درب خروج هوشمند 6 گمرك در حال نصب است
درب خروج هوشمند 6 گمرك در حال نصب است
واتساپ: 09018317558 02142326

درب خروج هوشمند 6 گمرك در حال نصب است

درب خروج هوشمند 6 گمرك در حال نصب است

به گزارش فراتاب، این پروژه توسط گمرك و با همكاری پژوهشكده سامانه‌های هوشمند دانشگاه تهران در حال اجرا بوده و بخشی دیگری از برنامه گمرك الكترونیك كه با اجرایی شدن آن حتی اجازه ورود و خروج بار از گمركات به روش الكترونیكی انجام خواهد شد.

درب خروج هوشمند 6 گمرك در حال نصب است

بر این اساس در مرحله بعدی قرار است در گمركات بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر، بندر بوشهر، بندر لنگه، فرودگاه امام خمینی(ره)، سلفچگان، اینچه برون و غرب تهران به سیستم هوشمند درِ خروج مجهز شوند.

سامانه جامع گمركی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در راستای الكترونیكی كردن گمرك ایران از سال 1392 راه‌اندازی شد و با اجرای این سامانه تشریفات واردات، صادرات، ترانزیت، پرداخت و پروانه‌های گمركی الكترونیكی شده و ارتباط گمرك با 22 سازمان همجوار الكترونیكی شده است.

بیشتر بدانید :

گمرك اطلاعات بارنامه را الكترونیكی می گیرد

همچنین تشكیل بزرگ‌ترین بانك اطلاعات تجارت خارجی و افزایش درآمدهای گمركی از7000 به 14000 میلیارد تومان از  دستاوردهای این سامانه است كه توسط مسئولان گمرك مطرح می‌شود. ، به طوریكه گفته می‌شود درآمدهای گمركی ایران در سال جاری به واسطه اقدامات الكترونیكی، افزایش 37 درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود درآمدهای گمركی از زمان راه‌اندازی سامانه جامع امور گمركی به دو برابر افزایش یافته و از رقم 7600 میلیارد تومان به 14 هزار میلیارد تومان رسیده و امسال هم شاهد افزایش 37 درصدی درآمدهای گمركی تاكنون هستیم، این در حالی است كه نرخ دلار بانكی كه مبنای محاسبه حقوق و عوارض گمركی قرار می‌گیرد، تغییر چندانی از ابتدای سال‌جاری تاكنون نداشته و میزان واردات كشورمان هم نسبت به سال گذشته ثابت مانده است.

بنابر اظهار صاحب‌نظران، مشاركت گسترده جوانان ایرانی و تكیه بر دانش و توانمندی دانش‌پژوهان داخلی، یكی از مزیت‌های مهم این سامانه به‌شمار می‌رود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 915

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ