ممنوعیت واردات قطعی گندم
ممنوعیت واردات قطعی گندم
واتساپ: 09018317558 02142326

ممنوعیت واردات قطعی گندم

ممنوعیت واردات قطعی گندم

ممنوعیت واردات قطعی گندم ؛ وزارت جهاد كشاورزی با تاكید بر ممنوع بودن واردات قطعی گندم به كشور اعلام كرد: براساس قانون امور گمركی ورود موقت برای فرآوری و صادرات مجدد بلامانع است.

مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد كشاورزی تصریح كرد: با افزایش تولید و خودكفایی كشور در محصول راهبردی گندم، واردات قطعی گندم از سوی وزارت جهاد كشاورزی ممنوع اعلام شد و این ممنوعیت ادامه دارد.

ممنوعیت واردات قطعی گندم

این گزارش با اشاره به ذخایر 8.5 میلیون تنی گندم در ابتدای سال 96 و همچنین خرید نزدیك به هفت میلیون تن گندم كشاورزان در سال جاری افزوده است: با افزایش تولید و ذخایر گندم كشور،امكان صادرات این محصول و فرآورده های آن نظیر آرد نیز فراهم شده است.

بیشتر بدانید :

این گزارش در ادامه با اشاره به این كه براساس ماده 51 قانون امور گمركی (ورود موقت برای پردازش) ورود موقت كالا یك رویه تجاری بوده كه در زیر گروه صادرات دسته بندی می شود، اضافه كرده است: هدف اصلی از ورود موقت كالا ایجاد ارزش افزوده، اشتغال و ارزآوری جهت توسعه صادرات كالاهای غیر نفتی است و براساس قانون امور گمركی واردكننده گندم در قبال سپردن وثیقه متناسب با  میزان واردات و همچنین ارائه تعهد مبنی بر عدم نفوذ گندم وارداتی به بازار داخل و صادرات آن، بر مبنای ظرفیت صنایع داخلی مجوز دریافت می‌كند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1035

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ