واردات ظروف شیشه ای
واردات ظروف شیشه ای
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ظروف شیشه ای

واردات ظروف شیشه ای بیشتر از کدام کشور ها است؟

کشور چین پیشتاز در واردات ظروف شیشه ای به کشور ایران می باشد و بازار شیشه به طور کامل در دست این کشور می باشد و در رده بندی کشور های فرانسه ، آلمان، چک و ایتالیا قرار دارد.

با توجه به قیمتی که این ظروف در بازار دارد بسیاری از مردم به خرید ظروف شیشه ای چینی تمایل دارند تا ظروف گران قیمت کشور هایی مانند فرانسه و ایتالیا. در ادامه این مقاله به بررسی چند نوع از ظروف شیشه ای وارداتی خواهیم پرداخت.

 

واردات_ظروف_شیشه

 

واردات بانکه های شیشه ای

 

واردات ظروف شیشه ای فقط به واردات ظروف  شیشه ای دکوری منازل محدود نمی شود و ظروف شیشه ای در انواع مختلف در سطح بازار موجود است. یکی از پرکاربرد ترین ظروف شیشه ای  که همه ما در خانه هایمان از آن ها استفاده می کنیم بانکه های شیشه ای هستند.
این بانکه ها جزء اقلام وارداتی ظروف شیشه ای  محسوب می شود که عمدتاً از کشور چین وارد می شوند. بانکه های شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد.

 

 ظروف شیشه ای دکوری

 

واردات ظروف شیشه ای دکوری با کاربرد بسیار زیادی که در منازل دارد یک تجارت پر سود محسوب می شود. شیشه یکی از عناصری می باشد که با استفاده از آن می شود طراحی و دکوراسیون منزل را بسیار زیبا و چشم گیر کرد و این زیبایی و چشم نوازی به علت این است که ظروف شیشه ای نور را از خود عبور می دهد.

کیفیت و شفاف بودن شیشه یکی از عوامل بسیار مهم است و در این میان بین ظروف شیشه ای که به کشور ما وارد شده است، ظروف شیشه ای فرانسوی محبوبیت زیادی پیدا کرده است اما این روز ها با وجود تحریم ها و قیمت های بسیار بالایی که این ظروف دارند اکثر مردم به سمت ظروف ساخت کشور چین روی آورده اند. به همین علت واردات ظروف شیشه ای چینی بسیار پر رونق است.

 

مهم ترین ویژگی های ظروف شیشه ای

ظروف شیشه ای و یا تیوپ های شیشه ای این روز ها به یک تجارت پر سود تبدیل شده است، تجارتی که در آن تجار اطمینان دارند که نیاز بازار به این ظروف به طور دائمی می باشد. ظروف شیشه ای دارای ویژگی های هستند که باعث ترغیب برای واردات ظروف شیشه ای می شود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 طعم

 

یکی از مهم ترین ویژگی  که افراد برای استفاده از ظروف شیشه ای ترغیب می کند در رابطه با حس چشایی افراد است. افرادی که از ظروف شیشه ای استفاده می کنند معتقد هستند این ظروف طعم غذاها را بهتر نگه می دارد و به ماده خالص آن بسیار مزه نزدیکی دارد.

 

 سلامتی

 

ظروف شیشه ای از ماده ای خالص تولید می شود که باعث می شود حتی اگر به صورت مکرر  مورد استفاده قرار بگیرد به هیچ عنوان خاصیت خود را از دست نمی دهد. شیشه ها حکم یک مانع طبیعی هستند و از نفوذ کردن اکسیژن به مواد داخل آن جلوگیری می کنند و ویتامین های موجود در غذا را حفظ می کنند. و همچنین شستشو و استرلیزه کردن شیشه ها به راحتی انجام می شود و می توان آنها را همیشه تمیز و استریلیزه نگه داشت.

 

 پایداری

 

تمام شیشه ها از سه ماده اصلی تولید می شوند که باعث می شود، قابلیت استفاده مجدد یا همان بازیافت را داشته باشند. شیشه از موادی می باشد که در صورت ریخته شدن در دریا یا خشکی ها به مواد شیمیایی تبدیل نمی شود و برای محیط زیست خطرناک نمی باشد.

 

 کیفیت

نکته ای که همواره در رابطه با واردات ظروف مد نظر قرار می گیرد کیفیت آن ها می باشد. برای واردات ظروف شیشه ای همواره باید کیفیت آن را در درجه اول قرار داد. شیشه ها در طرح ها و رنگ های مختلف و با کاربرد های متفاوتی وجود دارد. واردات شیشه یک تجارت برند ساز در سطح جهان تبدیل شده است و کیفیت آن عامل اصلی موفقیت تولید کننده های آن بوده است.

 

 انواع شیشه

بسته به انواع شیشه ها که در سطح جهان وجود دارد، واردات ظروف شیشه ای نیز مختلف می باشند. شیشه از دوران قدیم تا کنون برای مراسم های تجملاتی کاربرد بسیار زیادی داشته است و همواره به عنوان نماد تجمل شناخته می شود. شیشه ها انواع مختلفی دارند و از هر نوع آن، تولید کنندگان در سطح جهان ظروف زیبایی را تولید می کنند. از انواع مختلف آن که برای ساخت ظروف استفاده می شود مورد زیر را می توان نام برد:

شیشه سربی یا کریستال

به شیشه های سربی معمولاً کریستال نیز گفته می شود و درخشندگی بسیار زیادی دارد و در ساخت وسایل دکوری کاربرد بسیار زیادی دارد. شما بار ها و بار ها از آن در منزل خود استفاده کرده اید. ظروف شیشه ای کریستال از نوع پرطرفدار در بازار است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-8-11
0 1260

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ