ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک
ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک

ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک یکی از خدمات تخصصی گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص کالاهای وارداتی است.

فویل آلومینیوم به دلیل سهولت استفاده و بازیافت آسان، به یکی از پرمصرف‌ترین محصولات آلومینیومی در جهان تبدیل شده است. انواع ورق‌ فویل آلومینیوم علاوه بر مصارف خانگی و بسته‌بندی، در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. علیرغم تولید داخلی فویل آلومینیوم در کشور ایران، نیاز به واردات این کالا همچنان وجود دارد.

از شما واردکنندگان و تجار محترم دعوت می‌نماییم در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با خدمات تخصصی گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان آشنا شوید.

 

ترخیص-فویل-آلومینیوم-از-گمرک فویل آلومینیوم، اهمیت و کاربردهای آن

 

فویل آلومینیوم ورق نازک و براقی است از جنس آلومینیوم که مصارف مختلف خانگی و صنعتی دارد. استفاده از ورق آلومینیوم در بسته بندی مواد غذایی، دارو، لوازم آرایشی و دخانیات تاریخچه‌ای دیرینه دارد. از مصارف صنعتی ورق انواع ورق آلومینیوم می‌توان به کاربرد آن در عایق‌کاری، تولید ظروف یکبار مصرف، تولید کابل و محصولات الکترونیکی از قبیل خازن، ترانسفورمر و غیره اشاره کرد.

ورق فویل آلومینیوم بسیار نازک، سبک، انعطاف‌پذیر و بهداشتی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های فویل آلومینیوم که تقاضا برای آن را بالا برده است قابلیت نفوذ ناپذیری آن در مقابل رطوبت، گاز، بخار آب، نور، باکتری‌ها و مقاومت قابل توجه آن در مقابل برخی مواد شیمیایی می‌باشد.

فویل آلومینیوم در ابعاد و ضخامت‌های متنوع و به شکل ساده یا طرح‌دار تولید می‌شود. فویل‌های آلومینیوم طرح‌دار نقش‌هایی مثل شیار، اشکی، راه‌راه، دکمه‌ای، شطرنجی، لوزی دارند و همچنین می‌توانند سوراخ شده، صیقل‌شده، کنگره‌ای شده، یا اندود شده‌ باشند.

ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک نیاز به اطلاعات و تخصص ویژه دارد. زیرا مجوزها و شرایط واردات و ترخیص هر نوع فویل آلومینیوم با دیگری متفاوت است. ما در خدمت شما تجار محترم هستیم تا این مسیر را برایتان هموار سازیم.

 

واردات فویل آلومینیوم

 

تقاضای بالای فویل آلومینیوم در کشور و کافی نبودن تولیدات داخلی، توجه بسیاری از بازرگانان را به واردات این کالای پرمصرف جلب کرده است. به طوری که میزان قابل توجهی از تقاضای کشور به فویل آلومینیوم از محل واردات آن تأمین می‌شود. تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی انسان‌ها باعث افزایش تقاضا برای بسته‌بندی کالاها‌ و در نتیجه مصرف بیشتر فویل آلومینیوم شده است.

در سال‌های اخیر، عمده صادرکنندگان فویل آلومینیوم به ایران کشورهای چین، ترکیه، کره‌جنوبی، امارات متحده عربی بوده‌اند. به دلیل قیمت رقابتی فویل آلومینیوم تولیدی چین نسبت به بقیه کشورها، بیشترین سهم واردات ایران از این کشور است.

ترخیص کاران حرفه‌ای و باتجربه گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با دانش و تخصص ویژه در راستای ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک ، ترخیص داکت و … در خدمت تجار و واردکنندگان محترم می‌باشند.

 

مجوز‌های لازم جهت ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک

 

ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک، بسته به نوع فویلی که وارد می‌شود، مستلزم اخذ مجوزهایی است که در ادامه آنها را برمی‌شمریم:

  • مجوز فنی از سازمان دامپزشکی برای مصرف دامی یا کشاورزی
  • مجوز فنی و ارزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مصرف انسانی-نظارت ارزی بهداشت
  • مجوز تخصیص ارز از دفتر صنایع معدنی
  • تخصیص ارز برای مصرف دامی یا کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی
  • مجوز فنی برای کالاهای مستعمل از کمیسیون ماده 1 سازمان توسعه تجارت
  • مجوز فنی از مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور برای مصرف دخانی (طبق این آیین‌نامه ابلاغی از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات به گمرک، واردات فویل آلومینیوم با کاربری صنعتی برای بسته‌بندی سیگار نیازمند مجوز سازمان غذا و دارو نیست.)
  • مجوز فنی برای اطلاعات تخصصی کالا مانند نام، نوشتار یا طرح چاپ شده روی کالا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص اخذ مجوزهای لازم با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل فرمایید.

 

تعرفه گمرکی و حقوق گمرکی ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک

 

تعرفه گمرکی ترخیص فویل آلومینیوم بسته به ضخامت فویل وارداتی متفاوت است. تعرفه‌های درج شده در کتاب مقررات صادرات و واردات برای واردات فویل آلومینیوم به شرح زیر است:

  • کد تعرفه گمرکی ۷۶۰۷۱۱۱۰ برای ترخیص فویل آلومینیوم به ضخامت حداکثر ۷ میکرون تعیین شده است.
  • کدهای تعرفه گمرکی 76071110، 76071100، 76071900، 76072000جهت ترخیص فویل آلومینیومی غیرآلیاژی با ضخامت 0.021 تا 0.2 میلی‌متر یا بیش از 6 میکرون اختصاص یافته است.

حقوق ورودی فویل آلومینیوم برای انواع فویل متفاوت است. هرچه فویل ضخیم‌تر باشد، حقوق ورودی آن بیشتر است. بیشترین حقوق ورودی به فویل آلومینیوم لمینت شده با کد تعرفه 76072000 اختصاص دارد. برای آگاهی از آخرین تعرفه‌های واردات و سایر هزینه‌های ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سابقه درخشان در زمینه واردات و ترخیص کالا، ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک را در انواع و ابعاد گوناگون انجام می‌دهد:

  • ترخیص فویل آلومینیوم یکبار مصرف
  • ترخیص فویل آلومینیومبا عرض 20، 30، 40، 50 و 60 سانتی‌متر
  • ترخیص فویل آلومینیوم شیت ساده ضخامت ۳ الی ۳۰ میلی‌متر در ابعاد ۱۰۰۰*۲۰۰۰ میلی‌متر
  • ترخیص فویل آلومینیوم در سایر ابعاد
  • ترخیص فویل آلومینیوم آلوباند
  • ترخیص فویل آلومینیوم آنادایز
  • ترخیص فویل آلومینیوم پانچ
  • ترخیص فویل آلومینیوم رنگی دکورال، الکترو استاتیک و آنادایز
  • ترخیص فویل آلومینیوم کامپوزیت آلومینیوم
  • ترخیص فویل آلومینیوم عاجدار چهارخط بادامی (به صورت ورق یا رول)
  • ترخیص فویل آلومینیوم پانچ (گرد، چهارگوش و غیره)
  • ترخیص فویل آلومینیوم ذوزنقه، شادولاین و کرکره‌ای (سینوسی)
  • ترخیص فویل آلومینیوم پوشش سقف سوله
  • ترخیص فویل آلومینیوم طرح‌دار

چنانچه مستحضرید، به دلیل تغییرات مکرر و دوره‌ای بخشنامه‌ها و مقررات واردات و صادرات، برای ترخیص مطمئن و هرچه سریع‌تر محموله‌های وارداتی‌تان، وجود یک ترخیص کار ماهر و باتجربه می‌تواند جلوی هدررفت زمان و هزینه شما را بگیرد.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سابقه درخشان و طولانی در زمینه ترخیص انواع کالا از گمرکات کشور و با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب و آگاه به جدیدترین قوانین و مقررات، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات واردات و ترخیص کالا به تجار و واردکنندگان محترم می‌باشد.

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص ترخیص فویل آلومینیوم از گمرک با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل فرمایید: 02142326 و واتساپ به شماره 09101837541

ترخیص فویل آلومینیوم را از کدام گمرکات کشورها انجام می‌دهید؟

مفتخریم به ارائه خدمات ترخیص فویل آلومینیوم از تمام گمرکات کشور. برای اطلاعات بیشتر از خدمات این گروه بازرگانی، شما را به مطالعه مطلب تجربه تجارت امن با پرشین تجارت دوان دعوت می‌نماییم.

برترین تولیدکنندگان خارجی فویل آلومینیوم چه شرکت‌ها یا کشورهایی هستند؟

در میان تولیدکنندگان عمده فویل آلومینیوم در جهان می‌توان از این 5 شرکت که بزرگ‌ترین تولید کننده فویل آلومینیوم در جهان هستند نام برد: شرکت Amcor در استرالیا، شرکت Zhejiang Junma Aluminium Industry در چین، شرکت Novelis در ایالات متحده آمریکا، شرکت Hindalco در هند و شرکت Huawei Aluminium در چین

حقوق ورودی به فویل آلومینیوم لمینت شده چقدر است؟

حقوق ورودی به فویل آلومینیوم لمینت شده با کد تعرفه 76072000 در نسخه سال 1401 کتاب مقررات صادرات و واردات، 15 درصد قید شده است. برای اطلاع از جدید‌ترین بخشنامه‌ها و آخرین تغییرات در این خصوص می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان خبره گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان استفاده نمایید.

آیا مجوزها را خودمان باید بگیریم یا شما می‌توانید برایمان اخذ کنید؟

بله. ما آمادگی داریم در صفر تا صد عملیات ترخیص کالا در خدمت تجار و واردکنندگان محترم باشیم. اخذ مجوزهای لازم را با اطمینان می‌توانید به کارشناسان ما بسپرید.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-8-23
0 396

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ