ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات
ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات

ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات

دستگاه های بسته بندی یا وکیوم انواع مختلفی دارند. بسته بندی کالاهای مختلف با هم متفاوت است به همین دلیل برای هر نوع بسته بندی دستگاه مخصوصی وجود دارد. برای بسته بندی غلات نیز دستگاه های به خصوصی وجود دارد. دستگاه بسته بندی غلات بیشتر مورد استفاده کارخانه ها قرار می گیرد اما انواعی از دستگاه های بسته بندی یا وکیوم نیز وجود دارند که در منازل استفاده می شوند. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون ترخیص ماشین آلات بسته بندی را آورده ایم.

 

ماشین_آلات واردات دستگاه بسته بندی غلات

واردات و ترخیص دستگاه بسته بندی غلات اغلب از مبدا کشورهای چین، تایوان، کره جنوبی و برخی کشورهای اروپایی انجام می شود. برای اینکه ترخیص دستگاه بسته بندی غلات انجام شود باید به بخشنامه های صادر شده مراجعه شود و طبق قوانین موجود در آن ها به تجارت و بازرگانی کالا پرداخته شود. در غیر این صورت هنگام ترخیص کالا در گمرک با مشکل مواجه خواهید شد.

ترخیص ماشین آلات بسته بندی غلات و حبوبات

برای بسته بندی غلات و حبوبات انواع مختلفی دستگاه وجود دارد که استفاده از هر کدام به نیاز مصرف کننده بستگی دارد. در ادامه به معرفی انواع این دستگاه ها خواهیم پرداخت تا امر ترخیص دستگاه بسته بندی غلات به راحتی انجام پذیرد.

 

دستگاه بسته بندی غلات دستی :

این مدل دستگاه بسیار ساده است و بیشتر برای بسته بندی غلات در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه های دستی با ایجاد حرارت، دو لبه نایلون به هم دوخته می شود و بسته بندی غلات انجام می گیرد.

این مدل ها از نظر نوع نایلون و میزان دوخت حرارتی با هم متفاوت هستند. هنگام ترخیص دستگاه بسته بندی غلات دستی باید به موارد زیر توجه شود.

الف. میزان حرارتی که دستگاه تولید می کند.

ب. اندازه و سایز نایلون هایی که دستگاه می تواند بدوزد.

ج. ضخامت نایلون هایی که مورد تحمل دستگاه است.

د. تعداد نایلون هایی که در یک بازه زمانی کوتاه دستگاه می تواند بدون داغ شدن بسته بندی کند.

ه. هنگام ترخیص کالا باید به نیاز روزانه مصرف کننده به دستگاه نیز توجه شود. اگر مصرف کننده به عدد بالاتری از توان دستگاه نیاز داشته باشد، بهتر است برای او ترخیص دستگاه بسته بندی غلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام شود.

و. در بسته بندی غلات، بسته بندی به شکل دستی معمولا دشوار است و بهتر است از دستگاه های اتوماتیک استفاده شود.

بیشتر بدانید :

دستگاه بسته بندی غلات ریلی :

هنگام ترخیص دستگاه بسته بندی غلات باید به این موضوع توجه شود که دستگاه های ریلی همان کار دستگاه های دستی را انجام می دهند ولی به شکل اتوماتیک. وقتی غلات داخل نایلون قرار گرفتند، روی ریل های دستگاه به صف قرار می گیرند تا به نوبت با استفاده از حرارت بسته بندی شوند. در ترخیص دستگاه بسته بندی غلات ریلی نیز باید به نوع نایلون، ضخامت نایلون و توان دستگاه توجه شود.

یکی از نکات مهم در ترخیص دستگاه بسته بندی غلات، توجه به نوع ریل و حرکت دستگاه است. اگر از ریل هایی با جنس سخت استفاده شود یا دستگاه دارای ضربه گیر نباشد، ممکن است هنگام بسته بندی، محصولات بریزند و بسته بندی از بین برود.

در نتیجه با توجه به نوع بسته بندی باید بهترین دستگاه برای ترخیص دستگاه بسته بندی غلات انتخاب شود.

 

بیشتر بدانید :

ترخیص ماشین آلات بسته بندی حبوبات

 

دستگاه بسته بندی غلات وکیوم :

پر کاربردترین و حرفه ای ترین دستگاه بسته بندی غلات، مدل وکیوم است که در خط بسته بندی غلات در کارخانه ها استفاده می شود. این دستگاه ها عمودی نصب می شوند و توزین هایی برای ریختن محصول به داخل دستگاه دارند. دستگاه های وکیوم سیستم کامپیوتری و هوشمندی دارند که با استفاده از آن می توان میزان و نوع بسته بندی را مشخص کرد.

با استفاده از این دستگاه ها می توان هوا را از داخل بسته بندی خارج کرد و گاز مخصوص برای بالا بردن مدت ماندگاری محصول را به محصولات اضافه کرد.

نکات مهم هنگام ترخیص دستگاه بسته بندی غلات وکیوم

هنگام ترخیص کالا باید به برخی موارد توجه شود تا در گمرک مشکلی به وجود نیاید.

توان تولیدی دستگاه امر مهمی است که هنگام ترخیص دستگاه بسته بندی غلات باید به آن توجه کرد. مدل های وکیوم در توزین های مختلفی مانند دو، چهار و شش عددی موجود هستندکه می توانند در هر دقیقه 50 بسته بندی انجام دهند. پس ترخیص کالا باید متناسب با نیاز مصرف کننده باشد.

به نوع گاز و بسته بندی دستگاه نیز باید توجه شود تا مصرف کننده بتواند با همان یک دستگاه بیشتر محصولاتش را بسته بندی کند.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-10
0 462

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ