ترخیص مبدل حرارتی
ترخیص مبدل حرارتی
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص مبدل حرارتی

مبدل حرارتی چیست؟

مبدل حرارتی دستگاهی است که حرارت را در اثر اختلاف دمای ایجاد شده بین دو سیال ، از یک سیال (گاز یا مایع) به سیال دیگر منتقل می کند. برای مثال یک مبدل حرارتی روغن ، حرارت روغن داغ را به آب یا هوا منتقل می کند و یا مبدل حرارتی استخر ، گرمای آب داغ بویلر را به آب استخر منتقل می کند (بدون تماس مستقیم دو سیال با یکدیگر).

از جمله مهمترین و پر کاربردترین مبدل های حرارتی می توان به نوع پوسته و لوله ، نوع هوا خنک (درای کولر) و نوع صفحه ای اشاره کرد که در تصویر زیر این سه نوع نشان داده شده است و همگی یک نوع دستگاه کاهنده دمای سیال (مایعات و گازها) محسوب می شوند.

جهت واردات و ترخیص مبدل حرارتی با ما در ارتباط باشید:  02142326

 

انواع مبدل های حرارتی در تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع:

 

  • مبدل حرارتی پوسته و لوله
  • مبدل حرارتی صفحه ای
  • مبدل حرارتی هوا خنک یا پره ای

 

مبدل-حرارتی

در این مقاله به مبدل حرارتی صفحه ای می پردازیم:

یک مبدل حرارتی صفحه ای از مجموعه ای از صفحات اعوجاج دار ساخته می شود. صفحات که معمولا از جنس استنلس استیل هستند توسط واشرهای لاستیکی مخصوص، کانال های آب بندی شده ای را تشکیل می دهند. مبدل حرارتی صفحه ای به دلیل دارا بودن ضریب کلی انتقال حرارت بسیار بالا، ابعاد بسیار کوچکتر و راندمان بالاتر نسبت به مبدل های حرارتی رایج پوسته و لوله دارند.

 

از نظر ساختار عمدتاً شامل دو مدل واشری (Gasket) و جوشی (bruzzed) می باشد.

 

  • مبدل های حرارتی صفحه ای واشری

این مبدل ها عمدتا در صنایعی مانند صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع، صنایع غذایی، صنایع پتروشیمی، خط رنگ صنایع خودروسازی، صنایع نفت و… مورد استفاده قرار می گیرند،

 

 

  • مبدل حرارتی جوشی

عمدتاً برای تامین آب گرم مصرفی در ساختمان ها، گرمایش آب استخرها، سیستم های گرمایش از کف، خنک کاری روغن، به عنوان اواپراتور و کندانسور در چیلرها و … مورد استفاده قرار می گیرند، که به جز مورد آبگرم مصرفی باید در بقیه موارد بصورت موردی دقیقا محاسبه گردد. در این خصوص می توانید با کارشناسان شرکت مهندسی دماتجهیز مذاکره نمائید.

 

 

کاربردهای مبدل حرارتی

با توجه به افزایش جهانی قیمت سوخت، استفاده بهینه از انرژی موجود الزامی انکار ناپذیر برای رقابت در دنیای امروز می باشد. یکی از تجهیزات کلیدی به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، مبدل‌های حرارتی با کارایی بالا می باشد. این تجهیزات با استفاده حداکثری از انرژی موجود باعث کاهش مصرف سوخت در خنک کننده ها و گرم کننده ها نظیر چیلر و بویلر می شوند. در این میان، مبدل حرارتی صفحه ای یک راه حل نوین با کارایی به مراتب بهتر از مبدل های سنتی پوسته-لوله می باشد. برخی از صنایعی که دارای کاربرد گسترده مبدل حرارتی می باشند عبارتند از:

صنایع فولاد
• تاسیسات و تهویه مطبوع
• سیستم های تولید همزمان برق و حرارت
• صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
• صنایع غذایی
•  نیروگاه های تولید برق

 

قابل توجه وارد کنندگان محترم

 

آمادگی ثبت سفارش و ترخیص دستگاه مبدل حرارتی هستیم.

واردات مبدل حرارتی نیازمند اخذ مجوز از سازمان صنعت و معدن می باشد. جهت اخذ مجوز آن می توانید با کارشناسان ثبت سفارش و واردات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با نحوه واردات و ترخیص مبدل حرارتی آشنا شوید.

 

ارتباط با ما

 

راه های ارتباط با ما از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین، گروه های واتساپی فرصت و تجارت در واتساپ و همچنین کانال فرصت و تجارت در واتساپ می باشد.

برای ارتباط سریعتر با کارشناسان گمرکی فقط کافیست با شماره های زیر در ارتباط باشید:

021-42326
واتساپ 09018317541

همچنین تجار و واردکنندگان محترم می توانید برای ثبت اطلاعات و پروفرم های خود وارد لینک زیر شوید و اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایید.

سایت واحد ثبت سفارش و واردات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-5-19
0 961

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ