خودروهای پژو در الجزایر
خودروهای پژو در الجزایر
واتساپ: 09018317558 02142326

خودروهای پژو در الجزایر

خودروهای پژو در الجزایر با قطعات ایرانی تولید می شوند

 

تولید خودروهای پژو در الجزایر با قطعات ایرانی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آغاز تولید دو محصول دنا پلاس توربو و 207صندوقدار اتوماتیک که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در ایران خودرو برگزار شد، از تاسیس سایت پژو در الجزایر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، هاشم یکه زارع با اشاره به اینکه اگر صنعت خودرو سازی نداشتیم باید سالانه ۱۵ میلیارد دلار هزینه واردات خودرو به کشور می کردیم، گفت: در حال حاضر برای تولید در داخل نیاز به سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد دلاری داریم که برای تامین آن نیازمند حمایت همه جانبه هستیم.

وی ادامه داد: ما متعهد هستیم خودروهای تولیدی از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد، اما از نقش صنعت قطعه سازی در کیفیت خودروها نباید غافل شویم.

بیشتر بدانید :

وی افزود: صنعت قطعه سازی ما یک صنعت پیر و در حال ورشکستگی است که باید به آن کمک شود. یکه زارع گفت: برای خودروهای فرسوده نیز باید فکری کرد و دولت و مجلس در کنار هم باید ورود کنند.در سیاست گذاری باید فکری برای صادرات کرد درحالی که ما از سال ۸۰ برای دریافت مشوق های صادراتی مشکل داریم.

یکه زارع گفت: در قراردادهای جدید به دنبال اجرای خوب بندهای مختلف هستیم و بازار بزرگ خود را به راحتی و بدون ورود تکنولوژی به خارجی ها نمی دهیم.

یکه زارع اظهار کرد: سایت پژو در الجزایر ساخته می شود و قرار شده است از قطعات ایرانی برای تولیدات این سایت استفاده شود، حتی قطعه سازان ایرانی می توانند در الجزایر برای تولید سرمایه گذاری کنند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-9-26
0 1874

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ