واردات دستگاه برش شیشه از گمرک
واردات دستگاه برش شیشه از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات دستگاه برش شیشه از گمرک

برش_شیشه
برش_شیشه
واردات دستگاه برش شیشه

دستگاه برش شیشه ، مجموعه‌ای از دستگاه‌های کاربردی در خط تولید کالاهای مختلف می‌باشد. در ادامه مطلب درباره واردات دستگاه برش شیشه از گمرک صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید

 

 

واردات دستگاه برش شیشه از گمرک دستگاه برش شیشه چیست؟

دستگاه برش شیشه وسیله‌ای است که با تابش پرتوهای نور موازی و فرکانس به نقطه هدف و برش‌هایی روی هدف که می‌تواند فلز، چوب، شیشه و حتی اندام‌های انسان باشد، نیروی برشی ساطع می‌کند.

این دستگاه یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه های برش لیزری است. با توجه به ظرافت و حساسیت قابل استفاده در برش لیزری شیشه و همچنین‌عدم شکنندگی و آسیب دیدن شیشه، این روش می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای برش و حکاکی باشد و واردات دستگاه برش شیشه بسیار مهم می‌باشد.

 

نحوه عملکرد دستگاه برش شیشه

دستگاه برش شیشه می‌تواند به راحتی با کمک گرما مولکول‌های ماده مورد نظر را ذوب و جدا کرده و در نتیجه شیشه را برش دهد. برش لیزری را می‌توان بسیار راحت‌تر از سایر ابزارها انجام داد.

یکی از مزایای دستگاه برش شیشه دقت بالای آن است و به همین دلیل می‌توان از این فناوری به راحتی در ساخت وسایل و لوازم تزئینی و ظریف استفاده کرد.

شیشه یکی از مصالحی است که به دلیل‌عدم خوردگی و تغییر در برابر عوامل محیطی و همچنین شفافیت و زیبایی در زندگی روزمره کاربرد فراوانی دارد.
امروزه نیز به کمک علم و فناوری مقاومت شیشه در برابر شکنندگی افزایش یافته و در نتیجه کاربرد آن‌ها فراگیرتر شده است.

برخلاف گذشته که حکاکی روی شیشه به دلیل مقاومت شیشه در برابر خراش و ترک بسیار سخت بود اما امروزه با کمک واردات دستگاه برش شیشه این کار بسیار سریعتر و با کمترین آسیب انجام می‌شود.

بیشتر بدانید :

اجزای دستگاه برش شیشه

دستگاه برش شیشه که وظیفه آن برش روی شیشه می باشد، دارای دو قسمت است. اولین قسمت آن قطعه کد کامپیوتری است که به نرم ‌افزار خاصی  الگو را می دهند، بخش دیگر یک قسمت مکانیکی است که بازوهایی برای انجام عملیات برش فیزیکی دارد و در نهایت برش ایجاد می شود.

نازل لیزر که نقش برش نهایی روی شیشه را ایفا می‌کند دارای تنظیماتی برای حرکت و نحوه تابش اشعه لیزر و شدت این امواج است که کاربر باید دقت و آموزش کافی برای انجام این تنظیمات را از قبل داشته باشد.

 

مزایای دستگاه برش شیشه

واردات این کالا می‌تواند بسیار دقیق و مقرون به صرفه باشد و از مزایای آن می‌توان به کم خطر بودن آن و ایجاد ظریف‌ترین طرح‌ها روی شیشه نام برد.

 

مزایا دستگاه برش شیشه

دستگاه برش شیشه می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، از جمله:

 مانع ترک و شکستگی عمیق در قسمت‌های دیگر شیشه می شود
 برش‌های بسیار کوچک در مقیاس میکرونی ایجاد کنید
لبه‌های تیز روی سطوح شیشه‌ای ظاهر نمی‌شوند.
 سرعت بالا در برش و کاهش زمان تولید
 کارکردن در اشکال مستقیم یا منحنی بسیار آسان است
 طرح‌های پیچیده ایجاد کنید
 قطعات برش یکسان
 ضایعات شیشه را کاهش دهید
 قابلیت جداسازی قطعات شیشه برش خورده از سایر قسمت‌ها
 جلوگیری از ایجاد خرابی و شیشه شکستگی

 

انواع دستگاه لیزر برش شیشه

دو نوع دستگاه برش لیزری معمولا استفاده می‌شود. دستگاه لیزر گازی و جامد.
گاهی اوقات می‌توان با استفاده از تکنیک‌هایی و با کمک دستگاه برش لیزر CO2 روی شیشه حکاکی کرد.

 

 

راهنمای سفارش واردات دستگاه برش شیشه

شما می‌توانید انواع دستگاه‌ها و دستگاه‌های برش شیشه را با بهترین کیفیت و قیمت از سفارش دهید و آن را با بهترین کیفیت دریافت کنید و در کمترین زمان علاوه بر دستگاه‌های برش لیزری، سایر دستگاه‌ها و دستگاه‌های با برندهای معتبر را توسط گروه بازرگانی پرشین تجارت داون سفارش دهید.

 

سخن پایانی

 

کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان ضمن مشاوره تخصصی برای واردات دستگاه برش شیشه از گمرک  به شما تجار عزیز،  واردات و ترخیص انواع مختلف کالا ها  و  اخذ مجوزهای لازم را برای شما تجار محترم انجام می دهند.

برای بهره از مشاوره تخصصی با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۳۲۶، واتساپ ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱ به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

 

از دیگر خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-10-8
0 512

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ