واردات دستگاه تست گردش خون
واردات دستگاه تست گردش خون
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات دستگاه تست گردش خون

واردات دستگاه تست گردش خون از جمله یکی از منتخب ترین کالا های وارداتی است  و همان طور که می دانید گردش خوش یکی از علایم حیاتی برای فرد است و سنجش گردش خون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند طبیعی بودن ریتم بدن یا مشکلات خاصی  در بدن را نشان دهد. امروزه سنجیدن فشار خون با دستگاه های مختلفی انجام می گیرد که یکی از این موارد دستگاه تست گردش خون می باشد این دستگاه کمک می کند شما از فشار خون خود به صورت دقیق بسنجید.

تست_گردش_خون

 

کاربرد واردات دستگاه تست گردش خون در کجاست؟

 

امروز در اغلب مراکز درمانی اعم از بخش های ویژه، پایگاه های اورژانس  و غیره از این دستگاه استفاده می کنند و حتی  بصورت شخصی افرادی که فشار خون بالا یا پایین غیر طبیعی دارند  از این دستگاه استفاده می کنند و سنجش فشار خون باعث می شود آن ها از وضع بدنی خود اطلاع پیدا کنند.

 

واردات دستگاه تست از چه راه هایی صورت می گیرد؟

 

واردات  کالا ها می توانید به صورت هوایی و زمینی و دریایی از بنادر مختلف صورت بگیرد و معمولا هر راه دارای قوانین و مزیت های خاص خود می باشد بطور مثال بهترین راه برای وارد کردن کالا از کشور های همسایه و نزدیک راه زمینی یا در صورت وجود ، راه دریایی است و  البته بنا به روابط و حجم کالا می توان  از هر سه این راه ها استفاده نمود و کشور ایران دارای مرز دریایی بسیار خوبی با کشور ها  می باشد و این باعث شده که امروزه بخش اعظمی از این واردات بصورت دریایی تامین شود .

 

دلایل و الزام واردات این دستگاه چیست ؟

 

قبل از اینکه الزام وارد کردن دستگاه تست  فشار خون را بیان کنیم بهتر است  اهمیت  آن را برای شما  شرح دهیم و در واقع در دنیای امروزی فشار خون را به عنوان مرگ خاموش می شناسند و این بیماری بطور ناگهانی افراد را زمین گیر می کند و توصیه پزشکان و متخصصان این است که در هر منزلی یکی از این دستگاه ها برای سنجیدن وضعیت فشار خون مورد استفاده قرار گیرد و قطعا با این توصیه  ها و نیاز مراکز درمانی به این دستگاه ها این الزام ایجاد می شود که بخشی  از این کالا ها بصورت وارداتی تامین شود.

بیشتر بدانید :

 

کاربرد دستگاه تست گردش خون :

 

  • بیمارستان ها
  • مدارس (جعبه کمک اولیه)
  • مراکز درمانی شرکت های دولتی
  •  منازل
  •  پایگاه های بین جاده ای
  •  پایگاه های فوریت های پزشکی
  •  کلاس های آموزشی

و … در کل فقط مختص به مراکز پزشکی نیست و امروزه در مکان های مختلف از آن بهره می برند و نکته مهم این است که کار با این کالای پزشکی بسیار آسان بوده و شما می توانید با خرید آن و با یادگیری نحوه کار در مواقع ضروری از این دستگاه استفاده نمایید.

 

ترخیص واردات دستگاه تست گردش خون

 

معمولا بعد از  خرید و سفارش این دستگاه ها و انجام مراحل قانونی کالا ها از راه های مختلف به  گمرک وارد می شود و پس از انبار کردن این کالا ها ترخیص کالا صورت می گیرد نکته مهم اینکه شرکت هایی که در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارند، با تمام قوانین و مراحل انجام این کار آشنا هستند و سپردن صفر تا صد این کار به شرکت های مجرب بهترین گزینه می باشد  بنابراین با سپردن فرآیند ترخیص کالاهای  به این شرکت ها نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه از پرداخت هزینه های سنگین و بیهوده نیز جلوگیری به عمل می آورید.

 

ترخیص و واردات دستگاه تست گردش خون شامل چه مراحلی است؟

 

ترخیص کالا از گمرک معمولاً بنا به نوع کالای وارداتی و حجم و دیگر مشخصه آن می تواند متفاوت باشد ولی به طور کلی مراحل ترخیص کالا از گمرک را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • دریافت پروفرما و پکینگ لیست
  • اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • هماهنگی جهت بازرسی در مبداء و مقصد
  • تخصیص ارز و حواله بانکی
  • ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی
  • دریافت اسناد حمل از شرکت های حمل و نقل بین المللی
  • تکمیل اسناد و تشکیل پرونده
  •  تنظیم پیش نویس دور اظهاری
  • بررسی و تایید توسط کارشناس فنی گمرکی

جهت مطالعه بیشتر در مورد واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  کلیک نمایید.

ارتباط با کارشناسان مشاور

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با عقبه درخشان خود در زمینه واردات و ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده در حوزه تجهیزات پزشکی می باشد که واردات و ترخیص دستگاه تست گردش خون یکی از آن ها می باشد.

برای بهره مندی از مشاوره تخصصی ترخیص کالا در این مجموعه می توانید با شماره های 02142326 و واتساپ به شماره 09018317541 به صورت رایگان با کارشناسان مشاور ما در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-10
0 640

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ