اعمال تخفیف كالاهای وارداتی بین ایران و ارمنستان
اعمال تخفیف كالاهای وارداتی بین ایران و ارمنستان
واتساپ: 09018317558 02142326

اعمال تخفیف كالاهای وارداتی بین ایران و ارمنستان

اعمال تخفیف كالاهای وارداتی بین ایران و ارمنستان

اعمال تخفیف كالاهای وارداتی بین ایران و ارمنستان ، وزیر امور اقتصادی و دارایی كشورمان در دیدار با رئیس كمیته درآمدهای دولتی ارمنستان بر توسعه روابط اقتصادی دو كشور تاكید كرد.
مسعود كرباسیان در دیدار با رئیس كمیته درآمدهای دولتی ارمنستان با اشاره به حوزه وظیفه‌ای گسترده وزارت اقتصاد گفت: بیشترین بخش تعاملات اقتصادی بین‌المللی ایران توسط این وزارتخانه صورت می‌گیرد و با توجه به اینكه روابط سیاسی ایران و ارمنستان در سطح بالایی قرار دارد، لازم است روابط اقتصادی دو كشور نیز توسعه یابد.

تخفیف_كالا_بین_ایران_و_ارمنستانبیشتر بدانید :

واردات در بازارچه های مرزی

 

به گزارش تجارت‌نیوز، وی از ارمنستان به عنوان دوست صمیمی ایران در منطقه یاد كرد و افزود: روابط دوستی دو كشور باید با روابط اقتصادی مستحكم تر و برای دستیابی به این هدف لازم است كمیسیون روابط اقتصادی دو كشور فعال‌تر شود.

 

بیشتر بدانید :

قدم به قدم با واردات كالا

 

وزیر اقتصاد كشورمان تصریح كرد: در چارچوب ترجیحات تعرفه‌ای، دو كشور تخفیفاتی در مقابل كالاهایی كه وارد دو كشور می‌شوند، اعمال كنند.كرباسیان همچنین در این دیدار بر لزوم گسترش همكاری‌های بانكی، همكاری در زمینه مناطق آزاد، اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و سرمایه‌گذاری در زمینه تولیدات مشترك دو كشور ایران و ارمنستان تاكید كرد.
در ادامه این دیدار هاروتونیان، رئیس كمیته درآمدهای دولتی ارمنستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار، خواستار توسعه روابط اقتصادی دو كشور ایران و ارمنستان شد.وی با اشاره به سابقه روابط تاریخی دو كشور ایران و ارمنستان، آمادگی كشورش را برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های IT و گمركی اعلام كرد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1092

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ