صادرات به عمان با شرایط ویژه
صادرات به عمان با شرایط ویژه
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات به عمان با شرایط ویژه

صادرات به عمان با شرایط ویژهصادرات به عمان با شرایط ویژه ، نایب رییس دوم اتاق مشترک ایران و عمان با بیان اینکه سرمایه گذاری و صادرات به کشور عمان از خطر پذیری (ریسک) پایینی برای سرمایه گذاران برخوردار است گفت: تجار ایرانی مشمول معافیت مالیاتی این کشور قرار گرفته اند.

شهلا عموری افزود : عمان اکنون برگ برنده تجارت ایران در منطقه محسوب می شود و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران باید از موقعیت فراهم شده بازارعمان نهایت استفاده و بهره را ببرند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه در این سفر مزیت های ارتباطی تجاری و سرمایه گذاری با عمان مورد ارزیابی قرار گرفت: افزود: امکانات و زیرساخت های ایجاد شده بندر صلاله برای حضور تجار از نزدیک بررسی شد و علاوه بر این در خصوص چگونگی حضور شرکت ‌های ایرانی در این منطقه و تسهیلاتی که برای فعالیت اقتصادی ایران ارایه خواهد شد، نشست هایی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه قرار شد با هماهنگی میان دو طرف تسهیلات لازم در خصوص حمل کالا، تعاملات و همکاری تجاری و فعالیت سرمایه گذاری مشترک دو کشور فراهم شود، گفت: منطقه آزاد صلاله برای جذب سرمایه گذار در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی، انبار، سردخانه و دفاتر تجاری و همچنین صادرات مجدد کالا به کشورهای مختلف زمینه را مهیا کرده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز ادامه داد: دولت عمان زیرساخت ها را در منطقه فراهم کرده و ساخت و ساز را به سرمایه گذار با متراژهای درخواستی از طرف سرمایه گذار و به قیمتی مناسب واگذار کرده است.

بیشتر بدانید :

عموری افزود: در این منطقه گیت گمرکی وجود ندارد و کالا بر مبنای خوداظهاری و اعتماد به صاحب کالا وارد می شود. بنا به اعلام گمرک ایران در سه ماه نخست امسال ۷۳۴ هزار تن کالا به ارزش ۲۲۳ میلیون دلار از ایران به عمان صادر شد.

گفتنی است، پس از شهر مسقط، «صلاله»، مرکز استان ظفار، بزرگ‌ ترین بندر در عمان و دومین شهر بزرگ کشور عمان است.

( این بخشنامه اکنون ابلاغ گردیده است و ممکن است تا اجرایی شدن، کمی زمان بر  باشد )

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-7-22
0 2821

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ