واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر
واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر

واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر
02142326
واتساپ 09018317541

واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر

آیا چیزی درباره واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر شنیده اید؟ واردات اکسترودر دو مادون پی وی سی چینی شامل اکسترودر cm80 و اکسترودر cm65 پی وی سی است و برای تولید انواع محصولات pvc و پروفیل upvc کاربرد دارد. خط تولید دیوار پوش پی وی سی و ماشین آلات دیوار پوش پی وی سی از پرکاربردترین تجهیزات صنعت پلاستیک است. و اکسترودر چینی pvc کونیکال cm65  از پر مصرف ترین اکسترودر در این صنعت به حساب می آید.اکسترودر cm80  برای تولید گرانول pvc تولیدی اقتصادی و کم هزینه را برای شما ایجاد می کند. واردات این محصولات کار مشکلی است و بهتر است برای واردات این اکسترودر ها به افراد با تجربه و سابقه مراجعه کنیم.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان بهترین گزینه برای واردات این محصولات می باشند چون با دارا بودن کادری مجرب، با تشریفات گمرکی آشنایی کامل دارند و همچنین پاسخگوی سوالات شما در زمینه واردات و ترخیص قطعات و ماشین آلات صنعتی می باشد.

 

اکسترودر اکسترودر چیست؟

اکسترودر یک دستگاه صنعتی است که دارای محفظه و ماردون شکل است که مواد گرانولی را با نیروی حرارتی و حرکتی به داخل هدایت می کند تا به هنگام خروج از فشار از انتهای دستگاه یک محصول خمیری شکل یا نواری  تولید شود. ابن اکسترودر ها از سه قسمت و نواحی اصلی تشکیل شده اند، شامل:

  • تغذیه
  • تراکم و فشردگی
  • اندازه گیری

اکسترودر کاربرد زیادی در بخش های مختلف مانند پلاستیک و صنایع لاستیک دارد. اکسترودر به دو دسته تک ماردونه و دو ماردونه تقسیم می شود. از ویژگی های این دستگاه می توان به طول عمر طولانی، ظرفیت تولید بالا و کیفیت مطلوب را می توان نام برد.

اکسترودر تک ماردونه دارای اجزای کلیدی مانند:

  • سیستم خوراک
  • جزء سیستم محرک
  • جزء سیستم کنترل
  • مجموعه قالب و هد
  • سیلندر

مواد اولیه این دستگاه به شکل گرانول یا خاک نرم از قسمت قیف به ماردونه وارد می شود. این مواد در اثر حرارت حاصل از گرم کننده های دستگاه و برش ناشی از حرکت بر روی لبه های ماردون گرم می شود.و در ادامه آن عمق ماردون در طول ماردون کاهش یافته و باعث فشرده شدن مواد می شود.

واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر – ویژگی های اکسترودر های تک ماردونه

یکی از ویژگی های مهم این محصولات نسبت طول به قطر در آن ها است.  خروجی این ماشین مستقیما با نسبت طول به قطر وابسته است یعنی دوو اکسترودر با قطر یکسان اما L/D های متفاوت دارای خروجی کاملا متفاوتی هستند.

اکسترودرهای بلندتر از ظرفیت ذوب و مخلوط کردن بیشتری برخوردار هستند و این اجازه را می دهند که این دستگاه با سرعت بیشتری حرکت کند. اصولا اکسترودری که قطر بزرگتری دارد متناسب با آن سرعت خروجی بیشتری خواهد داشت.

اکسترودر دو ماردونه

اکسترودر دو ماردونه یکی دیگر از انواع اکسترودر است. که به دستگاه اکسترودر ماردون دوقلو معروف می باشد.  اندازه این ماردون ها با هم تفاوت دارد. برخی از این دستگاه ها از حرکت ماردون ها در دو جهت مخالف و بعضی هم در یک جهت موافق با هم بهره می برند و گاهی هم این ماردون ها امکان دارد به شکل جفت شده و یا جفت نشده باشند.

این اکسترودر ها دارای ظرفیت سه برابری نسبت به تک ماردونه هستند ولی هر دو دارای یک قطر و یک سرعت می باشند. و توانایی این را دارند که 6 تن بر ساعت محصول تولید کنند. در چند سال اخیر استفاده از اکسترودر دو ماردونه افزایش پیدا کرده است .

واردات ماشین آلات خط تولید اکسترودر – ویژگی های اکسترودر دو ماردونه
  • در بخش تخلیه کم، فشار لازم برای عملیات اکستروژن تامین شده و در اختیار بخش کوچکتر دستگاه قرار می گیرد.
  • در این نوع دستگاه برای کنترل فشار در مخزن از جا به جایی دستگاه به جلو یا عقب استفاده می شود.
  • دستگاه های دو ماردونه می توانند مواد با رطوبت بالا و یا محصولاتی که در نوع تک ماردونه می لغزند و خوب منتقل نمی شوند را جا به جا نمایند. می توان گفت این دستگاه قابلیت انعطاف پذیری بیشتری در تولید دارند.
  • این نوع از اکسترودر ها در مقایسه با ماردون ساده که باید از مواد پر باشد تا عمل نماید، میران مواد اولیه ورودی به داخل اکسترودر دو ماردونه را می توان مستقل از میزان ماده اولیه ورودی و نوسانات میزان تولید داخل ماردون تنظیم کرد.
ارتباط با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان

در بالا توضیحاتی در مورد اکسترودر داده شد و تقریبا با ویژگی های این محصول آشنا شدید. پس لازم است بدانید که واردات اکسترودر کار بیار سختی است و برای واردات این محصول بهتر است به شرکت های بازرگانی مراجعه کنید و از آنها درخواست کمک نماید. جهت واردات و ترخیص قاب اکسترودر ، واردات و ترخیص ماشین آلات خط تولید گرانول و ماشین آلات خط تولید قطعات پلیمری با کارشناسان پرشین تجارت دوان با شماره 02142326 تماس حاصل فرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-8-22
0 756

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ