ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی
ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی

ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی از خواسته های بسیاری از بازرگانان و وارد کنندگان است که ما آن را در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان محقق ساخته ایم. شما وارد کنندگان عزیز می توانید با ترخیص سریع و ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه، کالای خود را از گمرک خارج کرده و وارد بازار ایران کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

ترخیص_بهترین_تعرفه

 

ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی

تعرفه گمرکی در واقع به عنوان مالیات و یا عوارض توسط دولت اخذ می گردد. دلایل مختلفی برای دریافت تعرفه گمرکی از سوی دولت ها همچون حمایت از تولیدات داخلی و … وجود دارد.

آنچه که در تعیین تعرفه گمرکی کالا در کشورمان مطرح است این است که این مبلغ برای تمامی کالاهای وارداتی یکسان نیست و بر اساس ارزش کالا، تعیین می شود.  اگر وارد کننده ای برای ترخیص سریع و کم هزینه خود با ترخیص کاران همکاری کند، باید مبلغی را به عنوان تعرفه گمرکی کالا و مبلغی را به عنوان قرارداد با ترخیص کار پرداخت کند. شما عزیزان می توانید کالای وارداتی خود را با بهترین تعرفه گمرکی در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص کنید. به طور کلی هزینه های ترخیص کالا از گمرک شامل موارد زیر می باشد :

  • فیش های پرداختی به گمرک
  • حقوق ورودی گمرک
  • ارزش افزوده و مالیات های ورودی کالاهای خارجی
  • پرداختی بابت ثبت اظهار نامه
  • هزینه های مربوط به انبارداری گمرک
  • پرداخت هزینه تخلیه کالا و باربری
  • هزینه های مربوط به آزمایشگاه و نمونه برداری

 

انواع تعرفه گمرکی

تعرفه گمرکی دارای انواع مختلفی است که تعیین تعرفه توسط کارگزاران رسمی گمرک انجام می شود. تعیین تعرفه گمرکی نیازمند تخصص و دانش بالایی است که برای دریافت بهترین تعرفه های گمرکی بهتر آن است که با افراد متخصص همکاری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل بفرمایید.

انواع تعرفه های گمرکی به شرح موارد زیر هستند :

  • تعرفه ارزشی ( درصدی از ارزش )
  • تعرفه ثابت
  • تعرفه مرکب ( ارزشی یا ثابت )
  • تعرفه ترجیحی
  • تعرفه تبعیضی
  • تعرفه ضد دامپینگ

بیشتر بدانید :

تعیین تعرفه گمرکی

میزان تعرفه گمرکی در مرحله ثبت سفارش و ثبت اظهارنامه تعیین می گردد. اما ممکن است در اولین مرحله از ترخیص کالا از گمرک، ارزیاب بدون توجه به اسناد، تعرفه کالا را بر اساس خود کالا تعیین نماید. تعرفه در یک مفهوم کلی شامل دو مورد زیر است :

  • شماره مخصوص کالا که تعرفه گمرکی کالا نامیده می شود.
  • درصدی از ارزش کالا که باید به عنوان حقوق ورودی به گمرک پرداخت شود.

 

ترخیص با بهترین تعرفه های گمرکی در پرشین تجارت دوان

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم تعرفه های گمرکی متناسب با نوع کالاها ، ارزش گذاری و تعیین می گردد. اما ممکن است نحوه محاسبه تعرفه های گمرکی با یکدیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال تعرفه گمرکی برخی از کالا ها همچون کالاهایی از جنس چینی، پلاستیک، سرامیک، چدن، استیل، اسباب بازی، پتو، پارچه و … به صورت کیلویی و برخی کالا ها همچون کیف، کفش و … بر اساس تعداد تعیین می گردد.

البته لازم است اشاره کنیم که کارشناسان ما در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، در برخی از مواقع بهترین تعرفه گمرکی را ممکن است بر اساس مبلغی از پروفرما نیز محاسبه کنند و بر روی مبلغی با مشتری به توافق برسند.

 

چه زمانی باید وارد کننده هزینه ترخیص کالا را محاسبه کند ؟

هزینه ترخیص کالا از ابتدای ورود کالا تا خروج آن شامل هزینه های مختلفی است. برای اینکه یک وارد کننده بتواند از همان ابتدا از میزان هزینه ها اطلاع داشته باشد، بهتر است متناسب با کالای وارداتی خود ابتدا برنامه های اقتصادی‌اش را تنظیم کرده و هزینه های لازم را برآورد کند تا بعدا دچار ضرر مالی نشود.

نکته ای که پیرامون هزینه های ترخیص کالا وجود دارد این است که شخصی که اقدام به ترخیص کالا از گمرک می کند، باید هزینه های مربوطه را نیز به یک ارگان دولتی به نام گمرک پرداخت کند. از آنجایی که وارد کننده با یک ارگان دولتی مواجه است، بهتر است از قبل برنامه ریزی اقتصادی داشته باشد.

 

همکاری با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان برای ترخیص با بهترین تعرفه گمرکی

از مهم ترین هزینه هایی که یک وارد کننده باید در الویت قرار دهد، هزینه های مربوط به حقوق، عوارض و مالیات های گمرکی می باشد. بررسی و تعیین عوارض ورودی در بسیاری از موارد فرآیندی حساس و سخت می باشد. بهتر آن است که برای جلوگیری از ضرر های مالی از یک کارشناس و متخصص فعال در این زمینه کمک بگیرید.

کارشناسان و مشاوران فعال در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، دارای چندین سال سابقه در این زمینه می باشند که می توانند به شما بازرگانان عزیز کمک کنند تا سود و زیان تجارت و هزینه های گمرکی خود را قبل از هر گونه اقدامی محاسبه و البته برنامه ریزی کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی پیرامون ترخیص کالا با بهترین تعرفه گمرکی، می توانید با شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل فرمائید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-10-6
0 776

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ