنیا هستند تا با ارائه خدمات نوین رضایت خاطر مشتری را بدست آورند. جهت آشنایی با اخذ گواهینامه iso با ما همراه باشید.

اخذ-گواهینامه-ایزو

 

اخذ گواهینامه iso

اخذ گواهینامه ایزو به سبب اعتبار بخشیدن به نهاد و شرکت های رسمی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مقاله قصد داریم مراحل اخذ گواهینامه ایزو را معرفی و دسته‌بندی کنیم.

 

چرا گواهینامه ایزو اهمیت دارد؟

 

علم و تکنولوژی تاثیر بسزایی در پیشرفت عرصه های مختلف زندگی دارد و هر چه محصولات با کیفیت تری در اختیار مراجعان قرار گیرد، عملکرد و رویه انجام کارهای آنها بهبود پیدا می‌کند.

در همین راستا سازمان ایزو( International Organization for Standardization)

که یک نهاد بین المللی در ژئوی سوئیس می‌باشد با تعریف استاندار جهانی شرکت ها مهر تاییدی بر سازمان یافته بودن سیستم و برند مورد نظر است.

استاندارد_ایزو_چیست؟ نحوه اخذ گواهینامه ایزو

 

متن استاندارد ایزو جهت داشتن صلاحیت های مربوطه، به مدیریت عالی سیستم و بهبود فرایند اجرا اشاره کرده است. که در جهت آن لازم است با ارتقای روش تولید و افزایش بازدهی سازمان خود پذیرای تغییرات قائده‌مند باشید.

در طول مسیر اخذ گواهینامه ایزو با موضوعات زیر مواجه خواهید شد:

  • انتخاب یک مرجع معتبر برای ثبت و صدور گواهینامه ایزو
  • گسترش سیستم مدیریتی
  • بهبود عملکرد کارکنان
  • نظارت و بازرسی
  • حسابرسی موضوعات
  • گزارش از فعالیت‌های اصلی مجموعه
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف

 

فواید دریافت ایزو(iso)

 

سازمانی که بهبود یافته و طبق استاندارد جهانی پیش برود فواید و امکاناتی مجزا در اختیار خواهد داشت و علاوه بر مورد تایید بودن در سطح بین المللی برتری هایی پیدا میکند که به آنها اشاره میکنیم.

 

مدیریت مالی

 

ایزوله سازی سیستم موجب صرفه‌جویی در هزینه ها و کاهش زیان مالی به سازمان می‌شود. به نحوی که کالا با کیفیت مطلوب و یکسان تولید خواهد شد.

 

کسب رضایت مراجعان

 

دریافت گواهینامه ایزو به شما کمک میکند تا سطح رضایت مشتری را بدلیل کسب استاندارد جهانی و تولید کالاهای با کیفیت بالا ببرید.

 

مزیت گواهی ایزو برای جامعه

 

یکی از مزایای مهم کسب گواهینامه ایزو این است که تمامی جوانب زندگی مردم درنظر گرفته شده تا احساس مورد اطمینان بودن به مراجعه کننده دست دهد و همچنین با افزایش رفاه در جامعه همراه می‌باشد.

 

کمک به محیط زیست

 

هنگامی که کیفیت کالا مورد بازبینی قرار گیرد با کاهش اثرات منفی روی محیط زیست به حفظ و سلامت محیط زندگی خود کمک میکنیم. ایزو 14001 سیستم مدیریت محیط زیست می باشد که شامل استاندارد های بین المللی در رابطه با سیستم های زیست محیطی می باشد.

 

گرفتن سهم بازار

 

این مزیت بدین معناست که با افزایش بهره وری محصولات و کسب رضایت مشتری می‌توانید فروش بیشتری داشته و در نتیجه سهم بازار را متعلق به خود کنید.

 

ورود به عرصه جهانی

 

یکی دیگر از فواید گواهی ایزو وارد شدن به عرصه جهانی است که موانع تجاری را کنار زده و باعث میشود محصولات شما به بازارهای جهانی راه پیدا کنند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-5-4
0 385

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ