سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند
سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند
واتساپ: 09018317558 02142326

سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند

سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند

سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند : نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: باتوجه به نشست‌های مشتركی كه با سرمایه‌گذاران كشور تركیه و آذربایجان در اردبیل انجام شده سرمایه‌گذاران خارجی در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌كنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز پورسلیمان امشب در دیدار با سرمایه‌گذاران كشور تركیه در اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر رایزنی‌های خوبی بین مسئولان استان اردبیل با كشورهای آذربایجان،‌ روسیه و تركیه انجام شده و با فراهم كردن زیرساخت‌های لازم سرمایه‌گذاران خارجی در استان اردبیل در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌كنند.

سرمایه گذار خارجی در اردبیل

وی با اشاره به اینكه كشور تركیه با استان اردبیل تفاهم و مشابهات مثبت زیادی در بخش‌های گردشگری،‌ اقتصادی و كشاورزی دارد، افزود: در این زمینه نشست‌های مشترك و تخصصی تجار و سرمایه‌گذاران اردبیلی با سرمایه‌گذاران كشور تركیه انجام شده و این نشست‌ها تاكنون بسیار موفقیت‌آمیز بوده و در آینده شاهد دستاوردهای زیادی در بخش‌های گردشگری دو منطقه خواهیم بود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل از آمادگی سرمایه‌گذاران كشور تركیه برای سرمایه‌گذاری در بخش ژئوترمال و ایجاد هتل‌های 5 ستاره در اردبیل خبر داد و اظهار كرد: اتاق بازرگانی اردبیل نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این سرمایه‌گذاران دارد تا بتوانیم استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

بیشتر بدانید :

تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا

پورسلیمان بیان كرد: اتاق بازرگانی اردبیل برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری خارجی دراردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام داده به طوری كه امسال علاه بر اینكه سرمایه‌گذاران اردبیل در كشورهای خارجی از جمله آذربایجان و روسیه حضور یافتند كشورهای تركیه و آذربایجان نیز برای امضای تفاهم‌نامه و رایزنی‌ها به اردبیل سفر كردند كه این سفر دستاوردهای بسیار خوبی را برای استان اردبیل داشته است. استان اردبیل باتوجه به ظرفیت‌های اساسی كه در بخش اقتصادی و كشاورزی دارد می‌تواند تفاهمات خوبی با كشور تركیه داشته باشد و در این زمینه صادرات كالا و محصولات كشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سلیمانی عضو شورای شهر اردبیل نیز با اشاره به اینكه شهرداری و شورای شهر اردبیل در حال‌حاضر زمینی را در محل دور دریاچه شورابیل اردبیل برای ایجاد هتل 5 ستاره در اختیار دارد، افزود: ما آمادگی كامل داریم تا این زمین را با قیمت مناسب به سرمایه‌گذاران خارجی بدهیم تا بتوانند هتل 5 ستاره را در دور دریاچه شورابیل اردبیل راه‌اندازی كنند.شهرداری و شورای شهر اردبیل در راستای تسهیل رومد سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی آمادگی كامل دارد تا بتواند زیرساخت‌های لازم را در اختیار این سرمایه‌گذاران قرار دهد چرا كه پیشرفت و توسعه منطقه منوط به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1115

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ