صادرات اسب های ایرانی به اتحادیه اروپا
صادرات اسب های ایرانی به اتحادیه اروپا
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات اسب های ایرانی به اتحادیه اروپا

صادرات اسب های ایرانی به اتحادیه اروپا

صادرات اسب های ایرانی به اتحادیه اروپا : اسب های ایرانی در اتحادیه اروپا چهار نعل خواهند تاخت ، در پی امضای تفاهمنامه همكاری با دانمارك در زمینه بهداشت دام و دامپزشكی، ایران در فهرست صادركنندگان مجاز اسب به اتحادیه اروپا قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایانا، «مهدی خلج» امروز در آیین امضای تفاهمنامه همكاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشكی جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی دانمارك كه در تهران برگزار شد، افزود: شرط لازم برای صادرات كالای دامپزشكی رعایت الزامات بهداشتی است. بنابراین تفاهمنامه امروز می تواند زمینه های یك تجارت ایمن و امن را برای فعالان اقتصادی 2 كشور فراهم كند.

صادرات اسب ایرانی

وی تاكید كرد «ایران یك توده اسب با قابلیت های تجاری و اقتصادی دارد و به دنبال شركت در میدان های منطقه ای و بین المللی است؛ درحالی كه شرط ورود به این مسابقه ها یا تجارت در این بخش به رعایت برخی الزام های بهداشتی نیاز دارد».

رئیس سازمان دامپزشكی كشور گفت: بتازگی یك محموله گوشت بدون استخوان گوساله از دانمارك وارد شد و در نظر داریم مكمل خوراك دام و همچنین تخم چشم زده قزل آلا از دانمارك وارد كنیم.

خلج اضافه كرد: اكنون برخی فعالان اقتصادی فرانسه به دنبال سرمایه گذاری مشترك برای تولید مركزهای تكثیر ماهی در ایران هستند كه دانماركی ها نیز می توانند در این زمینه همكاری كنند.

وی یادآوری كرد ایران در فهرست كشورهای مجاز صادركننده میگو به اتحادیه اروپا قرار دارد و افزود: این تفاهمنامه می تواند شرایط برای صادرات میگو به دانمارك را فراهم كند.

خلج درباره تاثیر برجام در بخش دامپزشكی گفت: در دوره اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، فعالان بخش غیردولتی برای واردات از كشور ما موانع جدی داشتند اما با اجرای برجام جابجایی پول و گشایش اعتبار صادراتی تسهیل شد.

بیشتر بدانید :

وی افزود: پس از برجام مقام های بلندپایه و مسئولان دامپزشكی كشورهای مختلف جهان به ایران سفر كرده اند و تفاهمنامه های مختلفی در بخش كشاورزی امضا شده است.

روسای سازمان دامپزشكی ایران و پادشاهی دانمارك امروز تفاهمنامه همكاری را در زمینه بهداشت دام و دامپزشكی امضا كردند.

در این تفاهمنامه بر فراهم سازی زمینه های تجارت ایمن و امن برای فعالان اقتصادی 2 كشور، همكاری علمی، پیشگیری علیه بیماری های فرامرزی و توسعه همكاری های آزمایشگاهی در عرصه بهداشت آبزیان و ماهیان سردآبی تاكید شده است.

استفاده از فناوری های نوین در تولید دارو، واكسن و مواد بیولوژیك و تسهیل روند صادرات و واردات محصولات 2 كشور از دیگر مفاد این تفاهمنامه به شمار می رود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1779

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ