افزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچین
افزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچین
واتساپ: 09018317558 02142326

افزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچین

افزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچینافزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچین ، وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: به دلیل دامپینگ قیمتی فیبر نوری تولیدی آمریکا از این پس ورود این محصول به بازار چین مشمول تعرفه گمرکی ۳۷.۹ تا ۷۸.۲ درصدی خواهد بود.این تعرفه‌ها به مدت ۵ سال برای واردات فیبر نوری از آمریکا اجرایی می‌شود.

یک گروه بازرگانی اعلام کرده است که شرکت‌های اروپایی که اقدام به صادرات محصولات خود از چین می‌کنند، در سایه جنگ تجاری چین با آمریکا در حال تغییر جریان صادرات کالاهای خود هستند.

رئیس اتاق بازرگانی اتحادیه اروپا در چین گفت: یکی از اعضای این اتاق واحد مونتاژ نهایی محصولات خود را از چین به آمریکا منتقل کرده است.دولت ترامپ اخیراً برای واردات تجهیزات پزشکی، الکترونیکی و دیگر اقلام که توسط شرکت‌های آمریکایی یا اروپایی برای صادرات در چین تولید می‌شوند تعرفه ۲۵ درصدی اعمال کردند.

بیشتر بدانید :

افزایش تعرفه واردات فیبر نوری د رچین – کارشناسان از امکان شکست قريب الوقوع جنگ تجاري آمريکا مي گويند : 

دکتر نوح اسميت، n.smith تحليل‌گر بلومبرگ و استاديار سابق دانشگاه استوني بروک مي گويد: آمريکا به دلايلي نمي‌تواند اميد به پيروزي در نبرد تجاري با چين داشته باشد. تعرفه‌هاي وضع‌شده از سوي دولت چين در پاسخ به تصميمات دولت ترامپ، بيشترين تأثير منفي را بر اقتصاد ايالت‌هاي هوادار دونالد ترامپ مانند ميشيگان، کاروليناي شمالي، اينديانا، لوئيزيانا و تگزاس دارد که ساکنان آنها نقش مهمي در پيروزي ترامپ بر هيلاري کلينتون در انتخابات سال 2016 ايفا کردند.
در هر حال، چين با بيش از يک ميليارد نفر جمعيت بازار بزرگي براي امريکا است که قطع واردات از اين کشور مي تواند توليدات امريکا را تحت تاثير منفي قرار دهد و زيانهاي ان به مراتب بيشتراز جنگ رودر روي اقتصادي ميان پکن و واشنگتن خواهد بود.

ارزش دلار؛ رو به افول

گزارش اخير صندوق بين المللي پول در مورد تغيير ذخاير مالي جهاني نيز از تضعيف دلار در بازارهاي جهاني حکايت دارد و چين از اين قدرت مالي نيز برخوردار است که با شرکاي جديد تجاري بيش از پيش اقتصاد امريکا را تحت فشار قرار دهد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-4-20
0 1572

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ