ترخیص پلیمر از گمرک
ترخیص پلیمر از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص پلیمر از گمرک

ترخیص پلیمر از گمرک یکی از خدمات تیم حرفه ای پرشین تجارت دوان است. همانطور که می دانید واردات کالا از کشورهای دیگر یک فعالیت اقتصادی و تجاری بسیار مهم برای پیشرفت تامین نیازهای جامعه است. به این دلیل تولید یک سری از کالاها در کشور باعث به وجود آمدن هزینه های زیادی می شوند که دولت شرایطی را به وجود آورده است تا تجار بتوانند کالاهای مورد نیاز را وارد کشور کنند.

برخی از تجارها نمی توانند به تنهایی مراحل واردات پلیمر و رزین را انجام دهند از این رو باید به سراغ افراد با تجربه و متخصص در این زمینه بروند تا بتوانند مراحل را به راحتی پشت سر بگذارند و واردات پلیمر و رزین را به درستی انجام دهند.

وارد کردن پلیمر و رزین دارای سود آوری بسیار بالایی است به شرط آن که تمامی قوانین و مقررات واردات را بدانید و بتوانید به درستی به آن ها عمل کنید. پس آشنایی با قوانین و مقررات واردات یک از موارد بسیار  مهم و ضروری برای واردات کالا است که باعث می شود که از بروز هر گونه تخلف در مراحل واردات جلوگیری شود.

در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در مورد نحوه واردات پلیمر و رزین و قوانین و مقررات در اختیار شما می گذاریم.

واردات پلیمر از گمرک

 

مراحل واردات پلیمر و رزین

 

برای انجام مراحل واردات کالا علاوه بر شناختن قوانین و مقررات موجود در این راه شما باید مراحل واردات و نحوه انجام آن را بدانید و تجربه کافی در این امور را دارا باشید تا انجام مراحل به درستی انجام شود. در ادامه برخی از مراحل را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:

دریافت کارت بازرگانی اولین مرحله برای واردات کالا محسوب می شود که برای دریافت آن باید به سازمان های مربوطه مراجعه کرده  و برای دریافت این کارت اقدام کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت cscs.chambertrust.ir  برای ثبت نام کارت بازرگانی و یا ثبت نام کارت عضویت اتاق بازرگانی خود و یا تمدید کارت بازرگانی اقدام کنید.

 

آشنایی با قوانین و مقررات گمرکی

 

از دیگر مراحل واردات می توان به آشنایی با قوانین و مقررات اشاره کرد. مقررات تاجران برای داشتن یک تجارت پر سود و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات باید از تمامی قوانین و مقررات و قوانین تجاری و کشوری اطلاع داشته باشند.

معمولا قوانین و مقررات روزانه در حال تغییر است و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رسانی کنند.

این قوانین به افراد کمک می کند تا واردات پلیمر و رزین شما در کمترین زمان و بدون وجود مشکلی انجام شود و همچنین می تواند از به وجود امدن هزینه های اضافی تا حد زیادی جلوگیری کند.

 

انتخاب فروشنده خارجی و خرید خارجی

 

مرحله بعدی انتخاب یک تولید کننده پلیمر و رزین است که اگر از قبل یک تولید کننده را بشناسید و بدانید محصولات آن ها از کیفیت بالای برخوردار است که نصف راه را رفته اید ولی در صورتی که تولید کننده خوب سراغ نداشته باشید باید به دنبال یک تولید کننده مناسب باشید که به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را به ترخیص کار حرفه ای بسپارید چون آشنایی بیشتری با تولید کنندگان دارد و می تواند یک تولید کننده مناسب برای واردات شما پیدا کند.

بعد از پیدا کردن فروشنده می توانید برای استعلام قیمت و مشخصات کالا اقدام کنید که شما باید حتما اطمینان کامل به اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده پیدا کنید.  حتی می توانید قبل از تنظیم کردن قرار داد درخواست نمونه کار کنید چون نمونه کار می تواند شما را از کیفیت و کارایی محصول آگاه سازد.

دریافت مجوزهای مورد نیاز یکی دیگر از مراحل واردات پلیمر و رزین است که باید حتما انجام شود چون در صورت نداشتن مجوزها شما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که ممکن است باعث قاچاق شناخته شدن کالاهای شما شود. بعد از پرداخت هزینه های خرید پلیمر و رزین با توافق کردن با فروشنده می توانید یکی از روش های حمل و نقل را برای وارد کردن کالا به کشور انتخاب کنید.  روش های واردات کالا به سه روش زمینی،  دریایی،  هوایی انجام می شود که انتخاب یکی از این روش ها با توافق فروشنده و خریدار می باشد..

در این جا کالای شما به گمرک رسیده است و شما باید برای ترخیص آن به گمرک مراجعه کنید که ترخیص کالا هم داری یکسری مراحل است که بهتر است توسط ترخیص کاران حرفه ای انجام شود.

ترخیص پلیمر از گمرک نکات مهم برای واردات پلیمر و رزین و دیگر کالاهای واردات

 

قبل از خرید کالا شما باید تمامی هزینه ها را برآورد کنید  و این هزینه ها شامل: گمرک، حمل و نقل کالا، دریافت مجوزها و….  است. با برآورد کرد هزینه ها می توانید میزان سوددهی کالاها را هم به صورت تقریبی به دست بیاورید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-10-19
0 135

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ