ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک
ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک

ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک یکی از کارهای است که باید به  شرکت های بازرگانی سپرده شود که به بهترین شکل کارهای ترخیص آن انجام شود. واردات دی اکسید تیتانیوم را معمولا از کشورهای مانند: ژاپن، کره، آلمان انجام می دهند  از این مواد شیمیایی در بیشتر صنایع استفاده می کنند. معمولا این ماده در داخل کشور هم تولید می شود ولی پاسخگوی نیاز صنایع نمی باشد و به  این دلیل از گذشته این ماده را از کشورهای دیگر وارد می کنند.

این ماده یکی از پرکاربرد ترین رنگدانه های صنعتی موجود است که آن را از سنگ معدن تولید می کنند. یکی از کاربردهای اصلی این ماده استفاده آن در تولید کاغذ، پلاستیک،لاک الکل و رنگ می باشد و می توان گفت که 80 درصد از دی اکسید تیتانیوم برای ساخت این محصولات استفاده می شود و 20 درصد باقی مانده در تولید سرامیک و شیشه و سرامیک های الکتریکی و هادی برق و همچنین واسطه های شیمیایی مورد استفاده قرار می دهند.

همانگونه که می دانید ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک یک کار تخصصی  است که نیازمند تجربه و دانش کافی است و در صورتی که در زمینه ترخیص اشتباهی رخ دهد ممکن است باعث شود که شما مجبور به پرداخت هزینه های بالایی شوید. پس اگر شما با قوانین و مقررات ترخیص  آشنایی کافی نداشته باشید ممکن است که گمرک کالای شما را جزو کالاهای  قاچاق شناسایی کند که این باعث می شود که شما ضررهای بسیاری متحمل شوید.

ترخیص-دی-اکسید-تیتانیوم-از-گمرک
در ادامه سعی کردیم توضیحات مفید و مختصری را درباره دی اکسید تیتانیوم و نحوه ترخیص آن در اختیار شما بگذاریم.

دی اکسید تیتانیوم چیست و چه کاربردهای دارد؟

 

این ماده یکی از رنگ دانه های بسیار پرکاربرد است که از آن در صنایع مختلف استفاده می کنند. دی اکسید یکی از فلزات بسیار سخت و ضد خش موجود در طبیعت می باشد که با استفاده از حرارت و اکسید شدن تغییر رنگ خواهد داد  و دارای قابلیت رسانایی بسیار ضعیفی است.

دی اکسید تیتانیوم را در صنایع مختلفی مانند: لاستیک، کاغذ سازی، پزشکی، کشتی سازی، رنگ سازی و… استفاده می کنند همچنین باید بدانید که از این فلز در جراحی استخوان نیز استفاده می نمایند.

یکی دیگر از کاربرد های دی اکسید تیتانیوم استفاده برای ساخت رنگ برای برخی زمین های ورزشی است که باعث می شود که خطوط زمین ورزشی به خوبی دیده شوند و تقریبا یک قرن است که از این ماده به عنوان یکی از مهم ترین مواد برای رنگ های پوششی استفاده می شود.

نام دیگر این ماده تیتانیا است که امروزه از آن در تمامی محصولات رایج استفاده می کنند و تولید کنندگان عقیده دارند که این ماده باعث ارتقا اقتصاد و کیفیت زندگی افراد می شود. این ماده بسیار گران قیمت است  در بیشتر سطوح های که مات و یا شفاف هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

از این ماده برای تقویت بافت و رنگ بعضی از محصولات غذایی هم استفاده می کنند . همچنین از آن در صنایع دارویی سازی برای جلوگیری از تخریب زودرس  داروها هم استفاده می شود.

 

برخی ویژگی های دیگر دی اکسید تیتانیوم

 

این ماده دارای ویژگی های بسیار زیادی است که برخی از این ویژگی ها مانند:

  • غیر قابل اشتعال است
  • نامحلول در آب و غیر سمی می باشد
  • بدون بو و مزه
  • ماده ی سفید جامد و پودر
  • در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است
  • از مواد پلاستیکی در برابر گرما و حرارت و همچنین نور  و هوا محافظت می کند
  • دارای توانایی پراکندگی نور
  • خاصیت انحلال پذیری آن کم است

 

ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک

 

ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک دارای مراحل بسیار سخت و پیچیده ای است که در صورتی که مراحل را به خوبی انجام ندهید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. مراحل ترخیص این کالا شامل:

  • دریافت پروفرما
  • دریافت پکینگ لیست
  • گرفتن مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • بیمه کردن کالاها
  • هماهنگ برای بازرسی بیمه کالا در مبدا و مقصد
  • تشکیل پرونده برای تخصیص ارز و حواله بانکی
  • دریافت اسناد و مدارک مخصوص برای حمل از شرکت حمل و نقل بین المللی
  • تکمیل کردن اسناد و تشکیل پرونده در شرکت
  • تایید و بررسی توسط کارشناسان فنی بازرگانی و گمرکی

برای ترخیص و واردات دی اکسید تیتانیوم از گمرک شما با یک سری چالش ها روبرو هستید که باید حتما یک سری مجوزها را از نهاد های مختلف دریافت کنید. یکی از مجوزهای که باید آن را دریافت نماید مجوز فنی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است برای این که بتوانند از این ماده در مصارف انسانی استفاده کنند.

مجوز دیگر که باید حتما آن را دریافت نماید مجوز فنی از سازمان دامپزشکی است چون از این ماده برای تولید محصولات کشاورزی و دامی هم استفاده  می شود و باید حتما این مجوز را دریافت کنید.

ترخیص این کالاها نیاز به یک سری مدارک دارد که شما باید این مدارک را آماده کنید تا مراحل ترخیص به خوبی و بدون وجود مشکل انجام شود. این مدارک مانند: مدارک صاحب بار (کپی کارت ملی و شناسنامه،؛ اصل کارت بازرگانی) و مدارک مربوط به کالا هم چون: ( پیش فاکتور، گواهی مبدا، بارنامه، فاکتور، بیمه نامه، ترخیصیه، مجوزهای لازم، قبض انبار و ….) که شما باید همراه خود برای ترخیص کالا داشته باشید.

ترخیص دی اکسید تیتانیوم توسط ترخیص کار گمرک

 

همانگونه که گفته شد ترخیص دی اکسید از گمرک یکی از کارهای بسیار سخت است که باید توسط یک ترخیص کار بسیار حرفه ای و کار بلد انجام شود. ترخیص کار فردی است که توسط شرکت بازرگانی به شما معرفی می شود تا با تجربه و مهارت خود تمامی کارهای ترخیص را در کمترین زمان برای شما انجام دهد.

ترخیص کاران معمولا دارای سابقه و تجربه بسیاری در زمینه واردات و ترخیص کالاها می باشند و ترخیص کالا یک پروسه بسیار سخت و زمان بر است که در صورتی که توسط ترخیص کار انجام شود کالاهای شما به صورت کاملا قانونی و بدون هیچ مشکلی از گمرک ترخیص می شوند.

این فرد دارای کارت بازرگانی است که داشتن کارت بازرگانی باعث سریع تر انجام شدن کارها می شود و نشان دهنده با تجربه بودن فرد ترخیص کننده است.

ترخیص دی اکسید تیتانیوم با پرشین تجارت دوان

 

ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک دارای اهمیت بسیاری است چون یکی از مواد های اولیه  مهم صنایع در ایران است و بسیار پرکاربرد می باشد و همچنین یک تجارت بسیار پر سود است. پس در صورتی که در مراحل ترخیص آن و دریافت مجوزها مشکلی رخ دهد می تواند باعث به وجود آمدن زیان های مالی بسیاری شود.

ترخیص این دارو باید با توجه به قوانین کشور  و با توجه به دریافت مجوزها از سازمان های مربوطه انجام شود یکی از اصلی ترین شرایط ترخیص کالاها دریافت مجوز از سازمان های مربوطه است.

اگر قصد ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک را دارید می توانید با کارشناسان تیم پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نماید. شما با کادر مجرب تیم پرشین تجارت می توانید مراحل ترخیص خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. شناخت کامل قوانین و مقررات جا به جایی کالاها باعث آسان تر شدن مراحل ترخیص می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-17
0 211

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ