حمل و نقل بار از عمان به ایران
حمل و نقل بار از عمان به ایران
واتساپ: 09018317558 02142326

حمل و نقل بار از عمان به ایران

اگر به دنبال حمل و نقل بار از عمان به ایران هستید مطمعناً با یک سری سوالات و ابهامات مواجه می باشید که در این مقاله قصد داریم سوالات و ابهامات موجود در ذهن شما را از بین ببریم.

حمل و نقل از عمان به ایران به سه روش دریایی و هوایی و زمینی انجام می شود. در صورتی که قصد ارسال بار از عمان به ایران به صورت هوایی را دارید باید بدانید که زمان ارسال با  این روش بسیار کوتاه است ولی دارای هزینه نسبتا بالاتری است. در صورتی که بار ارسالی شما فاسد شدنی است و یا یک کالای گران قیمت می باشد بهترین روش حمل و نقل از عمان به ایران به صورت هوایی است.

اما اگر قصد ارسال بار از عمان به ایران به روش دریایی را دارید باید بدانید که ارسال بار از این طریق زمان زیادی طول می کشد ولی هزینه ارسال نسبتا کمتری دارد.

عمان کشوری است که دارای ساحل های طولانی به دریای عرب و دریای عمان است و به این دلیل حمل نقل بین المللی دریایی این کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و دارای بنادر بسیار مهمی مانند: بندر سلاله که در جنوب این کشور است و بندر السویق و بندر صحار که در شمال کشور عمان قرار دارند است که حمل و نقل بین المللی کالاها از طریق دریا در این بنادر انجام می شود.

حمل و نقل هوایی کشور عمان هم در فرودگاه مسقط که یکی از فرودگاه های اصلی این کشور است و در زمینه حمل و نقل هوایی هم فعالیت دارد همچنین شرکت هواپیمایی عمان ایر در زمینه ارتباطات هوایی بین المللی و داخلی هم فعالیت گسترده ای دارد و حمل و نقل از عمان به ایران از طریق هوایی را انجام می دهد.

حمل-و-نقل-بار-از-عمان-به-ایران حمل و نقل هوایی عمان به ایران چگونه است؟

استفاده از روش حمل و نقل هوایی برای ارسال کالا را می توانید به صورت کارگو انجام دهی که کالاهایی که به صورت کارگو ارسال می شوند شامل:

  • طلا و جواهرات
  • بارهای پروژه ای
  • نمونه ها تجاری
  • نمونه های آزمایشگاهی
  • هدایای پستی
  • کالاهای وارداتی

است. باید بدانید که ارسال هوایی دارای امنیت بسیار زیادی است و زمان ارسال کوتاهی دارد و کالای ارسالی در کمترین زمان به مقصد می رسد. نکته لازم به ذکر این است که مقصد اصلی و نهایی تمامی بارهای ارسالی که با حمل و نقل هوایی از عمان به ایران ارسال می شود فرودگاه امام خمینی است.

توصیه می شود که کالاهای که وزن بیشتر از 1000 کیلوگرم دارند را به این روش ارسال نکنید چون گزینه مناسبی نمی باشد و ممکن است مجبور به پرداخت جریمه سنگین اضافه بار شوید.

حمل و نقل عمان به ایران به صورت دریایی

زمانی حمل و نقل دریایی برای ارسال کالا از عمان به ایران به صرفه است که کالاهای شما فاسد نشدنی باشد، مدت زمان ارسال آن چندان مهم نباشد و کالای شما فله ای و یا چندین تن باشد. نکته مهم و قابل ذکر این است که مقصد اصلی تمامی بارهای ارسالی از عمان به ایران به روش دریایی گمرک شهر بندر عباس است.

روش حمل نقل از عمان به تهران برای ارسال بارهای سنگین و حجیم بسیار مناسب می باشد در این روش می توانید بارهای 20 تا 40 فوتی را جا به جا کنید. این روش حمل و نقل برای بارهای سبک و کم حجم اصلا مناسب نمی باشد. در این روش با توجه به نوع بار و حجم آن از کشتی های کانتینری و کشتی های که بارهای سنگین جا به جا می کنند استفاده می شود.

حمل و نقل از عمان به ایران به صورت زمینی

برای حمل کالا از کشور عمان به ایران و یا برعکس باید از مرزهای مشترک بین عمان و ایران عبور نماید. در روش زمینی بارهای شما در یک کامیون و یا تریلر قرار می گیرد و به وسیله رانندگی به مقصد حمل می شود. این روش حمل و نقل زمان ارسال بار از حمل و نقل هوایی بیشتر است ولی زمان ارسال آن نسبت به روش دریایی کمتر می باشد.

حمل و نقل زمینی یا جاده ای برای بارهای که نیاز به حمل سریع و قیمت مناسب دارند است و به صرفه تر می باشد. در این روش راننده باید یک سری مدارک و مجوزها همراه خود داشته باشد تا در بین راه دچار مشکل نشود و بتواند به راحتی به مقصد برسد.واردات-کالا-از-گمرکات-کشور

 

شرکت پرشین تجارت دوان

هدف اصلی از این نوشتن این مقاله آشنایی کامل شما با حمل و نقل  از عمان به ایران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان تیم پرشین تجارت تماس بگیرید و اطلاعات کافی در زمینه حمل و نقل از عمان به ایران را دریافت نماید. همچنین  پیشنهاد می کنیم با مطالعه مقاله آشنایی با حمل و نقل هوایی و  حمل و نقل دریایی اطلاعات لازم را در مورد این دو روش حمل نقل کسب نماید.

به این نوشته امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-9-7
0 372

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ