واردات سیم بکسل جرثقیل
واردات سیم بکسل جرثقیل
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات سیم بکسل جرثقیل

***شرایط:  جرثقیل تک کابین چرخ لاستیکی و تک کابین چرخ زنجیری و جرثقیل دو کابین با حداکثر 10 سال ساخت توسط واحدهای دارای پروانه معدن و یا تولیدی و یا بازرگانان دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ09018317541

واردات سیم بکسل جرثقیل با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

یکی از دغدغه های اصلی خریداران سیم بکسل جرثقیل پیدا کردن یک وارد کننده خوب برای وارد کردن این محصول است که شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان یکی از فعال ترین شرکت ها برای وارد کردن این سیم ها می باشد. جهت مطالعه در مورد واردات جرثقیل از گمرک کلیک نمایید.

 

سیم_بکسل

بیشتر بدانید

واردات جرثقیل دو کابین

اخذ کارت بازرگانی برای واردات و ترخیص کالا

برای واردات سیم بکسل جرثقیل و یا هر کالای دیگری باید حتما کارت بازرگانی داشته باشیم و کالاهای که هدف از وارد کردن آن ها خرید و فروش است به کارت بازرگانی نیاز دارند و نداشتن کارت بازرگانی یک سری مشکلات به وجود می آورد.

پیدا کردن یک تأمین کننده خوب

یکی دیگر از مراحل واردات پیدا کردن یک تامین کننده خوب است که بتوانیم کالا مورد نیاز را با بهترین قیمت از او خریداری نماید. با مقایسه چندین تامین کننده می توانید یکی از آن ها را انتخاب نماید و به آن ها سفارش بدهید.

اخذ پروفرما و یا پیش فاکتور

مرحله دیگر اخذ پروفرما و یا پیش فاکتور می باشد که یکی از مراحل بسیار مهم در واردات می باشد بعد از اینکه محصولات مورد نظر را انتخاب کردیم و تعداد و … را با فروشنده در میان گذاشتیم  نوبت به مذاکره در مورد درباره زمان ارسال و نوع بیمه و روش وارداتی آن ها به بحث می پردازیم و پیش فاکتور را که یکی از مهم ترین ها است که شامل اطلاعاتی مانند قیمت واحد هر محصول، قیمت کل، مدت پیش فاکتور با توجه به صادر شدن شماره حساب ارائه شده و جزئیات مربوط به بانک نوشته است.

برآورد هزینه کالا

بعد از مراحل بالا نوبت به براورد قیمت های مربوط به کالا می شود که قبل از پرداخت هزینه باید حساب کنید که کل هزینه محصولات و هزینه ای دیگر چقدر می باشد و بعد از تایید شدن تمامی مراحل و آماده شدن شرایط برای واردات نوبت به بستن قرارداد با بیمه و باربری و… می رسد.

سیم بکسل جرثقیل

این سیم ها دارای 8 رشته می باشد و در رشته های بیرونی از روش وارینگتون برای تولید استفاده شده و با توجه به کشش زیاد که دارد علاوه بر اینکه برای جرثقیل مناسب می باشد  برای استفاده از آسانسورهای هیدرولیکی هم مناسب است. این سیم را به عنوان سیم بکسل فولادی هم می شناسند.

انواع سیم بکسل جرثقیل

سیم بکسل های مختلفی وجود دارند که براساس معیارهای گوناگونی  همچون بافت، تاب، رشته و کلاف تقسیم بندی می شوند.

سیم بکسل از لحاظ بافت دارای سه نوع:

  • یک طرفه
  • دو طرفه و ترکیبی هستند.

اگر رشته ها و کلاف ها در یک جهت تابیده شوند یک طرفه گویند. ولی اگر از لحاظ کلاف و تاب رشته ها برخلاف هم باشند دوطرفه و یا صلیبی می گویند. و اگر تاب کلاف ها و رشته ها برعکس یکدیگر باشد و کلاف  ها یکی درمیان به چپ و راست باشند را ترکیبی می گویند.

سیم بکسل از لحاظ بافت را کلاف می گویند. این کلاف ها از چپ به راست تابیده می شوند و با علامت z روی سیم بکسل نشان داده می شوند که به آن بافت راست می گویند. ولی اگر کلاف ها از راست به چپ باشند با علامت S روی بکسل نشان داده می شوند که به آن راست بافت می گویند.

ویژگی های مهم سیم بکسل جرثقیل
  • قدرت استحکام
  • قدرت انعطاف پذیری
  • مقاومت در برابر زنگ خوردگی ، فرسودگی، سایش و چرخش و مقاومت در برابر خرد شدن
  • دارای عمر طولانی
  • نیرو گسیختگی بالا
کاربرد دیگر سیم بکسل

سیم بکسل علاوه بر اینکه در جرثقیل کاربرد دارد در موارد دیگری هم کاربرد دارد مانند: صنایع خودرو سازی، بنادر و کشتیرانی، معادن پتروشیمی،حفاری ها نفت و گاز و شرکت های ساختمانی بسیار کاربرد دارند. این سیم ها به دلیل ساختار عالی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به نوعی بسیار رایج می باشند.

با توجه  به توضیحات مختصری که در بالا گفته شد برای واردات سیم بکسل جرثقیل بهتر است سراغ افراد دارای تجربه بروید که دارای سابقه درخشانی در زمینه واردات و صادرات کالاهای گوناگون هستند و می توانند محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان وارد کنند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-27
0 801

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ