واردات برنج از اروگوئه
واردات برنج از اروگوئه
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات برنج از اروگوئه

واردات برنج از اروگوئه

واردات برنج از اروگوئه ؛ مدیركل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد كشاورزی، با اشاره به واردات برنج از اروگوئه، گفت: برنامه ریزی برای كشت فراسرزمینی این كالا صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد مقاومتی(مقاومتی نیوز) به نقل از صدا و سیما، هومن فتحی با اشاره به اینكه هم اكنون ایران روابط تجاری عمده‌ای با اروگوئه ندارد، بر ضرورت تعادل و توازن بخشی تراز تجاری بین دو كشور تاكید كرد.

واردات برنج از اروگوئه

وی با بیان اینكه صادرات ایران به كشور اروگوئه از حیث حجم و ارزش اقتصادی قابل توجه نیست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی قابلیت‌های صادراتی فراوانی در تمامی بخش‌ها به ویژه كشاورزی، صنایع تبدیلی و تكمیلی وابسته دارد.مدیركل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد كشاورزی، روابط سیاسی ایران و اروگوئه را مثبت ارزیابی و بر لزوم گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین دو كشور نیز تاكید كرد.

بیشتر بدانید :

وی با اعلام اینكه وزارت جهاد كشاورزی مسئول كمیسیون مشترك اقتصادی بین ایران و اروگوئه است، افزود: هدف گذاری‌های بسیار خوبی در زمینه تعمیق و توسعه روابط تجاری دو كشور از جمله ? موافقتنامه و یادداشت تفاهم (قرنطینه دامی، گیاهی، تسهیل سرمایه گذاری و بانكی) صورت گرفته است.فتحی با اشاره به اینكه وزارت جهاد كشاورزی به دنبال كشت فراسرزمینی در اروگوئه است، گفت: این كشور به لحاظ جمعیت كشور بزرگی نیست ولی توان كشاورزی مطلوبی دارد.

مدیركل دفتر امور بین الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد كشاورزی یادآورشد: قرار است وزارت جهاد كشاورزی شركت‌ها و فعالان كشت فراسرزمینی كشور را تجهیز و ساماندهی و طرف اروگوئه تسهیلات لازم را برای استقرار و حضور شركت‌های ایرانی دركشور خود فراهم كند كه قدم بزرگی برای تامین امنیت پایدار و دراز مدت كشور به تولیدات كشاورزی بویژه محصول برنج است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1228

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ