حمل و نقل کالای سنگین
حمل و نقل کالای سنگین
واتساپ: 09018317558 02142326

حمل و نقل کالای سنگین

حمل و نقل کالای سنگین یکی از دغدغه های اصلی تجار است، به طور مثال در حمل و نقل پمپ بتن، تجهیزات ساختمانی نقش اساسی در جریان پمپاژ و انتقال بتن دارند. همانطور که می دانید مهم ترین مرحله بعد از خرید و ترخیص ، مسئله حمل و نقل آن است. انتخاب یک روش عالی و  مناسب حمل و نقل به مسافت و حجم و ویژگی های کالا بستگی دارد .  به طور مثال در صورتی که پمپ بتن شما بسیار سنگین و حجیم باشد بهتر است حمل و نقل دریایی را برای آن انتخاب نماید که به وسیله کشتی های باربری حمل می شوند.

روش دریایی امنیت کالای شما را تضمین می کند و هزینه های حمل و نقل را هم بسیار کاهش می دهد ولی در صورتی که کالا خریداری شده شما کوچک باشد و زمان تحویل آن برایتان مهم باشد می توانید به وسیله حمل و نقل هوایی که یک روش بسیار سریع است کالاهای خود را انتقال نماید.

همچنین در صورتی که مسافت شما با کشوری که کالا را از آن خریداری کرده اید زیاد نباشد می توانید به وسیله کامیون و خودرو های سنگین که یک روش بسیار مناسب است حمل و نقل کالا خود را انجام دهید.

به طور کلی انتخاب یک شرکت حمل و نقل که تجربه کافی در این زمینه را دارد و می تواند به موقع رسیدن و سالم رسیدن کالا شما را تضمین کنند، بسیار اهمیت دارد. در ادامه به حمل و نقل پمپ بتن می پردازیم.

 

حمل و نقل پمپ بتن به روش زمینی

 

یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل پمپ بتن روش حمل زمینی است که به وسیله ماشین های باربری، تریلی ها، کامیون ها و … بارها جا به جا می شوند.

حمل و نقل پمپ بتن به روش زمینی به وسیله راه های آسفالت انجام می شود.این روش بسیار ارزان و سریع است و شما می توانید با هزینه بسیار کم بار خود را جا به جا کنید. هزینه مناسب این روش حمل و نقل باعث شده است که بیشتر مردم این روش را برای حمل و نقل کالاهای خود انتخاب کنند.

شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان با داشتن کادر مجرب و حرفه ای می توانند شرایطی را برای شما به وجود بیاورند که کالاهای خود را با امنیت کامل و هزینه مناسب حمل نماید.

 

حمل و نقل پمپ بتن به روش دریایی

 

حمل و نقل پمپ بتن به روش دریایی یکی از قدیمی ترین روش های حمل و نقل بین المللی است. در این روش کالاهایی که وزن و  حجم زیادی دارند جا به جا می شوند و از اطمینان و هزینه حمل و نقل مناسبی برخوردار هستند.

یکی از عواملی که بر هزینه حمل و نقل دریایی تاثیر دارد فاصله بین مبدأ و مقصد است و هر چقدر فاصله مبدأ و مقصد بیشتر باشد هزینه حمل آن بیشتر خواهد بود. از دیگر عوامل موثر در هزینه حمل و نقل دریایی نوع کشتی است هر چقدر کشتی بزرگتر باشد هزینه آن افزایش پیدا می کند.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با داشتن کادر مجرب و حرفه ای می توانند شرایطی را برای شما به وجود بیاورند که کالاهای خود را با امنیت کامل و هزینه مناسب حمل نماید.

 

حمل و نقل دریایی ترکیبی

 

حمل و نقل ترکیبی از سری روش های است که تاجران برای حمل و نقل پمپ بتن و دیگر کالاهای خود انتخاب می کنند. در این روش چندین وسیله نقلیه را با یک دیگر جا به جا می کنند. هزینه حمل و نقل این روش بسیار مناسب است و باعث می شود که در هزینه ها صرفه جویی شود.

 

حمل فله با کشتی

 

یکی از مرسوم ترین روش های حمل و نقل دریایی است که محموله های مختلفی مانند، سنگ آهن، پمپ بتن، زغال سنگ، غلات، دام ها و … را به صورت فله ای به وسیله کشتی جا به جا می کنند. معمولا شرایط و هزینه حمل و نقل با کشتی و اجاره آن با توجه به حجم و ماهیت کالا و محموله متفاوت می باشد.

 

جمع بندی

 

حمل و نقل پمپ بتن یکی از مهم ترین مراحل واردات این کالا است. پمپ بتن همانطور که می دانید یکی از کالاهای مورد نیاز کشور برای انجام کارهای ساختمانی است. برای انجام کارهای وارداتی و حمل و نقل پمپ بتن بهتر است از شرکت های بازرگانی و حمل و نقل کمک بگیرید تا بتوانید حمل و نقل کالای خود را به راحتی و با خیال راحت به آن ها بسپارید.

شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بازرگانی است که می توانند به شما در این  زمینه کمک شایانی نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تیم پرشین تجارت دوان تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کافی در زمینه حمل و نقل پمپ بتن را دریافت نماید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-9-7
0 133

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ