ساخت كارخانه لوازم خانگی مشترك ایران و اروپا
ساخت كارخانه لوازم خانگی مشترك ایران و اروپا
واتساپ: 09018317558 02142326

ساخت كارخانه لوازم خانگی مشترك ایران و اروپا

ساخت كارخانه لوازم خانگی مشترك ایران و اروپا

ساخت كارخانه لوازم خانگی مشترك ایران و اروپا ، طحان پور با اشاره به حضور تولید كنندگان معروف ایتالیایی و فرانسوی در ایران گفت: این شركتها اقدام به تولید كالا با برند كشورهای خود و درج ساخت ایران خواهند كرد.

كارخانه مشترك لوازم خانگی ایران و اوپا

وی با اشاره به تولید كالاهای صادراتی در این كارخانه های تولید مشترك ادامه داد: ظرف 2 سال آینده ایران به هاب منطقه برای صادرات برندهای معروف اروپایی خواهد شد.رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به رشد 20 درصدی تولید در سال 95 گفت: این در حالی است كه سال گذشته صادرات لوازم خانگی وجود نداشته است.

بیشتر بدانید :

وی لباسشویی، ظرفشویی، پكیج و آبگرمن را محصولات برنامه ریزی شده برای تولید مشترك اعلام كرد و گفت: با یك برند معروف آلمانی در حال مذاكره برای تولید مشترك هستیم كه 30 درصد تولیدات آن برای بازار داخلی و 70 درصد دیگر صادرات خواهد شد.

طحان پور امسال را سال بسیار خوب برای لوازم خانگی دانست و افزود: هم اكنون تولیدات لوازم خانگی كشورمان در بخش تلویزیون، لباسشویی و یخچال – فریز از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به سرعت رشد كسب و كارهای اینترنتی ادامه داد با یك شركت بزرگ قراردادی امضا شده است كه طی آن همه واحدهای صنفی لوازم خانگی فروش اینترنتی خواهند داشت.وی با اشاره به امضاء قراردادی با یك بانك برای توسعه فروش اینترنتی در واحدهای صنفی لوازم خانگی ادامه داد: با راه اندازی فروش اینترنتی امكان عرضه شرایطی لوازم خانگی به مصرف كننده فراهم می شود.

طحان پور گفت: كارخانه های تولید كننده لوازم خانگی برای بقا در این بازار باید اقدام به استفاده از فناوری های روز و نصب قطعات با كیفیت كنند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1554

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ