واردات جرثقیل از گمرک
واردات جرثقیل از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات جرثقیل از گمرک

***شرایط:  جرثقیل تک کابین چرخ لاستیکی و تک کابین چرخ زنجیری و جرثقیل دو کابین با حداکثر 10 سال ساخت توسط واحدهای دارای پروانه معدن و یا تولیدی و یا بازرگانان دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ09018317541

واردات جرثقیل از گمرک

امروزه با توجه به پیشرفت کشور های گوناگون در زمینه های مختلف از جمله ساخت و تولید انواع جرثقیل های سبک و سنگین، نیاز به آن ها بیشتر از گذشته احساس می شود. به همین سبب باید تعداد مشخصی از این جرثقیل ها را به کشور وارد کرد. ساده ترین راه واردات جرثقیل از گمرک می باشد که به این ترتیب شما می توانید جرثقیل های مورد نظر خود را پس از خرید به این صورت وارد کشور بکنید.

البته توجه داشته باشید که واردات جرثقیل از گمرک نیز همانند سایر دستگاه ها و محصولات دیگر نیازمند رعایت یک سری از الزامات و نکات می باشد تا به شکل قانونی بوده و در ادامه برای مصرف کننده مشکلی ایجاد نکند. برای واردات جرثقیل می بایست با تمام مراحل این فرایند آشنا باشید تا اگر در بخشی از آن با مشکلی مواجه شدید بتوانید آن مشکل را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

به همین خاطر بهتر است در صورت نداشتن تجربه کافی در زمینه واردات جرثقیل از گمرک سعی کنید از افراد با تجربه و مجرب استفاده نمایید. در این صورت شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای جرثقیل های خود را به کشور از طریق گمرک ترخیص نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد واردات جرثقیل و اخذ مجوزهای آن کلیک نمایید.

 

واردات-جرثقیل

 

برای واردات جرثقیل از گمرک به چه مدارکی نیاز داریم؟

همان طور که می دانید برای واردات هر نوع محصولی به کشور می بایست ابتدا یک سری از مدارک لازم را آماده کرد. واردات جرثقیل از گمرک نیز به همین صورت است و شما باید قبل از اقدام برای انجام این فرایند تمام مدارک مورد نیاز را آماده بکنید.

فاکتوری که پس از خرید جرثقیل دریافت می کنید به همراه بیمه گمرکی یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز شما برای واردات این وسیله می باشند.

همچنین شما باید کارت بازرگانی خود و کپی آن را در زمان انجام این فرایند در اختیار داشته باشید تا کار شما بهتر و سریع تر پیش برود. علاوه بر این دریافت گواهی مبدأ ترخیص برای وسیله شما که جرثقیل می باشد یکی دیگر از مدارک مورد نیاز به شمار می رود.

به همین ترتیب سعی کنید قبل از اقدام برای واردات جرثقیل از گمرک، تمام مدارک خود را چک و تکمیل کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

نکات لازم برای ترخیص جرثقیل از گمرک

به طور کلی وقتی قصد واردات جرثقیل از گمرک را دارید می بایست نکاتی را هم در نظر بگیرید تا این فرایند برای شما در ادامه دچار اختلال نشود. به همین منظور در اولین گام باید تمام نکات و موارد قانونی را بررسی کنید و سپس با یک برنامه ریزی اصولی و مشخص، منطبق با آن قوانین برای واردات جرثقیل اقدام کنید.

البته توجه داشته باشید که این قوانین می تواند برای محصولات متنوع بسیار متفاوت هم باشد.

شما باید قبل از اقدام برای واردات جرثقیل از گمرک، جرثقیل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرده باشید تا در زمان شما صرفه جویی شده و سریع تر این فرایند سپری شود. در همین راستا آشنایی با انواع جرثقیل های موجود در بازار نیز می تواند به شما کمک زیادی بکند و انتخاب را برای شما ساده تر نماید.

ترخیص جرثقیل از گمرک را از گروه بازرگانی پرشین تجارت بخواهید

توجه داشته باشید که تهیه تمام مدارک لازم یکی از مهم ترین الزامات و نکات برای واردات جرثقیل از گمرک می باشد. در واقع اگر حتی یکی از مدارک شما دچار نقص باشد، فرایند واردات دچار اختلال شده و باعث می شود که زمان شما از بین برود. به همین منظور قبل از اقدام برای واردات باید تمام مدارک موردنظر را بررسی و تکمیل بکنید تا در حین انجام این فرایند برای شما اختلالی ایجاد نشود.

در نتیجه زمانی که شما می خواهید فرایند واردات جرثقیل از گمرک را انجام بدهید باید ابتدا با چگونگی انجام این کار آشنا شوید و در کنار آن به برخی الزامات و نکات لازم نیز توجه داشته باشید. برای مثال بررسی و شناخت انواع جرثقیل ها، شناخت و تکمیل تمام مدارک مورد نیاز، بررسی تمام مراحل واردات وسیله مورد نظر و … از مهم ترین نکات در این زمینه می باشند. در ضمن شما برای این کار می توانید از تجربه افراد و مجموعه های متخصص و مجرب نیز کمک بگیرد به همین جهت شما می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی با کارشناسان ما استفاده نمایید.
مشاوره با کارشناسان: 02142326 ، واتساپ به شماره 09018317541

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-7
0 695

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ