واردات شیر خشك ممنوع شد
واردات شیر خشك ممنوع شد
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات شیر خشك ممنوع شد

واردات شیر خشك ممنوع شد

واردات شیر خشك ممنوع شد؛ ممنوعیت واردات شیرخشك : عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار دامداران قرار گیرد تا بتوانند محصولات تولیدی خود را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.

ممنوعیت واردات شیرخشك
رمضانعلی سبحانی فر عصر روز یكشنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های جهاد كشاورزی سبزوار در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اختصاص اعتبارات به تعاونی‌ها اظهار داشت: اعتبارات در اختیار كارخانجات قرار می‌گیرد تا با خریداری شیر از دامداران، اقدام به تولید شیرخشك كنند و برای صادرات در فصول مختلف سال از این محصول استفاده شود.
وی افزود: خوشبختانه چندی قبل سخنگوی دولت اعلام كرد كه بالغ بر 200 میلیارد تومان در این زمینه تامین اعتبار شده است.

سبحانی‌فر با تاكید بر اینكه تولید به شیر در بودجه امسال و برنامه پنجم توسعه توجه ویژه‌ای شده بود، خاطرنشان كرد: خوشبختانه این میزان توجه در برنامه ششم توسعه هم به چشم می‌خورد و باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار دامداران قرار گیرد تا بتوانند محصولات تولیدی خود را نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.

بیشتر بدانید :

سبحانی فر با بیان اینكه فرهنگ استفاده از شیر باید در كشور نهادینه شود و به فرهنگ سازی آن توجه ویژه شود یادآور شد: باید از بازار داخلی كشور عبور كنیم و به سوی صادرات به بازارهای بین المللی حركت كنیم.

وی با بیان اینكه خوشبختانه كشورهای آسیای میانه و روسیه از محصولات ما به خوبی استقبال می‌كنند عنوان كرد: صادرات تحولی عظیم در بخش اقتصاد كشور ایجاد می‌كند ضمن اینكه در حوزه صادرات شیر، شیر باید به صورت لبنیات آماده و شیرخشك صادر شود و در این صورت تقاضای بازار بیشتر است.

سبحانی فر با اشاره به اهمیت بازار محصولات اظهار داشت: در حال حاضر تولید محصولات نسبت به میزان تقاضا كاهش یافته و مسئولان باید به بخش بازار هم توجه كنند.

وی با تاكید بر اینكه در گذشته واردات شیر خشك به كشور سبب شده بود تا دامداران ضربه‌های سنگینی متحمل شوند، افزود: مجلس شورای اسلامی تذكرات جدی در این زمینه به دستگاه‌های مرتبط داد و در حال حاضر به صورت جدی از واردات شیر به كشور جلوگیری شده است.(دنیای اقتصاد)

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1090

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ