شرایط واردات خودرو در سال جاری
شرایط واردات خودرو در سال جاری
واتساپ: 09018317558 02142326

شرایط واردات خودرو در سال جاری

شرایط واردات خودرو در سال جاری

در مجلس مشخص شد: شرایط واردات خودرو در سال جاری

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای ضمن معاف کردن واردات خودروهای تمام برقی از دریافت و ارائه گواهی اسقاط خودرو دولت را موظف کردند زمینه تولید این خودروها در داخل را فراهم کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز و در جریان رسیدگی به ایراد شورای نگهبان در مورد طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو ماده ۴ این طرح را به این شرح اصلاح کردند:

واردات خودروهای سواری تمام برقی و تمام ترکیبی (تمام هیبریدی مذکور در ماده سه) در راستای کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی تا زمان تولید آنها در داخل از دریافت و ارائه گواهی اسقاط خودرو معاف‌اند. دولت موظف است زمینه تولید آنها را در داخل با آماده سازی زیرساخت‌های لازم ظرف مدت ۵ سال فراهم کند. هزینه‌های ناشی از اجرای این ماده از محل درآمدهای ناشی از اجرای حکم تبصره ذیل ماده ۳ این قانون تامین می‌شود.

به موجب این مصوبه مصداق خودروهای تمام ترکیبی (تمام هیبریدی) توسط وزارت صنعت تعیین می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه برای تامین نظر شورای نگهبان ماده ۷ این طرح را از متن آن حذف کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با گروه کارشناسان پرشین تجارت دوان

اگر جزو تولید کنندگان تایر خودرو و یا از نمایندگی های فروش هستید، می توانید برای انجام کلیه امور گمرکی با کارشناسان پرشین تجارت دوان در ارتباط باشد.

تمامی خدمات از جمله صادرات تایر و تیوب برای واحد هایی که خود نمایندگی دارند و یا جزو واحدهای تولیدی هستند، واردات مواد اولیه مورد نیاز در صنعت لاستیک خودرو و کامیون، واردات ماشین آلات خط تولید لاستیک، تایر و تیوپ خودرو و کامیون، واردات ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید لاستیک، تایر، تیوپ خودرو و کامیون، واردات لوازم یدکی ماشین آلات خط تولید لاستیک خودرو و کامیون ها و … توسط کارشناسان این مجموعه به شما عزیزان ارائه می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1399-12-16
0 739

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ