واردات دستگاه جوش اوربیتال
واردات دستگاه جوش اوربیتال
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات دستگاه جوش اوربیتال

واردات دستگاه‌های صنعتی یکی از ضرورت‌های هر کشوری است؛ در کشور ما تامین انواع دستگاه جوش از جمله دستگاه جوش اوربیتال از طریق واردات صورت می‌گیرد. بازرگانان و تجاری که قصد فعالیت در زمینه واردات دستگاه جوش اوربیتال را دارند، باید مطابق با قوانینی که در این زمینه وضع می‌شود، برای واردات اقدام کنند و در نهایت نیز کالای وارداتی را از گمرک ترخیص نمایند. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به فعالیت در زمینه واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک هستید، در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان، ما را همراهی کنید.

ترخیص-دستگاه-جوش-اوربیتال واردات دستگاه جوش اوربیتال

 

در کشورمان بیشترین نیاز به دستگاه جوش اوربیتال، از طریق واردات تامین می‌شود. به طوری که اغلب دستگاه‌های جوش موجود در ایران، از کشورهای ایتالیا، فرانسه، کره، چین و … وارد ایران شده‌اند.

تمامی بازرگانانی که قصد فعالیت در زمینه واردات دستگاه جوش اوربیتال را دارند، ابتدا باید مطابق با بخشنامه‌های صادر شده از سوی ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه، برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

بخشنامه‌هایی که در زمینه واردات انواع دستگاه جوش صادر می‌شوند، پیوسته درحال بروزرسانی و تغییر می‌باشند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای فعالیت در زمینه واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال و دستگاه جوش التراسونیک ، ابتدا از کارشناسانی که در این زمینه اطلاعات و دانش کافی دارند، مشاوره دریافت کنید.

 

اهمیت واردات دستگاه جوش اوربیتال

 

بازرگانان پیش از اقدام برای واردات دستگاه جوش اوربیتال، ابتدا باید تقاضای بازار داخلی برای این محصول را مورد بررسی قرار دهند. درحقیقت بررسی میزان تقاضای بازار برای خرید و استفاده از دستگاه جوش اوربیتال، می‌تواند ریسک‌های احتمالی در این زمینه را کاهش دهد.

دستگاه جوش اوربیتال در صنایع بسیاری از جمله صنایع نفتی، صنایع گازی، پتروشیمی و … نقش مهمی را بر عهده دارد. ویژگی‌هایی از جمله عدم نیاز به گدازآور خورنده و نفوذ جوش با خلوص زیاد، سبب شده است که این دستگاه در صنعت کاربرد بسیاری را داشته باشد.

کاربرد بسیار و مهم دستگاه جوش اوربیتال و همینطور عدم تامین نیاز داخلی از طریق تولیدات داخلی، زمینه واردات این دستگاه کاربردی به کشور را فراهم کرده است و آن را تبدیل به یک ضرورت نموده است.

 

چگونه واردات دستگاه جوش اوربیتال را آغاز کنیم؟

 

فرآیند واردات دستگاه جوش اوربیتال دارای مراحل مخصوص به خود است و کسانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند، باید به عنوان وارد کننده با تمامی این مراحل آشنایی داشته باشند. در ادامه به مهم ترین مراحل واردات دستگاه جوش اوربیتال پرداخته‌‌ایم.

  • واردکنندگانی که قصد دارند در زمینه واردات دستگاه جوش اوربیتال به صورت مستقل عمل کنند، باید در قدم اول اقدام به دریافت کارت بازرگانی نمایند. در صورتی که واردکنندگان مایل باشند، می‌توانند بدون دریافت کارت بازرگانی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان بهره‌مند شوند.
  • در مرحله بعدی نیاز است که واردکنندگان یک کشور تامین کننده مناسب را برای خرید دستگاه جوش اوربیتال انتخاب کنند. کشوری که بتوانند باکیفیت‌ترین دستگاه جوش را با قیمت مناسبی از آن تهیه کنند.
  • پس از اعتبار سنجی تامین کننده، مرحله خرید دستگاه جوش اوربیتال است. واردکنندگان باید از فروشنده، پیش فاکتور نیز تهیه کنند.
  • ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت برای واردات این دستگاه به کشور، ضرورت دارد.
  • پس از دریافت مجوزهای لازم و بیمه کالا، می‌توان یک روش حمل و نقل مناسب را برای واردات دستگاه جوش اوربیتال به کشور انتخاب کرد. برای حمل کالا از کشور مبداء و تامین کننده به ایران، واردکنندگان باید یک شرکت معتبر حمل و نقل بین‌المللی را انتخاب کنند.
  • پس از ورود کالا به گمرک ایران، باید فرآیند اداری ترخیص کالا از گمرک انجام شود و در نهایت کالا وارد بازار ایران گردد.

در نظر داشته باشید که هر گونه بی‌اطلاعی از انجام صحیح هر یک از مراحل فوق، فرآیند واردات و ترخیص کالا، با مشکلات بسیاری رو به رو می‌شود. بنابراین درصورتی که در این زمینه تسلط کافی ندارید، توصیه می‌کنیم حتما از یک مجموعه معتبر مشاوره دریافت کنید.

شش موصبه جدید برای تسریع در ترخیص کالا مراحل ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک

 

در آخرین مرحله از واردات دستگاه جوش، محموله وارداتی به گمرک جمهوری اسلامی ایران می‎‌رسد. برای اینکه بتوانید محصول خود را از گمرک جمهوری اسلامی ایران خارج کنید، باید برخی اقدامات را انجام دهید. در ادامه به صورت اجمالی به مهم‌ترین مراحل ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک اشاره کرده‌ایم.

  • تکمیل اظهارنامه در سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و سامانه epl گمرکی
  • دریافت شماره کوتاژ یا سریال اظهارنامه
  • بررسی کالا و در نهایت تعیین مسیر گمرکی شامل سبز، زرد و قرمز
  • دریافت مجوزهای لازم برای ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از سازمان‌های ذی‌ربط
  • پرداخت هزینه‌های گمرک
  • دریافت نمودن قبض انبار
  • خروج کالا

فرآیند ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک، فرآیندی تخصصی است؛ برای اینکه بتوانید کالایی که وارد کرده‌اید را در بازه زمانی کوتاهی از گمرک ترخیص کنید، توصیه می‌کنیم از ترخیص‌کاران مجرب و آگاه در این زمینه خدمات دریافت کنید.

اگر مایل هستید با جزئیات ترخیص یکی دیگر از انواع دستگاه های جوش از جمله دستگاه جوش التراسونیک آشنا شوید، مقاله ترخیص دستگاه جوش التراسونیک را مطالعه کنید.

برای واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال به چه مدارکی نیاز است؟

 

واردات قانونی دستگاه جوش اوربیتال به ایران، نیازمند این است که افراد مدارک لازم برای این منظور را جمع‌آوری کنند و در هر مرحله از واردات و ترخیص کالا، آن را به سازمان ذی‌ربط تحویل دهند.

برای واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک، به مدارک مختلفی شامل کارت بازرگانی، بارنامه حمل، گواهی مبدا، گواهی بازرسی کالا (در صورت نیاز)، ترخیصیه، پیش فاکتور، پکینگ لیست، قبض انبار و … نیاز است که واردکنندگان باید این مدارک را آماده کنند تا موفق به واردات و در نهایت ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک و عرضه آن به بازار داخلی شوند.

 

خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات دستگاه جوش اوربیتال

 

یکی از خدمات تخصصی گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال است. در صورتی که تصمیم دارید این کالای ضروری برای کشور را از طریق یکی از کشورهای چین، امارات، ترکیه و … وارد ایران کنید، می‌توانید بر روی تخصص و تجربه کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، حساب باز کنید.

در صورتی که در زمینه واردات و ترخیص دستگاه جوش اوربیتال نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید، برای دریافت مشاوره رایگان از طریق راه‌های ارتباطی شامل شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با کارشناسان پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

مراحل واردات دستگاه جوش اوربیتال شامل چه مراحلی است؟

از مهم‌ترین مراحل واردات دستگاه جوش اوربیتال می‌توان به اخذ کارت بازرگانی، انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید دستگاه جوش اوربیتال، خرید کالا، تکمیل مراحل ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، بیمه، انتخاب یک شرکت حمل و نقل مناسب و در نهایت ترخیص کالا اشاره کرد.

هزینه واردات دستگاه جوش اوربیتال چقدر است؟

هزینه واردات دستگاه جوش اوربیتال شامل هزینه خرید کالا، هزینه دریافت مجوزهای واردات، هزینه بیمه و حمل و نقل، هزینه‌های گمرکی، هزینه انبارداری، تخلیه و بارگیری و … می‌باشد.

فرآیند ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک، چند روز به طول می‌انجامد؟

در تعیین مدت زمان ترخیص دستگاه جوش اوربیتال از گمرک، عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. درصورتی که مایل هستید زمان ترخیص کالا از گمرک را کاهش دهید، می‌توانید از ترخیصکاران پرشین تجارت دوان، خدمات بگیرید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-10-10
0 126

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ