تسهیل ترخیص كالا در گمركات بوشهر
تسهیل ترخیص كالا در گمركات بوشهر
واتساپ: 09018317558 02142326

تسهیل ترخیص كالا در گمركات بوشهر

تسهیل ترخیص كالا در گمركات بوشهر

تسهیل ترخیص كالا ، ناظر گمركات و مدیركل گمرك بوشهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع امورگمركی، گفت: فرآیندهای ترخیص كالا در گمركات استان تسهیل شده و شاهد سالم‌سازی محیط كسب‌وكار در این حوزه هستیم.

بهنام نوروزی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون امور بانكی، بیمه و شركت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از گمرك بوشهر، روند اجرای طرح سامانه جامع امورگمركی و آخرین وضعیت اعمال شده بر روی این سامانه در گمرك بوشهر را تشریح كرد.وی با اشاره به كاركردهای سامانه جامع امورگمركی در رویه‌های واردات، صادرات، ترانزیت، اظهار از راه دور، بیمه و … بیان كرد: سامانه هوشمند بیمه به عنوان یكی از زیرسامانه‌های سامانه جامع امورگمركی در گمرك بوشهر راه‌اندازی شده است.مدیركل گمرك بوشهر اضافه كرد: با راه‌اندازی این سامانه، بیمه‌ها به شبكه الكترونیكی سامانه جامع امور گمركی پیوسته‌اند تا فعالیت بیمه‌های همكار در گمرك به صورت الكترونیكی كنترل شود.وی اضافه كرد: با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه تجار و بازرگانان از بروز تخلفات احتمالی نیز جلوگیری می‌كند.

ترخیص-کالا-از-گمرک-

ناظر گمركات استان و مدیركل گمرك بوشهر به دیگر ویژگی‌های این سامانه اشاره كرد و گفت: سامانه جامع امور گمركی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های كنترل مبادی ورودی است كه طی سالیان اخیر در گمرك اجراء شده كه موجب سالم‌سازی محیط كسب‌وكار و ساده‌سازی فرآیندهای ترخیص كالا شده است.

بیشتر بدانید :

نوروزی افزود: این سامانه با بهره‌گیری از آخرین تكنولوژی‌های فناوری اطلاعات طراحی شده و توانایی ردیابی و پیگیری تمام كالاهایی كه از گمرك  خارج می شود را دارد.

وی با بیان اینكه با راه اندازی  این سامانه شاهد ایجاد یك وحدت رویه مشترك در امر تجارت هستیم، اظهارداشت: زمانی كه اسناد به‌صورت كاغذی در گمرك  صادر می‌شد امكان جعل اسناد و مهرهای گمرك وجود داشت اما  با الكترونیكی شدن فعالیت‌ها خوشبختانه زمینه جعل اسناد از بین رفته  است.

 معاون امور بانكی، بیمه و شركت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن بازدید از گمرك بوشهر از روند اجرای طرح سامانه جامع امورگمركی و آخرین وضعیت اعمال شده بر روی این سامانه در گمرك بوشهر آشنا شد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1076

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ