ترخیص تب سنج از گمرک
ترخیص تب سنج از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص تب سنج از گمرک

ترخیص تب سنج

 

 

 

تب سنج

 

یکی دیگر از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ترخیص دماسنج از گمرک می باشد. دماسنج وسیله ای برای سنجش میزان درجه هوا است که به عنوان تب سنج نیز استفاده می شود و امروز انواع مختلف آن برای بزرگسالان و کودکان تولید شده است.

واردات و ترخیص ترخیص تب سنج

واردات و ترخیص هر کالایی  مستلزم رعایت قوانین و مقررات خاصی می باشد که تجار محترم ملزم به رعایت آن هستند و در صورت عدم رعایت آن ها گمرک از تحویل کالا به آنان امتناع خواهد کرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران و کارشناسان ترخیصکار ما در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

تعرفه گمرکی برای ترخیص دماسنج

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دماسنج، رطوبت سنج و … ذیل ردیف 9025 می باشد.

بیشتر بدانید :

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با عقبه درخشان خود در حوزه تجارت و ارائه انواع خدمات بازرگانی از قبیل: واردات کالا ، ثبت سفارش بازرگانی ، ترخیص کالا از تمامی گمرکات، حواله ارز، خرید خارجی ، کسب مجوز های قانونی،  و … در خدمت شما تجار و تولیدکنندگان محترم می باشد. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و یا جهت همکاری با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص دماسنج از گمرک با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با تجربه و تبحر و پیشینه ی خانوادگی در زمینه ترخیص کالا، انواع کالاهای وارداتی در گمرکات ایران را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-20
0 919

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ